Steinmann Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Ett er ikke seint for en barsk kar som gJesper. Jeg derimot satt oppe til halv 11 og så på 2057 dokumentaren til Discovery. Dette går nå naturligvis utover designet jeg lager.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Ingen problem å vere oppe til eitt, spesielt ikkje for Gjesper - men han er flink til å la vere å komme på forelesningar Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Men det har jo ingenting med når han la seg å gjøre Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Gratulerer Tor! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) 1up til den som finner ut hvorfor IE6 ikke viser flash'n på denne siden: http://g5540059.flexiweb.no/ Utdyping: Den viser flash'n fint, men den blir borte når jeg setter position: absolute på den. 1up til Hein. Satt position på embed'n istede. Endret 6. februar 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Steinmann: Uff, det systemet dere bruker genrerer mye merkelig indenting Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Grats med dagen, Tor! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Steinmann: Uff, det systemet dere bruker genrerer mye merkelig indenting Synes det er søtt jeg Driver å lager et nytt nå som blir ørlite grann bedre Men de går fortsatt for mal konseptet, selv om de fleste kundene nå kommer på spessialdesign.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Gratulerer med dagen, Tor! EDOT: Postgres 8.3 har kommet ut, jo. Ser ut til at det er noen snasne forbedringer Endret 6. februar 2008 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Why? Kan umulig vere veldig praktisk å ha ein standard mal på absolutt alt; heller lage eit system som i utgangspunktet er veldig dynamisk der du lagar deg ein eigen mal til kvart prosjekt/kvar side som skal lagast. Strengt tatt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Why?Kan umulig vere veldig praktisk å ha ein standard mal på absolutt alt; heller lage eit system som i utgangspunktet er veldig dynamisk der du lagar deg ein eigen mal til kvart prosjekt/kvar side som skal lagast. Strengt tatt. Jeg er enig. Dette ble spekket før jeg startet, så.. Jeg skulle helst hatt sån at jeg kunne skrive min egen html med keywords som dro inn moduler eller noe sånt. Smarty fungerer jo fint. Det det gamle systemet bygger på, bare uten mulighet for å skrive min egen html. Jeg får mulighet til å overstyre da.. Regner jeg med.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Du kan jo alltids begynne i Keyteq, Sebastian Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Kan tenkes jeg skal skrive en blogpost om KeyPublisher, om jeg får given over meg - er det noe dere vil lese om i det heletatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Tja, jeg leser gjerne en blogpost om KeyPublisher, jeg Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Hein: Er så lang vei til jobb. Også skriver dere css i online editor gjør dere ikke? Hater det. Nå får jeg sån at jeg bare editerer filer på servern via DW, det blir nais. Skal lese jeg Tor, siden det er bursdagen din idag. Ække hver dag man blir 16. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Why?Kan umulig vere veldig praktisk å ha ein standard mal på absolutt alt; heller lage eit system som i utgangspunktet er veldig dynamisk der du lagar deg ein eigen mal til kvart prosjekt/kvar side som skal lagast. Strengt tatt. Jeg er enig. Dette ble spekket før jeg startet, så.. Jeg skulle helst hatt sån at jeg kunne skrive min egen html med keywords som dro inn moduler eller noe sånt. Smarty fungerer jo fint. Det det gamle systemet bygger på, bare uten mulighet for å skrive min egen html. Jeg får mulighet til å overstyre da.. Regner jeg med.. Det er egentlig TYPO3 du vil ha da. Der er ene metoden for at du skriver markører (markers) i HTML koden. Som dette. <body> <!-- ###DOCUMENT_BODY### --> <div id="header"> <!-- ###HEADER### --> Erstattes med header-innhold <!-- ###HEADER### --> </div> <div id="navigation" --> <!-- ###NAVIGATION### --> Erstattes med menyen <!-- ###NAVIGATION### --> </div> ..... Og så bare angir man hva som skal inn de ulike stedene i oppsettet. Eller for de som vil gjøre det ennå enklere, en egen modul der man bare med pek og klikk tilordner innholdstyper til strukturen på siden. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Vi driver å eksperimenterer med ulike editorer, nå har vi fått inn noe nytt som heter EditArea, har ikke fått testet det enda, per i dag bruker vi noe som heter Codepress. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Også skriver dere css i online editor gjør dere ikke?Hater det. Nå får jeg sån at jeg bare editerer filer på servern via DW, det blir nais. Vel, vi har hatt Samba lenge, og det er ikke noe problem å hente ut CSS-filer (flatfiler) og bruke de på sidene om man heller skulle ønske det. Dog er CSS-editoren veldig integrert i KP, med hurtiglagringsknapp som umiddelbart refresher siden man jobber med osv. Dessuten er den ganske ok, med syntax HL, indenting etc. Litt buggy er den fortsatt, men men. EditArea kommer ikke til å være brukandes til større saker, som stilark osv., Tor. Endret 6. februar 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Hvorfor ikke det? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Fordi våre elskede og forhatte utviklere har sagt at den er skikkelig treig på større saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå