Steinmann Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Synes det er helt greit at ikke alle kan designe jeg, men da må de slutte å prøve også. Jeg kan ikke gå på kunstskjøyter, men prøver ikke heller... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Hva med en captcha decoder til kun 3000$? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg kan ikke gå på kunstskjøyter, men prøver ikke heller... Hva hvis kunstskøyter og rosa ballerinaskjørt er din største drøm? Skal du da gi opp fordi du i utgangspunktet ikke kan det, eller prøve å lære det? Alle designere går jo gjennom en prosess, alle har vært uten særlig kunnskap om design på et punkt. Så har vi andre variabler, hvorav mange er medfødte egenskaper som gjør en mer egnet osv. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Trodde ikke jeg kunne designe i starten heller, men det viste seg at det var ikke så alt for gæli! Jeg tror nå at det er viktig å ha et øye for design, men det kan vel også trenes opp. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg er elendig på design, men har lært ting, og plukket opp ting, og stjeler som en ravn Nå har jeg vært i møte fra 9 - 12. Det var spennende Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Alle har vært dårlige designere en gang, noen dårligere enn andre selvfølgelig, men hvis du ikke ser at dette er helt forferdelig, da finnes det ikke håp i livet. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg er elendig på design, men har lært ting, og plukket opp ting, og stjeler som en ravn Det heter ikke stjele eller kopiere, det heter "kreativ" gjenbruk. Forutsetter da at det ikke er eksakt kopi av alt. Alle har vært dårlige designere en gang, noen dårligere enn andre selvfølgelig, men hvis du ikke ser at dette er helt forferdelig, da finnes det ikke håp i livet. Tiltredes!!! Og les kodinga da mann! Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 “Only those with no memory insist on their originality.” -- Coco Chanel Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Alle har vært dårlige designere en gang, noen dårligere enn andre selvfølgelig, men hvis du ikke ser at dette er helt forferdelig, da finnes det ikke håp i livet. Kunne ikke vært mer enig! Jeg tror nok man kan se på de første websidene en person lager om de har en forståelse for god webdesign. Måtte le litt da jeg så at det var en tutorialside, selv om jeg er litt lei av folk som har null peiling lager tutorials som har blitt gjenprodusert hundre-og-ørten ganger før. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Og les kodinga da mann! <!-- MSTableType="layout" --> Helt utrolig. Kan det bli verre? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) <!-- MSTableType="layout" --> Helt utrolig. Kan det bli verre? Jepp, det kunne vore <MSTable type="layout"> Er det forresten nokon her som har oversikt over statsregulativ iht. reise? Altså kva som er prisane når ein reiser innen- og utenlands i jobbsamanheng? Endret 31. januar 2008 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Helt utrolig. Kan det bli verre? Jepp, det kunne vore <MSTable type="layout"> Hahaha! It's funny 'cause it's true! Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Er det forresten nokon her som har oversikt over statsregulativ iht. reise? Altså kva som er prisane når ein reiser innen- og utenlands i jobbsamanheng? Sjekk Statens reiseregulativ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Er det forresten nokon her som har oversikt over statsregulativ iht. reise? Altså kva som er prisane når ein reiser innen- og utenlands i jobbsamanheng?Mener jeg fant det på FAD sine sider sist jeg lette etter dette.. Edit; Å oppdatere for å se etter nye poster er kanske ikke så dumt.. Endret 31. januar 2008 av Marvil Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Takk, Bolson og Anders. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Fatt med dere IT-messegreiene i Grieg Hallen? http://www.digital-hverdag.no/index.php?pg...rogram_combined Feks imorgen 13.30 - 15.00 Google utviklerseminar – Det programmerbare nettet. De siste årene har webopplevelsen blitt mer spennende for brukerne - og ikke minst for utviklerne. Internettprogrammer som Google Earth, og annen såkalt "cloud computing", integrasjoner mellom webapplikasjoner og -tjenester er blitt svært populært. Vår presentasjon vil dreie seg om utviklingen av den åpne weben og Googles ideer på området. Vi vil diskutere våre egne åpne løsninger og APIer, som openSocial, Google Maps og iGoogle. Hvilke muligheter ligger i disse programmene for utviklerne - og for brukerne? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 <!-- MSTableType="layout" --> Helt utrolig. Kan det bli verre? Jepp, det kunne vore <MSTable type="layout"> Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Fatt med dere IT-messegreiene i Grieg Hallen?http://www.digital-hverdag.no/index.php?pg...rogram_combined Feks imorgen 13.30 - 15.00 Google utviklerseminar – Det programmerbare nettet. De siste årene har webopplevelsen blitt mer spennende for brukerne - og ikke minst for utviklerne. Internettprogrammer som Google Earth, og annen såkalt "cloud computing", integrasjoner mellom webapplikasjoner og -tjenester er blitt svært populært. Vår presentasjon vil dreie seg om utviklingen av den åpne weben og Googles ideer på området. Vi vil diskutere våre egne åpne løsninger og APIer, som openSocial, Google Maps og iGoogle. Hvilke muligheter ligger i disse programmene for utviklerne - og for brukerne? Sikkert spennende å høre Google skryte av seg selv igjen, men aldri i livet om jeg gidder å betale 3 700 kr (eks moms) for det. Endret 31. januar 2008 av jorgis Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Er det noen som har blitt kontaktet av selskaper som driver med domene brokerage før? Altså er rask med å få tak på domener som er i ferd med å utløpe? Er dem noe å stole på? Fikk en mail fra Tripoduk hvor en kar tilbudyr å få tak på et domene (med et annet toppnivå domene) for meg (jeg eier 2 andre med samme navn med på andre toppnivå domener). Joda, jeg fikk mail annenhver måned om å kjøpe qualbeen.com i sin tid. Første mailen ca ei uker etter at .net var bestillt. Kan nok være en del penger i å følge med på hvilke domener som blir kjøpt, for så å forte seg å bestille .net/.org etc versjoner, eller noen med tilnærmet likt navn (t.d. gogle.com) IT-messa er alt for dyr. Men Opplevelsesmessa nå til helga er litt mer fristende: http://www.digital-hverdag.no/index.php?pg=exhibition_info Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 @media 08. Noen som joiner til London? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå