Jesper Karsrud Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg skal ha intro på vegiboys.com, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få intro filmen til å spilles av med en gang... Formatet er .wmv hvis det har noe å si... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 så du har ikke flash intro alstå? jeg vet ikke om noe autoplay funksjon for det filformatet. er du forresten sikker på at det er noe aller nettlesere størrer, er sikkert ytterst få som gidder laste ned progg for å få sett introen deres Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 tja, jeg tror de fleste browsere støtter WindowsMediaVideo... noe Javascript eller PHP kanskje? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 tja si det, kanskje et søk på google kan løse saken, uten at jeg har testet diverse nettlesere vil jeg tro at flash er det mest fleksible og mest brukte formatet. f.eks. tror jeg ikke Opera har støtte for wmv. men seff det er vel gjerne ikke så lett å konvertere til flash uten videre. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 File - Import - VideoClip ellerno i Flash.. Det er mulig vertfall, og mest trolig det beste alternativet.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Nei, det er ikke det... men vi jobber med saken, så det kommer nok etterhvert... men jeg tror nok vi kjører flash til slutt... er det enkleste egentlig! Men nå tar jeg kvelden, så vi snakkes i morgen! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 http://home.no.net/haltann/images/ilderspor.jpg Hahahah. Det er så talentfullt at jeg har ikke ord.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Nå har jeg endelig fått opp forumet mitt. What thinks? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Nå har jeg endelig fått opp forumet mitt. What thinks? Muligens litt mørk, headeren falt ikke helt i smak.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Nå har jeg endelig fått opp forumet mitt. What thinks? Muligens litt mørk, headeren falt ikke helt i smak.. Skal være litt sloppy/stygg den... Brukte ca. 5 min på å teste forskjellige bilder i den og den versjonen som er på forumet er en av de dårligste. Kommer ny. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ingen som er våken? *vurdere å henge opp "stengt"-skilt* Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg åpnet i dag... Litt kjedelig uten noe liv her, men det går Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg var for sen, rakk ikke bussen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ahh, godt å høre... Jeg skal ikke på skolen før om en time, så da er det deilig å bare slappe av med litt nice hardcore i hodetelefonene! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ekstremt lite liv her nå da!!!!!! jeg må snart begynne å trske nedover mot skolen, ha 2 timer økonomi, 2 timer natur og 2 timer norsk kjedelig dag! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Endelig ferdig med min første muntlig prøve ever! Nå skal det flates ut med eplemost fra Tou! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Endelig ferdig med min første muntlig prøve ever! Nå skal det flates ut med eplemost fra Tou! ganskte tamt her nå. kommer du forresten fra Stavanger område Dunnis? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Sandnes! Warum? EDIT: Oh, eplemosten elns. Nam! Endret 16. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå