Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Dersom dere skulle hatt et system for å registrere avtaler dere har, og når de går ut(typ: hosting, domener, mobilbinding):

hva for informasjon og funksjonalitet ville dere hatt med da?

Sitter å jobber med webapp kunskapene, og er ofte man kan overlesse noe med for mye funksjonalitet.

Må liksom veie for og imot. 80:20 reglen..

Slike tjenester putter jeg i Google Calender. Fungere for meg siden jeg bruker det daglig, og man kan også få SMS/epost varsling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noe du savner med google calendar da?

Det hadde vært kjekt om man kunne integerer en kalender med et enkelt regneark sånn at man kan sette inn pris, kvittering, kanskje til og med automatisk e-faktura og kvittering til kunden.

Kan også nevne at Mediatemple har løst dette litt annerledes. Man kan legge inn kredittkortet sitt som blir lagret i databasen også trekker de penger fra kortet automatisk (du får varsel noen dager i forveien). På denne måten mister man ikke domener og hosting hvis man skulle glemme å betale. Jeg var litt skeptisk først, men har ikke opplevd noen problemer. Man kan også sette inn penger på Mediatemple kontoen sin sånn at de trekker derfra istedet om man vil. Liker dette jeg for da slipper jeg å finne frem kortet hver gang jeg skal kjøpe domener osv. (ikke at det er unødvendig ofte heller).

Lenke til kommentar
Noen fler enn arve som er med på å feire min hvite helg med noen øl idag? :wee::p

Jeg skal ut hvertfall, men vi har ikke bestemt helt hvor. :) Hvor har dere tenkt dere? Hadde vært artig å treffe noen av dere webkafé-folka selv om jeg ikke akkurat er den mest aktive her...

Uff, få et kart fra google maps til å se bra ut på en side var vanskeligere enn jeg trodde. Kartet akkurat jo pent å se på, dessuten blir det litt stort og dominerende hvis jeg skal ha med alle veiene rundt bedriften. Og hvis de ikke er med er jo ikke kartet spesielt hjelpsomt.

Lenke til kommentar
Noen fler enn arve som er med på å feire min hvite helg med noen øl idag? :wee::p

Jeg skal ut hvertfall, men vi har ikke bestemt helt hvor. :) Hvor har dere tenkt dere? Hadde vært artig å treffe noen av dere webkafé-folka selv om jeg ikke akkurat er den mest aktive her...

Sebastian har ei lang liste over over plassar vi fant ut at vi kunne gå, vent på svar frå han :p

Evt. send en PM med mobnr ditt elns til en av oss, så kan vi sende deg ei melding når vi er on the go.

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Hva betyr hvit helg? :p

Hvit helg betyr at man ikke skal drikke :blush:

Kjør på frøken Stølan. Listen hittill består vel av:

Paddys

Elm Street

Maiden

Amplifyer

Garage

Jekyls

Rock in

Justisen

Politikern

+møllers

Men åpne for forslag vettu

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Nei, jeg har en hvit helg ( :p ) - så får da det en annen gang. Ikke så ofte jeg er ute i Oslo heller. Drar som oftes ut i Drammen, vist ikke det blir den lokale puben.

Lenke til kommentar
Det at kafeen er så kjedelig er ikke min feil. Så her kommer en dobbel.

Vibeke var faktisk veldig hyggelig, så alt i alt har det vært en bra kveld. Kjedelig at hun mistet mobilen selvfølgelig.

Det skal vel og nevnast at Tor har kjeda seg i kveld, men likevel ikkje skrive noko smo helst her. Skuffande, Tor!

Men ja, artig å møte Vibeke :D

Så, då kan vi krysse av på nok et forum-medlem møtt i RL. :p

Lenke til kommentar
Det at kafeen er så kjedelig er ikke min feil. Så her kommer en dobbel.

Vibeke var faktisk veldig hyggelig, så alt i alt har det vært en bra kveld. Kjedelig at hun mistet mobilen selvfølgelig.

Det skal vel og nevnast at Tor har kjeda seg i kveld, men likevel ikkje skrive noko smo helst her. Skuffande, Tor!

Men ja, artig å møte Vibeke :D

Så, då kan vi krysse av på nok et forum-medlem møtt i RL. :p

Må vel det ja. :o

Åhh, som jeg gleder meg til min frokost imorgen. :D:ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...