Marvil Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Finnes det en måte å få printet et merket område på utskrift, selv om man har definert dette som display: none; i print-stilarket? Altså skal ikke det området som nå er merket normalt sett tas med på utskrift, men i spesielle tilfeller ønsker man derimot dette (via metoden "marker + skriv ut merket område", men dette vil gi en tom utskrift siden media="print" angir "display: none;"). Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 ALA Issue 252! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Synes det var stusselige greier.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Finnes det en måte å få printet et merket område på utskrift, selv om man har definert dette som display: none; i print-stilarket? Altså skal ikke det området som nå er merket normalt sett tas med på utskrift, men i spesielle tilfeller ønsker man derimot dette (via metoden "marker + skriv ut merket område", men dette vil gi en tom utskrift siden media="print" angir "display: none;"). user CSS? Evnt printscreen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) http://acid3.acidtests.org/ Hehe. I IE 6 (har ikke IE 7 på skolen) får den 12/100 og IE sier den får feil med kjøring av script, har prøvd å la den fortsette kjøre scriptet den ber meg og ikke gjøre det. Men den får 12/100 hver gang, stakkars IE Firefox får 50/100 (2.0.0.11) og Opera (9.25) nøyer seg med 46/100. Her på skolen hvertfall. Old. Vi diskuterte det heiel for mange sider sida. Og deretter ein del sider til igjen. Og igjen. Men greit, no er testen fullført, så.. Opera 9.5b har gått ned frå 60 i Acid3 beta til 59 i final! :O Kun eg som synest ALA har tapt seg? Endret 5. februar 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Noen fikk 63 med Opera 9.5. Var det ikke en bug, eller noe som ble diskutert for? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Nei, syns ALA bare har blitt bedre og bedre, jeg. Hva liker du ikke? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 The Rules of Digital Engagement i denne utgåva var grei, men Keeping Your Elements’ Kids in Line with Offspring gir meg liksom ingenting. Synest eg har lest det samme hundre gonger tidligare, sjøl om det sannsynligvis ikkje er tilfelle. Og det samme har eg tenkt om fleire artiklar på ALA i dei siste utgåvene. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Det er vanskelig å finne opp hjulet gang etter gang, det er i alle fall sikkert. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Finnes det en måte å få printet et merket område på utskrift, selv om man har definert dette som display: none; i print-stilarket? Altså skal ikke det området som nå er merket normalt sett tas med på utskrift, men i spesielle tilfeller ønsker man derimot dette (via metoden "marker + skriv ut merket område", men dette vil gi en tom utskrift siden media="print" angir "display: none;"). user CSS? Evnt printscreen. Printscreen er en mulighet, men fryktelig tung og uant for mange, da er det bedre å kopiere den inn via et ekstra program, ala Word.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Tror jeg aldri har lest om JS som gir bedre CSS-støtte til IE, untatt IE7-scriptet da, men dette virket mer lovende. I løøv ma' ALA. Marvil, lag to print-sheets? Endret 5. februar 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Funkissenteret skal lanseres på fredag! Work in progress! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 jeg ante ikke at "skriv ut merket tekst" brydde seg om stil-arket jeg. Det burde den jo egentlig ikke, da stilarket er beregnet for utskrift av hele siden, ikke bare den ene setningen du vil ha ut?? Men hvis så er tilfelle, går det kanskje ann å utforske :active eller :focus? Eller leke seg med noe JavaScript som sier at om teksten er merket, så skal stilarket si "display:block" ?? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Funkissenteret skal lanseres på fredag! Work in progress! Har du prøvd andre farger der det nå er grønt? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Og er det virkelig nødvendig med et 500kb stort bakgrunnsbilde? Mulig det bare er meg, men jeg syns det blir litt i overkant. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Nje, ikke så mange andre. Forslag? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Hey, jeg synes også det blir i overkant! Kjør på med noe striper eller noe sånt istede gutt.. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Faen, denne var smooth til å surfe på bildenettsteder ála dA, Google Images og Flickr! Se PicLens - Immersive Slideshows Across the Web. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Faen, denne var smooth til å surfe på bildenettsteder ála dA, Google Images og Flickr!Se PicLens - Immersive Slideshows Across the Web. itavisen.no Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Stemmer, sjelden jeg finner noe av nytte der, men dette virker ganske stilig. Men kjenner jeg meg selv rett gidder jeg ikke bruke den i mer enn to dager før den er avinstallert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå