PoleCat Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 eplemost fra Tou! Sviker. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) /me har endelig levert oppgaven sin!! (magasinet til de som ikke har fått det med seg..) makan til slett arbeid i fin innpakkning tror jeg aldri jeg har gitt fra meg før, men shit au.. ferdig iallefall... ... ikke det at jeg tror jeg står... men levert er levert... neste magasin skal bli bedre.. både i planlegging og utføring... edit: ...og innhold.. Endret 16. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Sandnes! Warum? siden du kjøper Tou, har ikke sånt i Bergen, Endret 16. mars 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Sandnes! Warum? siden du kjøper Tou, har ikke sånt i Bergen, Er ikke mulig å kjøpe Tou lenger, vettu. Var bare noe gammelt som stod innerst i kjelleren. Hvorfor blir det alltid en liten diskusjon rundt hver ting jeg sier? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Er ikke mulig å kjøpe Tou lenger, vettu. Var bare noe gammelt som stod innerst i kjelleren. oh, men vi har aldri hatt det heller, hvertfall ikke så jeg vet om.. Endret 16. mars 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) prøver igjen noen med peiling med css som vil ta en titt innom css tråden min? Endret 16. mars 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Er det bare jeg som ikke kommer inn på siden min nå eller? http://www.vegiboys.com ??? kommer ikke inn på CP'en til serveren heller, så det er kanskje et problem for alle? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hmm... skuffende av servetheworld... de skal jo ha 99,6% oppetid... men men... er jo alltid litt nedetid Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jibril: ganske enkelt en kommafeil av webmaster... 9,96% oppetid... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Hehe, nei Jeg tror nok ikke det de har jo alltid vært oppe egentlig, men ikke i dag... Edit: PC har jo ikke problem med sidene sine ser jeg... Endret 16. mars 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jibril: ganske enkelt en kommafeil av webmaster... 9,96% oppetid... Jepp, tror det må være mer riktig ja. Nå skal jeg snart hjem å rekode hele den nye siden min. *glede seg* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) *komme hjem fra skolen* *gå rett inn på rommet* *starte DW* Endret 16. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 *oppleve at det er ingen her* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 *oppleve at det er ingen her* Jeg er her! Og dette er min post nr: 1337 Tenkte jeg sku designe noe ... Vil lære meg flash/actionscript.. Coldplay - Spies Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Som noken kanskje har fått med seg skal eg mekke ny side til www.ks-forde.no . Fikk nettopp tilsendt ei .pdf fil med profilinformasjon - og i den står det at eg har fem fontvalg å bruke: Gill sans Gill sans light Gill sans bold Times new roman Times new roman bold Noken som ser ka problemet mitt er?? /me skal gi blaffen og tvinge fram Trebuchet/verdana/tahoma! Edit: står kun om det til bruk i brev og sånn, web-bruk står ikkje nevnt så der står eg reint teoretisk sett fritt Endret 16. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Gill sans MT var faktisk nesten brukbar, men /me liker best Verdana/Trebuchet/Georgia Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Gill sans MT var faktisk nesten brukbar, men /me liker best Verdana/Trebuchet/Georgia Gill sans var fin nok den, men er den en standard font kanskje? Død over times! Trebuchet MS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå