Smidt Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Prøvde noen av de triksene der, men jeg får det fremdeles ikke til et raskt søk på forumet gav masse resultatet på "100% høyde" blandt annet en tråd hvor satyrium postet denne linken... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Jibby: tja, jeg tror de fleste browsere støtter WindowsMediaVideo Der tok du feil gitt Ja, jeg merka det jeg også :grin: Skal prøve å få det over i flash. Noen programmer å anbefale? Marvil: har ikke du ett? Edit: se under Endret 16. mars 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jibby: tja, jeg tror de fleste browsere støtter WindowsMediaVideo Ja, jeg merka det jeg også :grin: Skal prøve å få det over i flash. Noen programmer å anbefale? Marvil: har ikke du ett? Over i Flahs..? Du importerer jo bare filmen inn i ei flashfil.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hovedmenyen øverst på http://www.mezzoblue.com bugger i både opera (av og til) og IE(heile tida) Ikkje bra med tanke på at sida er ei sånn "gjør alt riktig-side" Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Jibby: tja, jeg tror de fleste browsere støtter WindowsMediaVideo Ja, jeg merka det jeg også :grin: Skal prøve å få det over i flash. Noen programmer å anbefale? Marvil: har ikke du ett? Hvis du quoter riktig så hjelper det: Jibby:tja, jeg tror de fleste browsere støtter WindowsMediaVideo Der tok du feil gitt Du tok bare med det du selv skrev edit, b-et litt Endret 16. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 OMG LOL! sry enden... *fikse på* Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hovedmenyen øverst på http://www.mezzoblue.com bugger i både opera (av og til) og IE(heile tida) Ikkje bra med tanke på at sida er ei sånn "gjør alt riktig-side" Hehe, oops Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Trebuchet MS Råkker.. Den er j'vli i skuddet for tiden.. I brought it in! Just as PoleCat Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Prøvde noen av de triksene der, men jeg får det fremdeles ikke til et raskt søk på forumet gav masse resultatet på "100% høyde" blandt annet en tråd hvor satyrium postet denne linken... Leste der, men det funker ikke det heller Han skriver nederst på siden ettellerannet om at det ikke funker da og da. Min überstødige engelsk fikk meg til å unngå å lese den biten ( ), men det så ut som at det var det som var mitt tilfelle. Får vel bare gi opp da (hvis ikke noen har alternative måter?) Slik blir det, men tingen der det er et bilde med teksten 'Hei på deg' under skulle ha strukket seg hele veien ned, men det funker jo ikke... EDIT: Endelig ferdig med å lese til Natur og Miljø-prøven i morgen... *hate fordøyelsessystemet* Endret 16. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Bare en liten kommentar nu: Syntes den skrikinga di gav resultater! Nå er kafeèn behagelig å lese, og er ikke for mye pjatting.. Enig? En kafè må jo inneholde litt pjatting.. Ellers kan det kalles kritikkhjørne elns ? Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Bare en liten kommentar nu: Syntes den skrikinga di gav resultater! Nå er kafeèn behagelig å lese, og er ikke for mye pjatting.. Enig? En kafè må jo inneholde litt pjatting.. Ellers kan det kalles kritikkhjørne elns ? Er egentlig enig ( ), men litt småprat må det nå få kunne være uten at noen skriker STOPP SPAMMINGEN FFS!1111!!!1! (litt overdrevet, men dere tar poenget ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) STOPP SPAMMINGEN FFS!1111!!!1! Endret 16. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Og /me har passert 5000 meldinger på forumet! Ellers, så skal eg gå å legge meg snart. Bedriten dag forresten, alt har gått feil, og morradagen blir neppe stort bedre :\ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Kjenner meg igjen der Arve...plutselig er alt så mørkt liksom, finner ingen glede.. :/ Du er ikke den eneste som har slitt i dag, når jeg skulle hjem fra dama viste det seg at dekket på mopeden var punktert. Så jeg tenkte jeg bare kunne fylle det på nærmeste bensinstasjon rett nede i gata, og det funket bra det, inntil jeg hadde kjørt et par kilometer, da ble det plutselig helt flatt, og jeg måtte snegle meg framover mens jeg kjørte på felgen. Var vinglete, kaldt, og helt forjævlig. Kjørte sånn fra Sandefjord til Larvik, ca 2 mil. Men det var godt å komme hjem igjen, og arve, cheer up, "always look at the bright side of life!" *synge* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Heh. Jeg bruker prøveplanen til å definere om det er en god eller dårlig dag.. Denne uka er grei, neste uke er h*lvette, så etter onsdag i neste uke har jeg ikke noe på prøveplanen før etter påskeferien, så om det stemmer blir det KOOOOOOOOOOOOZ etter Onsdag.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg har en fantastisk jente, så en dårlig dag har jeg aldri. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Nå er jeg for en gangs skyld skikkelig fornøyd EDIT: Brillene suger litt, though. Forbanna vanskelig å male briller :| Endret 16. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 WOW! Bra jobbet HalTan natta folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå