enden Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 ...og en nazimod som sletter halvparten etterpå. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Mener å huske det var et eller annet triks, men er et par gode måneder siden jeg drev med rewrite nå. Tror jeg bare bruker <base>-taggen, er egentlig ikke så dum den Takk for svar. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Javel? Stier relative til rot er uansett det beste. Men men, hver sin smak, regner jeg med. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Hei, bare lurte på hva som finnes av gratisdomener der ute, foruten .tk? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 moo.no? --- Noen som på strak arm kan nevne en font som jeg kan bruke til et klassisk 'info-ikon', altså en i med serif ut til venstre oppe, og ut til høyre nede, gjerne avrundet. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Times New Roman, italic? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Hei, bare lurte på hva som finnes av gratisdomener der ute, foruten .tk? Ingen. Haraldson: Det er et subdomene. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jepp, var jo selvfølgelig ikke verre. >_> Hatefull: Spurte han spesifikt etter toppnivådomener? Endret 27. januar 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Det var nok subdomene jeg siktet til ja. Er ute etter noe kort, men som ikke har reklame. Hvis det finnes da Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Det var nok subdomene jeg siktet til ja. Er ute etter noe kort, men som ikke har reklame. Hvis det finnes da Ingenting er gratis. Sats heller på å kjøpe et domene og webhotell. Det er ikke dyrt, og mye bedre enn reklamebelastede gratistjenester. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Det er mye som er gratis, blåmann. Tilbudene innenfor webhosting er ikke akkurat blant de bredeste eller beste, men de finnes, og særlig subdomener. For en stund siden var det jo også snakk om gratis .se-domener, hva skjedde med den saken? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 home.no / start.no er jo helt greie. De fleste har allerede webområde hos sin ISP også - sjekk opp det. Ingen vits i å betale for et domene om det kun er for bittelitt hobbybruk. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Det er mye som er gratis, blåmann. Tilbudene innenfor webhosting er ikke akkurat blant de bredeste eller beste, men de finnes, og særlig subdomener. For en stund siden var det jo også snakk om gratis .se-domener, hva skjedde med den saken? Det var Binero AB som ga ut domene, men dem har lagt ned det nå. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Har ikke Hotserv.dk også webhotell. Med PHP-støtte? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Har ikke Hotserv.dk også webhotell. Med PHP-støtte? Det er webhotell, ikke domene. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Det er mye som er gratis, blåmann. Tilbudene innenfor webhosting er ikke akkurat blant de bredeste eller beste, men de finnes, og særlig subdomener. For en stund siden var det jo også snakk om gratis .se-domener, hva skjedde med den saken? Jeg fikk skaffet meg jeg.kunne.se, men "gav" det til en venn Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Endret 27. januar 2008 av MC2 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hvilken browser testet du med? Gud, la det være IE. Endret 27. januar 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 .se-domenenene var en julegave fra Binero. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Hvilken browser testet du med?Gud, la det være IE. Haha, nei var en typ proxy browsing tjeneste. Hadde vært så jævlig kult om dem hadde gjorde det med IE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå