Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stølan:

Likte ikke den blå gradienten bak teksten der, og trenger et bedre skille mellom header og content.

Ville også satt teksten i header lenger opp, alignet den med hornene på elgen.

-

Fy som jeg hater kunder som ikke klarer å svare på et jævla spørsmål

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Garreth:
return object_detail(request, queryset, slug=entry_slug, template_name='mytemplates/%s_detail.html' % queryset.template, slug_field='slug', extra_context = {},
context)

Denne skal vel fungere om du bruker Model.objects.get.

Takk!

Lenke til kommentar

Det jeg har lest av Øivin Rammen virket bra, ble anbefalt av foreleseren vår som hadde doktorgrad innen typografi..

Husker ikke helt om jeg har lest boken Tor henviser til, er fryktelig dårlig til å huske cover..

Edit;

Kim; Ja, det er samma personen.. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Hva er galt med den atomtissetasen? Mannen driver med typografi, ikke webutvikling.

Ser du komprimeringen på bildet? Gjør det typografrien mer eller mindre vakker? Bedøm selv... Man skal jo ha evne til å trykke bokstavene også, det være seg plakat eller grafisk på en skjerm.

Endret av atomtissetasen
Lenke til kommentar

Da de offentliggjorde at IE8 kjører Acid2, så la de jo press på seg selv: Det vil bli en enda mer voldsom skuffelse hvis den ferdige versjonen ikke kjører Acid2 nå. Men uansett vil den jo ikke klare Acid2 uten at du tvinger den til det met et eget metaelement. Hurra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...