Steinmann Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Akkuratt slikt jeg mente du kunne gjøre det, garreth. Forresten nice med enda en django-utvikler her EDIT: Tror det er på tide og selge MacBooken, og kjøpe en Dell XPS 13" isteden. Han har da drevet med Django hele tiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Jada, bare jeg som ikke har vært klar ovet det Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Henrik Lied: Hørtes lurt ut. Jeg skal prøve på det. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Mye pent her: Monday Inspiration: Award-Winning Newspaper Designs Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Noen som har erfaring med mootools-rammeverket her? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Masse (u)nødvendig bling: http://speckyboy.com/2008/02/10/the-top-40...-web-designers/ (Note to self: aldri ta på en toaster som er på...) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Masse (u)nødvendig bling: http://speckyboy.com/2008/02/10/the-top-40...-web-designers/ (Note to self: aldri ta på en toaster som er på...) Takk for linken Fant en haug med ting jeg vet jeg kommer til å få bruk for. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Noen som har brukt Choices i django til å filtrere noe i view.py? Jeg har et choice field med 2 valg. Vertical og Horizontal. I min detail_view vil jeg bruke choice fieldet til å finne ut hvilken template som skal brukes. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor models.py: TEMPLATE_CHOICES = ( ('Vertical', 'Vertical'), ('Horizontal', 'Horizontal'), ) class Entry(models.Model): title = models.CharField(max_length=200) slug = models.SlugField(prepopulate_from=('title',)) category = models.ForeignKey(Category) template = models.CharField(max_length=32, choices=TEMPLATE_CHOICES, radio_admin=True) view.py def detail_view(request, entry_slug, category_slug): queryset = Entry.objects.filter(category__slug = category_slug) context = {'entry_slug': entry_slug} #Her trenger jeg hjelp til å filtrere ut choice fieldet for å finne ut om vertical.html eller horizontal.html skal brukes return object_detail(request, queryset, slug=entry_slug, slug_field='slug', extra_context = context) Noen som har gjort noe sånt før? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Du får en entry bare? Får du flere? Er det bare en er det jo så enkelt som if template == 'Vertical': Jeg ville kanskje gjort det mer generisk og sette verdien til templatenavnet(fila) da.. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Ja, jeg får bare en entry (vil jo ikke har flere enn en, bare å filtrere ut hvilken template som skal brukes). Om jeg ikke legger til noe mer på koden så går den "app/entry_detail.html" automatisk. Ser ikke ut som jeg får til if template == 'Vertical': Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Nå forstår jeg problemstillingen din, du bruker generisk jævel. Finn nå frem til den ene entry'n du skal ha og ta det derifra da? (Bare si det en gang til, fått meg leilighet og er superglad!) Vurderer å ha en "jeg har ingen møbler enda fest" Sån, ta med en bruskasse å sitte på Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg kommer med eller uten, får se hva jeg finner på. Bare si ifra når og hvor Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg kommer med eller uten, får se hva jeg finner på. Bare si ifra når og hvor Regner jo med deg å Arve, Olmk er opptatt med dama selvfølgelig. Kanskje frøken Stølan vil glinse med sin tilstedeværelse! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg kommer med eller uten, får se hva jeg finner på. Bare si ifra når og hvor Regner jo med deg å Arve, Olmk er opptatt med dama selvfølgelig. Kanskje frøken Stølan vil glinse med sin tilstedeværelse! Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Er alltid med på en fest jeg! Innflytningsfest uten møbler er jo gøy. Forresten, er dette brukbart? Litt kjedelig kanskje, men NM i elgbaneskyting er kanskje ikke så veldig fancy uansett. Hvor er det best å legge inn kreditering til fotografen av elgbildet? På en "om"-side, nederst på siden eller som et vannmerke på bildet? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Dærsken... Husker da jeg fikla med PC-er... da var 9GB the shit og tror jeg husker da jeg drømte om en 1ghz cpu. Endret 11. februar 2008 av MC2 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Hehe, husker jeg var i himmelen den dagen jeg fant ut at en kunne bruke slot-konverter for å dytte på en Pentium3-CPU på et pentium-2 hovedkort, for da kunne jeg oppgradere til hele 550MHz nesten gratis. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 slotkonverter? hvor? :o Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Kul meny den Ikke like kult når animasjonen hakker på en firekjerners maskin. ståle: slotKET var det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå