Magnus Holm Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 @media 08. Noen som joiner til London? Hvis du spanderer reise, opphold, mat og billetter Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 No biggie Er jo bare snakk om et rundt 900 pund i billetter, så Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Er på jakt etter freelancere i forbindelse med et relativt stort nettsideprosjekt. Er en fordel om man er i nærheten av Oslo sånn at vi kan møtes face to face for planlegging, estimering og brainstorming sammen med andre på teamet. Ok. Hørtes interessant ut, men tror egentlig ikke jeg har tid. Skal snart flytte til Grimstad og da regner jeg med at de fleste dagene jeg er i Oslo blir brukt på flytting. Tror folk en widget for når Webkaféen er oppdatert hadde vært noe? Skal prøve å mekke en i helgen. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 IM IN UR KAFEE SERVING U STATS also with JSON Gidder noen å fikse et lite smukt design? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Fiks litt ryddig kode'a! Pælm opp et enkelt stilark med litt marg og sans-serif-fonts du, så er alt A-OK. :O Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Smarting. Det tenkte jeg ikke på. Og siden funksjonaliteten baserer seg på en enkel 302-redirect til ...#entry10469552 kan det faktisk gjøres enda enklere Halveis. HTTP/1.1 302 FoundLocation: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10469552 Blir vel et lite widget snart tenker jeg. Se der ja, det kan jo gjøres enda lettere! Smart! Do it! (jeg trekker diskusjonen inn i kafeen, da rss-tråden sikkert ikke blir lest av så mange potensielt interesserte) NB: widgeten må selvfølgelig også ha mulighet til å vise de 20 største e-penisene! Endret 31. januar 2008 av Halvis Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Eg har litt +e-penis ved å vere den tidligst registrerte av alle i kafèen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Had to state it. Slår deg dessuten med tre dagar, Robbie De-løkks:D Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Har du problemer med å lese av datoer korrekt, Larve? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Ja. Faen, skuffelse, altså. Greit, nummer to då Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Jippi! Jeg skal oversette Reddit Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 @media 08. Noen som joiner til London? Viss vi blir nok folk fra kafeen (5-6): Gjerne. Nice, Judogutt! Blir sikkert morosamt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Jesper, Henke: Blir med hvis jobben sponser. *Sende mail* Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Jippi! Jeg skal oversette Reddit hot = heit Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Hvis dere er interessert i å hjelpe meg, ta kontakt via PM så skal jeg gi dere link (og passord) til den hemmelig norske redditen Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Eg har litt +e-penis ved å vere den tidligst registrerte av alle i kafèen. Hmm, hvor mye teller det å "eie" kafeen da? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Absolutt like mye: ingenting Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Jippi! Jeg skal oversette Reddit * hot=heit * prefs (inst?)=instillinger/brukerpreferanser * submit (legg til/post?)=Publisér * reddits (redditer?)= Vanskelig å si. * subreddits= ------""---- * unsave (ulagre?) * unsaved (ulagret?)=Ulagret/ evt. "dokumentet/innlegget er ikke lagret" * unhide=Vis * unhidden=Jeg ville sagt "synlig" * User Agreement=Brukeravtale * Privacy Policy=Personvern? * ups=Fordeler * downs=Bakdeler * biggest karma gainers=Jeg vet ikke i hvilken sammenheng det er, men kanskje "Medlemmer med best karma"? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Siden det står unsaved (altså en negert lagret), og samtidig ikke står deleted slik man skulle tro var det motsatte, hadde jeg heller gått for av- enn u-. Og bruk ulemper for downs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå