Steinmann Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Magnus: Jeg regner med du må punche verdiene selv? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det må nok en ruby webkafeepenis.rb til, ja Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Som henter verdiene ut, eller der du må skrive inn verdiene? Burde jo være mulig å parse det... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Så klart er det parsing! 21 sider blir lastet og parset, og så blir statistikken sendt via SSH til serveren (som nå er nede). "Rekorden" ligger på rundt 7 sekunder Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hadde vært kult å lage rest interface på det, så kunne vi, dersom webkafeen noen gang blir lansert hatt sån at man kan skrive inn brukernavnet sitt på diskusjon og fått opp e-penislengde på profilen sin Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det hadde egentlig vært rimelig fett, ja Men hvor langt ned på lista skal jeg parse? Jo ferre poster du har, jo lettere er det å skåre høyt. Hva med å ta de som har fler enn 500 poster (i kafeen)? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hmm, så antall posts i kafeen gennerelt bør også få en faktor. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 http://blogs.msdn.com/ie/archive/2008/01/1...e-securely.aspx Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er det flere som får feil på Opera Mini Simulatoren (failed to connect to the Internet (veldig logisk i en webbasert simulator))? http://www.operamini.com/demo/ Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja, får feil her også... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det hadde egentlig vært rimelig fett, ja Men hvor langt ned på lista skal jeg parse? Jo ferre poster du har, jo lettere er det å skåre høyt. Hva med å ta de som har fler enn 500 poster (i kafeen)? Ta med de som har 500+ poster i kafeen, det var en bra deal. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Da kan jeg jo bare poste 500 post i kafeen på ny konto og få superpenis! Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fiffig coverflow-aktig galleri Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er mer stolt av å ha en liten e-penis enn en stor en. å skrive på forum bare for å få opp totalpost synes jeg er rimelig latterlig i seg selv. Det fører bare til et dårligere og mindre attraktivt forum. MEN er det fyldige poster med godt innhold er det mildt sagt imponerende å ha stor e-penis. Kim... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Mine poster er alltid fyldige og meningsfulle. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Mine poster er alltid fyldige og meningsfulle. Ah, the irony Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Det hadde egentlig vært rimelig fett, ja Men hvor langt ned på lista skal jeg parse? Jo ferre poster du har, jo lettere er det å skåre høyt. Hva med å ta de som har fler enn 500 poster (i kafeen)? Evt. penisbredde * penislengde (% poster i Kaféen * poster i Kaféen) Redigert: Blir vel egentlig det samme (hvis jeg har tenkt riktig). kaféposter^2 / poster Så potensen kan sikkert justeres til et passende forhold. Gidder du poste skriptet foresten. Så kan jeg oversette det til Python for å øve Python og Ruby ferdighetene mine. Redigering 2: Noen burde snakket med Ueland så vi kunne kjørt spørringer direkte mot forumdatabasen. Endret 21. januar 2008 av JonT Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Vær hilset, forum-medlemmer! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Se der ja, nok en kvalitetspost fra Daniel... Sjefen presterte og sette 4,5 time på å implementere et design som krever endel omskriving av hele cms systemet vårt. Og innebærer funksjonalitet vi aldri engang har prøvd oss på. Flott. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tja, du har jo selv sagt at du er leet på å hacke i systemet deres, så da bør det ikke være noe problem? Evt. suger det med kvinnelig sjef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå