Marvil Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) og man skal selge varer, skal man ikke?Jeg humrer like godt hver gang det der blir sagt her i kafeen.. Hvorfor gjør du det? Ingen aning. Endret 19. januar 2008 av Marvil Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 For et løgnaktig svar, Marvil. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvorfor spør du siden du tydeligvis vet mer enn du gir uttrykk for? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva heter den effekten brukt i headeren her og hvordan lager man det i PS (vet jeg har sett en tutorial et sted, men sliter litt med å google)? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har fulgt denne guiden etter punkt og prikke, men enda er ikke wordpressen min på norsk. Kanskje den er gammel? Eller fungerer den på nyeste wordpress? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva heter den effekten brukt i headeren her og hvordan lager man det i PS (vet jeg har sett en tutorial et sted, men sliter litt med å google)? "Sunrays photoshop". http://www.kromefx.com/index.php?page=vt&id=70 Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Tusen takk, Mr. Lied Hvordan går det med NRK-saken du holder på med? (Eller er du "ferdig" med den?) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Rubbel er vel lansert det? Mener at jeg har faat noen mail om det. Dritt mini tastatur som er engelsk... Arve/jespern: hva synes dere om sarah da? blir nok ikke noe langvarig prosjekt da Bare jeg som har problemer med http://designmeltdown.com ? Link for endens skyld AA Endret 19. januar 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Stein: Jeg får bare en Service Unavailable Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Stein: Jeg får bare en Service Unavailable Da er vi 3 gitt. litt tris... Noen som skal ut idag, vi sitter her [ drekk som vanlig vi. begynner [ bli lei guitarhero da Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Er det så kjedelig at du byttet til amerikansk tastatur-layout? Lenke til kommentar
joffar Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nå er det forholdsvis lett å skifte fra amerikansk tastatur til norsk da.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Noen som kan tenke seg hvorfor jeg ikke kan lagre en template som .png? Hver gang jeg prøver blir det bare .gif. Photoshop det er snakk om. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du skal da kunne velge PNG som filformat i dialogboksen (eller hva nå enn den heter)? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Dette har med åssen Image Mode du bruker på bildet ditt. Sett den til RGB, og det skal fungere med PNG.. EDIT: leif Endret 19. januar 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvorfor spør du siden du tydeligvis vet mer enn du gir uttrykk for? Nei, vet ikke mer, derfor jeg lurte. Kan du svare? Dårlig fangst. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noen som kan tenke seg hvorfor jeg ikke kan lagre en template som .png? Hver gang jeg prøver blir det bare .gif. Photoshop det er snakk om. Etter hva jeg har erfart, må du trykke ctrl-a og så velge png, deretter velge de utskjæringene du skal bruke. Tror vi har samme "bug". Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det er nok ingen bug, Bjørshol. Gjør som AnaXyd sier, endre til RGB. Det er under Image-fanen også under mode-menyen. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Dangers of remote Javascript Lenke til kommentar
semafor Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har fulgt denne guiden etter punkt og prikke, men enda er ikke wordpressen min på norsk. Kanskje den er gammel? Eller fungerer den på nyeste wordpress? Merkelig. Sjekk din php_info() om gettext er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå