Marvil Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Trenger du hjelp til å slette innlegget, Mavva?Neida, litt nybegynnerproblemer bare. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Haraldson: Men du er med på at skript er en simpelt ord? Nå er jo ikke dere programerere da Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Hmmm, tror ikke jeg har sett denne siden før: http://www.serverside.no/ Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Jeg ville kallt det et JavaScript, det er jo det de fleste er, og om du henter ut ting via xml-http så er det jo fortsatt JavaScript. Du får vel PHP-"script" også, men dette er vel mer php-funksjoner evt. php-moduler? Endret 30. januar 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 CAPTCHA hacket Vet ikke om dette er gammelt nytt men. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Steinmann: Nei, tvert imot. Det er mer presist enn noe annet som har blitt foreslått her. At det har en del negative assosiasjoner (scriptkiddies etc.) er ikke nok til å slutte å bruke ordet. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg ville kallt det et JavaScript, det er jo det de fleste er, og om du henter ut ting via xml-http så er det jo fortsatt JavaScript. Du får vel PHP-"script" også, men dette er vel mer php-funksjoner evt. php-moduler? Hva ville du kalt et javascript? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Blir også for dumt å binde det opp mot spesifikke språk. Nei, 'script' fungerer flott som det er. 8-) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Blir også for dumt å binde det opp mot spesifikke språk. Nei, 'script' fungerer flott som det er. 8-) Jo, det må være avhengig av språket. Er kun lov å kalle det et skript om det er skrevet i et skriptspråk (ECMAScript, PHP, Perl osv.). Ingen kaller f.eks. C-kode for "et skript". Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 CAPTCHA hacket Vet ikke om dette er gammelt nytt men. Jo. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Blir også for dumt å binde det opp mot spesifikke språk. Nei, 'script' fungerer flott som det er. 8-) Jo, det må være avhengig av språket. Er kun lov å kalle det et skript om det er skrevet i et skriptspråk (ECMAScript, PHP, Perl osv.). Ingen kaller f.eks. C-kode for "et skript". JavaScript er jo ikke java-språket, men et script. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Blir også for dumt å binde det opp mot spesifikke språk. Nei, 'script' fungerer flott som det er. 8-) Jo, det må være avhengig av språket. Er kun lov å kalle det et skript om det er skrevet i et skriptspråk (ECMAScript, PHP, Perl osv.). Ingen kaller f.eks. C-kode for "et skript". JavaScript er jo ikke java-språket, men et script. Han har aldri påstått så heller. ECMAScript er en versjon av det som kalles javascript. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Jørgen: Ja, men jeg har ikke hevdet at jeg kaller slik kode for script heller. Da er man jo gjerne over på det man kaller applikasjoner/programmer. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Acid3 browser test completed, available now acid3.acidtests.org IE7 på jobben ender på 13/100. EDIT: Fra kommentarene under: http://www.css3.info/acid3-completed/...ment-99455[/url]']Right now the test is in review mode. It’ll probably stay that way for some time (weeks, if I have my way). Endret 30. januar 2008 av PT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Opera 9.5b Kjem til 60, FireFox kjem til 50. Så - IE har litt å hente inn, ja... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Min Fx kommer til 51. Noen som har Fx3b som kan si hva scoren blir der? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Min hjerne kommer til 300%, er det feil? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Min hjerne kommer til 300%, er det feil? Din hjerne kjem knapt nok i gang Hein: Strangely, loading the test in a background tab in Firefox 3 (2008012704) gives me 58, whereas loading in the foreground gives me 60.Also, on random occasions, I get 61 instead. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Ja, må være en feil - din hjerne kommer aldri over 9.5%, Steinmann. Fikk 40% i Safari 3. Endret 30. januar 2008 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
rønning Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Firefox 3 b2 kommer til 56 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå