Arve Systad Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Vi har aldri vært i fysisk form Snakk for deg sjøl Da er det leeeenge til det går nedover med meg Kidd! Gjesper/sebba: pils i kveld? edit: no wai, bestilte meg pizza eg. Så då blir det pizza og digg iskald øl på meg i kveld, ALEINE! Endret 8. februar 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 At least I'm not a script-kiddie You have entered The Dojo... Hvem klarer å skjønne hvorfor jeg valgte Dojo? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Fordi it's an extremely simple way to create a RubyGem. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 No cigar for you. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 He doesn't smoke Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Ta deg en bolle, da Hide an image in html Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Ta deg en bolle, da Hide an image in html VERI FANCY! Synd det ikke kan brukes til noe nyttig, da. Endret 8. februar 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Screen? Vær så god. Sorry for crappy kvalitet, men har ikke noe ordentlig kamera akkurat nå Endret 8. desember 2008 av Magnus Holm Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Google er gøy. http://www.google.co.uk/search?hl=en&q...yUK%7CcountryGB Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Google er gøy. Indeed. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Google er gøy. http://www.google.co.uk/search?hl=en&q...yUK%7CcountryGB Way old, man - way old! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Kanskje, jeg hadde ikke sett den - så du moret meg et sekund der, loathsome! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Noen som har screenshots av den nye Netvibes-versjonen her? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) En god bannerfont til en kombo video-/tekstblogg? Prøver å lage en dugendes side for meg selv og fått tilbakemeldinger om at jeg bør endre font jeg har i header nå (Letter Gothic Std). Prøver forskjellige fonter, men klarer liksom ikke finne noen god. Enten ser det for "standard-font-man-har-alle-andre-steder-enn-i-banner-ut", for "standard-løkkeskriftfont-lookalike" og eh... "fonter-som-ikke-passer-noe". Forslag? REDIGER: Eller er håndskriftfonter kult til den bruk uantsett hvor mange ganger det blir brukt? I så fall er det jo mange alternativer.. Endret 8. februar 2008 av TSP Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 @TSP: Noen svært bra gratis fonter finner du 25 Best Free Quality Fonts. Der har du noen for ulike stiler. Av andre fonter har jeg sans for Chennai og FF Cocon. Begge koster dessverre en del. Du kan se de på Identifont. Sunnydale er en håndskriftsfont som jeg har sansen for i en del sammenhenger. About Face er litt røffere, men fremdeles klart "håndskrift". Reine løkkeskrifter, av typen "script" har jeg minimal sans for. Bedre med mer plakattype skrifter. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Sitter å designer hjemmesiden til simu-bedriften vår på skolen nå. (Ja, det var det fredagskvelden min ble til denne helgen. ) Noen å si om det? EDIT: Har sittet og kodet litt og slik ser det ut hittil. Endret 9. februar 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Dersom dere skulle hatt et system for å registrere avtaler dere har, og når de går ut(typ: hosting, domener, mobilbinding): hva for informasjon og funksjonalitet ville dere hatt med da? Sitter å jobber med webapp kunskapene, og er ofte man kan overlesse noe med for mye funksjonalitet. Må liksom veie for og imot. 80:20 reglen.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 En nedtelling som viser "1 måned igjen", muligheten for å bli varsla på sms/epost. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) En nedtelling som viser "1 måned igjen", muligheten for å bli varsla på sms/epost. Jah, det hadde jeg ikke tenk på - Noen fler enn arve som er med på å feire min hvite helg med noen øl idag? Endret 9. februar 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå