Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En god bannerfont til en kombo video-/tekstblogg?

 

Prøver å lage en dugendes side for meg selv og fått tilbakemeldinger om at jeg bør endre font jeg har i header nå (Letter Gothic Std). Prøver forskjellige fonter, men klarer liksom ikke finne noen god. Enten ser det for "standard-font-man-har-alle-andre-steder-enn-i-banner-ut", for "standard-løkkeskriftfont-lookalike" og eh... "fonter-som-ikke-passer-noe". Forslag?

 

REDIGER: Eller er håndskriftfonter kult til den bruk uantsett hvor mange ganger det blir brukt? I så fall er det jo mange alternativer..

Endret av TSP
Lenke til kommentar

@TSP:

 

Noen svært bra gratis fonter finner du 25 Best Free Quality Fonts. Der har du noen for ulike stiler.

 

Av andre fonter har jeg sans for Chennai og FF Cocon. Begge koster dessverre en del. Du kan se de på Identifont. Sunnydale er en håndskriftsfont som jeg har sansen for i en del sammenhenger. About Face er litt røffere, men fremdeles klart "håndskrift".

 

Reine løkkeskrifter, av typen "script" har jeg minimal sans for. Bedre med mer plakattype skrifter.

Lenke til kommentar

Dersom dere skulle hatt et system for å registrere avtaler dere har, og når de går ut(typ: hosting, domener, mobilbinding):

hva for informasjon og funksjonalitet ville dere hatt med da?

 

Sitter å jobber med webapp kunskapene, og er ofte man kan overlesse noe med for mye funksjonalitet.

Må liksom veie for og imot. 80:20 reglen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...