Arve Systad Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Kul meny den Overdone, IMO. Såg grei ut når den var i ro, men likte ikkje animeringa. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hakker og funker ikke ordentlig i Safari. Måtte åpne den i Firefox for å sjekke hvordan den egentlig skulle funke. Klarer man ikke skrive noe som funker i Safari, men som funker i Opera/Fx burde man skrive koden på nytt, imo. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Garreth: return object_detail(request, queryset, slug=entry_slug, template_name='mytemplates/%s_detail.html' % queryset.template, slug_field='slug', extra_context = {}, context) Denne skal vel fungere om du bruker Model.objects.get. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Stølan: Likte ikke den blå gradienten bak teksten der, og trenger et bedre skille mellom header og content. Ville også satt teksten i header lenger opp, alignet den med hornene på elgen. - Fy som jeg hater kunder som ikke klarer å svare på et jævla spørsmål Endret 12. februar 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Garreth: return object_detail(request, queryset, slug=entry_slug, template_name='mytemplates/%s_detail.html' % queryset.template, slug_field='slug', extra_context = {}, context) Denne skal vel fungere om du bruker Model.objects.get. Takk! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Noen som har noen gode norske ressurser i forhold til typografi? Helst generelt, men gjerne i forhold til web også. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Har denne liggende på kontoret, men har ikke fått kikket så mye i den, enda. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Virker som det er samme fyren som står bak typografi.no, og han ser ut til å ha rimelig peiling. Burde nesten skaffet meg den boka, altså. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Det jeg har lest av Øivin Rammen virket bra, ble anbefalt av foreleseren vår som hadde doktorgrad innen typografi.. Husker ikke helt om jeg har lest boken Tor henviser til, er fryktelig dårlig til å huske cover.. Edit; Kim; Ja, det er samma personen.. Endret 12. februar 2008 av Marvil Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Noen andre som kan gå god for boka? Vurderer å kjøpe meg en selv. Kunne vært et fint tilskudd til boksamlinga siden jeg faktisk ikke eier én eneste bok om typografi. Endret 12. februar 2008 av Glisevask Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 På nettsiden kjenner man os-et: RISCOS Ltd Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Virker som det er samme fyren som står bak typografi.no, og han ser ut til å ha rimelig peiling. Burde nesten skaffet meg den boka, altså. Han har ikke bedre peiling enn dette: Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tror det har vært snakk om Typografi.no her i kaféen før — jeg er i alle fall ikke imponert på noen måte. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hva er galt med den atomtissetasen? Mannen driver med typografi, ikke webutvikling. Antar han benytter et CMS som genererer alt innhold, og at navn på kategoriene ble fikset av en eller annen utvikler i sin tid? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hva er galt med den atomtissetasen? Mannen driver med typografi, ikke webutvikling. Ser du komprimeringen på bildet? Gjør det typografrien mer eller mindre vakker? Bedøm selv... Man skal jo ha evne til å trykke bokstavene også, det være seg plakat eller grafisk på en skjerm. Endret 12. februar 2008 av atomtissetasen Lenke til kommentar
semafor Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Er det noen som tror, i likhet med meg, at prøven er bestått med å kun pugge svarene? Er det mulig? Noen som har innsikt å dele? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Er det noen som tror, i likhet med meg, at prøven er bestått med å kun pugge svarene? Old, men jeg tror det samme som deg. Hvis jeg tenker likt deg, så er det at de har tilpasset leseren til testen, og ikke tatt testen først etter at motoren var laget. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 I mine øyne, uten at jeg har fulgt med på diskusjonen rundt IE8 så virker det jo troverdig, med tanke på at det står at de har lært sin lekse fra IE7. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Da de offentliggjorde at IE8 kjører Acid2, så la de jo press på seg selv: Det vil bli en enda mer voldsom skuffelse hvis den ferdige versjonen ikke kjører Acid2 nå. Men uansett vil den jo ikke klare Acid2 uten at du tvinger den til det met et eget metaelement. Hurra. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hadde bare flere vært klar over dette.. Edit; Og mye pent her.. Endret 12. februar 2008 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå