Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Finnes det en måte å få printet et merket område på utskrift, selv om man har definert dette som display: none; i print-stilarket?

Altså skal ikke det området som nå er merket normalt sett tas med på utskrift, men i spesielle tilfeller ønsker man derimot dette (via metoden "marker + skriv ut merket område", men dette vil gi en tom utskrift siden media="print" angir "display: none;").

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det en måte å få printet et merket område på utskrift, selv om man har definert dette som display: none; i print-stilarket?

Altså skal ikke det området som nå er merket normalt sett tas med på utskrift, men i spesielle tilfeller ønsker man derimot dette (via metoden "marker + skriv ut merket område", men dette vil gi en tom utskrift siden media="print" angir "display: none;").

user CSS?

Evnt printscreen.

Lenke til kommentar
http://acid3.acidtests.org/

Hehe. I IE 6 (har ikke IE 7 på skolen) får den 12/100 og IE sier den får feil med kjøring av script, har prøvd å la den fortsette kjøre scriptet den ber meg og ikke gjøre det. Men den får 12/100 hver gang, stakkars IE :(

:tease:

Firefox får 50/100 (2.0.0.11) og Opera (9.25) nøyer seg med 46/100.

Her på skolen hvertfall.

Old. Vi diskuterte det heiel for mange sider sida. Og deretter ein del sider til igjen. Og igjen. :p

Men greit, no er testen fullført, så..

Opera 9.5b har gått ned frå 60 i Acid3 beta til 59 i final! :O

Kun eg som synest ALA har tapt seg?

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

user CSS?

Evnt printscreen.

Printscreen er en mulighet, men fryktelig tung og uant for mange, da er det bedre å kopiere den inn via et ekstra program, ala Word..
Lenke til kommentar

jeg ante ikke at "skriv ut merket tekst" brydde seg om stil-arket jeg. Det burde den jo egentlig ikke, da stilarket er beregnet for utskrift av hele siden, ikke bare den ene setningen du vil ha ut??

Men hvis så er tilfelle, går det kanskje ann å utforske :active eller :focus? Eller leke seg med noe JavaScript som sier at om teksten er merket, så skal stilarket si "display:block" ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...