mikk- Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Har fått det til nå Nicolai driver og quoter fra før jul. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Har fått det til nå Nicolai driver og quoter fra før jul. Nice Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Nicolai vil at jeg skal lære meg sIFR slik at jeg kan lære det til han, kan ikke noen hjelpe han Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Da må han jo bare spørre, er liksom sånn det foregår. Eventuelt spørre Ole Martin, min læresvein. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Heh, ny Google logo igjen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Jepp, la merke til det i stad. Lego gnir seg nok i hendene nå, ikke alle som får slik gratisreklame bare pga. et jubileum Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Kjenner nostalgien nå Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 I want to play with my Lego's now Hmm, logodesign til musikal er vanskelig altså. Lenke til kommentar
semafor Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Google-forsiden? Du kan jo spare flerfoldige tidelssekund på å bruke ctrl + k i Firefox. Da tjener jo Mozilla cash også. (dårlig innlegg, ville egentlig bare diskutere Mozillas Google revenue.) Endret 28. januar 2008 av semafor Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg har fått tilgang til Netvibes Ginger. Har egentlig ikke testet det ut så mye, men det ser bra ut Ser også ut til at jeg skal oversette Reddit til norsk > IM IN UR REDDIT TRANSLATING UR SITE.> I can has deal? You make a very compelling case. We don't have many Norwegian volunteers so I think you're definitely in, but just in case... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Mr.Berg har 1 0 0 0 0 innlegg! Gratulerer! Endret 28. januar 2008 av dan1el Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Grattis Hein! Ikke post noe mer nå! :o Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Men bare 3102 i kaféen :-/ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Tjohoy, grats med 10k, Hein. Jævla spamhore, du har jo tatt meg igjen så det står etter jo :O Eg ledar i alle fall antall innlegg i Kafèen (Ja, med stor forbokstav) so far. Tor tar innpå, though. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Tja, spam og spam. Jeg skal ikke si hvem det var som spamma på lørdagskvelden, jeg. Ikke får jeg +1 for automodsvar heller, er synd på meg. Sitter og designer noe nytt, type Stuffandnonsense-inspirert med bred meny og saker. Grønt og lilla, anyone? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Sitter på jobben du også Hein? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Nei, har hatt vett til å komme meg hjem. Begrensa hvor mye du orker av 'bare en rettelse til' (nr. 5 i rekken hvorav alle har vært 'du kan komme med rettelser én gang, men etter det koster det penger å få endret på siden'). Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Trodde det var spikra i de nye kontraktene, eller kanskje de ikke kommer før februar? Fikk en ny designer på jobben i dag, skal skaffe han noe usability-stoff, siden han har drevet endel med Flash, og ikke så mye HTML. Har Designing the Obvious og Don't Make Me Think, er det noen andre dere kommer på? Endret 28. januar 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Er jo for det meste med gamle kunder det der forekommer... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Sitter og designer noe nytt, type Stuffandnonsense-inspirert med bred meny og saker. Grønt og lilla, anyone? Why not! Kan gi interessante kombinasjoner det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå