Steinmann Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Bolson: Tror nok ikke den har all funksjonaliteten vi trenger Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Åh, okay. Codepress har noen quirks som er irriterende, men den er i bunn og grunn gull. Burde fått auto-complete på HTML syns jeg, ellers har jeg ingen forbedringer å komme med. Kanskje automatisk slå sammen CSS til shorthand ;-) Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Bolson: Tror nok ikke den har all funksjonaliteten vi trenger TYPO3 har trolig langt mer enn all den funksjonaliteten dere trenger. Tror neppe aktører som Dassault Systemes (omsetning på ca 1,2 mrd Euro, 7000 ansatte i 27 land), Metabo, GE VeriWise (datterselskap i General Electrics), eller disse offentlige danske nettstedene, hadde brukt TYPO3 om den mangla funksjonalitet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Hei. En venn av meg, som er en god webdesigner, skal lage en firmanettside med 6 statiske sider, kontaktskjema, samt en "enkel" nettbutikkløsning. Hva ville dere tatt for en slik jobb? (Programmeringsspråket han skal kode det i er ruby) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Han kan umulig være veldig erfaren om han ikke vet hvordan han skal prise sitt eget oppdrag. Endret 6. februar 2008 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Fortsatt mulig å være flink uten å være erfaren, eller enda bedre - være flink til å designe uten å ha særlig erfaring med kunder, prising og mer? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg har ikke sagt han er erfaren, dette er hans første betalte jobb. Så han har jo ingen erfaring med prising. Han er 18 år. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Som en førstejobb han sikkert gjerne vil ha, om ikke annet som referansekunde ville jeg kanskje gått så lavt som 200kr/t Så da må han sette seg ned og tenke nøye igjennom saken, skrive en skikkelig spesifikasjon og slikt. Da kan han gi en pris. Ta alltid med at ting tar mer tid enn man tror! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Og: dess flere ting, dess mer kan du ta for det. "Validering etter W3C", selv om du skriver valid kode uansett. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 #Skrive html med små bokstaver Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 *Gjøre nettsiden kompatibel med flere browsere for større tilgjengelighet. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Nå må du ikke være så saklig da sparky Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Åja. Tilpasse siden for oppløsninger ned til 1024x760. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Grattis med dagen, Tor! Er for øyeblikket på NRK Nyere Medier i Oslo - kor ligg NSN, Sebba? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Ligger på Etterstad/Helsfyr. På utflukt altså? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Hey, jobber på Helsfyr jeg og. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Hey, jobber på Helsfyr jeg og. Jasså? Hvor da? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Noen som vet om en statistikk på gjennomsnittsoppløsningen til en internettbruker her? Må vel være 768 eller 1024? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Folk surrer så grådig med oppløsninger >_< "1024 x 760". "1024 eller768". Fantastisk Bjørshol: I hvilket område? Norge, norden, Europa, verden? Endret 6. februar 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Hey, jobber på Helsfyr jeg og.Jasså? Hvor da? Kontorene ligger like ved Fyrstikktorget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå