PoleCat Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Helt ærlig så det ut som et brannskadeoffer HalTan, men det er kanskje det det skal forestille. EDIT: Pent var det jo seff. Endret 17. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Meget bra Haltan! Men det var ett eller anna som var litt "feil" på en måte, men klarer ikkje sjå heilt ka.... Uansett bra jobba Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 OMG Det var bare litt nice HalTan!!!!!! :grin: Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Du importerer jo bare filmen inn i ei flashfil.. Men hvordan gjør man det??? Jeg har ikke prøvd flash før Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 /me er off topic nuh, men er på skulen, har økonomi og holder på å rotne vekk! blæhæhæ.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Om det går an å koble en pc til en bærbar og bruke skjermen på den bærbare som hovedskjerm mens den er av? Stresset ikke du med noe sånt Marvil? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Kanskje litt OT, men det har med web å gjøre (ikke design though): Telenor kutter ut nedlastingsgrense!!!! Les mer her Vet at noen vet dette fra før, men det er kanskje noen Telenorkunder som ikke vet om det! Da trenger ikke jeg å mase mer om at vi må bytte leverandør av ADSL'en vår, fordi vi har nedlastingsgrense! Telenor/Stjelenor o.l. har endelig skjønt det! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 *le av dunestar* På siden din står det sånne "tips og triks til hobby designere" og der står det IKKE BRUK SPLASH!.. Hva har du på din side dunestar? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Og /me har passert 5000 meldinger på forumet! Hva i guds navn gjør den banan smileyen med den andre??? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 *le av dunestar* På siden din står det sånne "tips og triks til hobby designere" og der står det IKKE BRUK SPLASH!.. Hva har du på din side dunestar? Han har ingen splash iallefall.... (om det er clickart du tenker på da...) Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Nå er jeg for en gangs skyld skikkelig fornøyd http://home.no.net/haltann/images/pilotbriller.jpg EDIT: Brillene suger litt, though. Forbanna vanskelig å male briller :| Hmmm... huden ser litt unaturlig ut.. som om han har fått rekonstruert hele ansiktet etter en brannskade eller noe slikt.. er det meningen kanskje? Men bra tegnet, gode proporsjoner.. tøft. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) PS spørsmål: hvor skal filer med endelsen .ACV extractes? Edit: Fant det ut... ingen spesiell mappe Endret 17. mars 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Aaaaah..! Nå er det skikkelig fint vær ute, men jeg har mer lyst til å sitte her og lage quiz-script! Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Endelig hjemme @HalTan: Var noe som ikke stemte med han fyren din, men jeg klarer ikke sette fingeren på det... Er det flere enn meg som får _masse_ virusmail for tiden? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Om det går an å koble en pc til en bærbar og bruke skjermen på den bærbare som hovedskjerm mens den er av? Stresset ikke du med noe sånt Marvil? Nei det funker ikke å å bare bruke skjermen på laptopen, mens resten er av. Eller, det funker, men det betyr noen fysiske modifikasjoner.. Du kan lese mer H E R.. Jeg bruker laptopen som dualscreen, mens den er på og det funker FETT..! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 @PT: nei.. vi er nok 2 om det... utrolig lite trafikk i kafèen i dag.. kun èn side på en halv dag.. *overraska* men det betyr vel kanskje at folk tar non-OT policyen mere seriøst... Når det er sagt, så vil jeg også legge til at jeg er sjukemeldt for enda 2 uker, og har en haug av gode idèer enzomnia.net v.8... 2 UKER WEBFERIE!!!!! (som i fri til å bruke tid på web... ikke fri-fra-web) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 1. @PT: nei.. vi er nok 2 om det... 2. utrolig lite trafikk i kafèen i dag.. kun èn side på en halv dag.. *overraska* men det betyr vel kanskje at folk tar non-OT policyen mere seriøst... 3. Når det er sagt, så vil jeg også legge til at jeg er sjukemeldt for enda 2 uker, og har en haug av gode idèer enzomnia.net v.8... 1. Make that 3.. 2. Eventuelt at nettet på skolen var nede hele dagen.. En server hos Fylkeskommunen som flippa litt. Så det var bare CS som var eneste mulige underholdning.. 3. Nice.. Skulle ønske jeg kunne ha det også.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Endelig hjemme @HalTan: Var noe som ikke stemte med han fyren din, men jeg klarer ikke sette fingeren på det... Er det flere enn meg som får _masse_ virusmail for tiden? Ikke for å bruke opp all plassen, men fikk denne i "retur", altså "Mail Delivery System" This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: [email protected] This message has been rejected because it has a potentially executable attachment "message_part2.pif" This form of attachment has been used by recent viruses or other malware. If you meant to send this file then please package it up as a zip file and resend it. ------ This is a copy of the message, including all the headers. ------ Return-path: <[email protected]> Received: from [193.216.154.160] (helo=hubeau.be) by obelix.lazernet.be with esmtp (Exim 4.24) id 1B2bn8-0005Wk-30 for [email protected]; Sun, 14 Mar 2004 21:00:58 +0100 From: [email protected] To: [email protected] Subject: Re: Thanks! Date: Sun, 14 Mar 2004 21:00:41 +0100 MIME-Version: 1.0 Content-Type: multipart/mixed; boundary="----=_NextPart_000_0012_0000559A.00000908" X-Priority: 3 X-MSMail-Priority: Normal Message-Id: <[email protected]> This is a multi-part message in MIME format. ------=_NextPart_000_0012_0000559A.00000908 Content-Type: text/plain; charset="Windows-1252" Content-Transfer-Encoding: 7bit Your document is attached. ------=_NextPart_000_0012_0000559A.00000908 Content-Type: application/octet-stream; name="message_part2.pif" Content-Transfer-Encoding: base64 Content-Disposition: attachment; filename="message_part2.pif" Fulgte ikke med noe vedlegg, så hva er egentlig dette? Mail med noe annet i seg? En endenbollevirus? Får noe á la dette når noen registrere seg på forumet mitt med feil e-post-adresse, men dette var da sannelig ikke en slik en. Og hva er en *.pif-fil for noe? Hvis ingen av dere har vært litt kreativ på bøllefronten i det siste da Ja, så stod det bare en masse rare bokstaver etterpå Endret 17. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg har fått en del virusmail i det siste, med meldinger som: My hero, Funny, Look at this... Heldigvis stopper NAV og NIS det, så det er ikke noe stort problem, men jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten det! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) @EF: FIkk en som jeg tror var identisk NAV EDIT: JEg fikk side 300, feire med ei endenbolle og en kopp svart kaffe, laget på et bål i skauen Endret 17. mars 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå