Lovskogen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) <p>Tor er verdens <span title="Beste til å juge">beste</span></p> Er dette en god metode å vise fotnoter i en tekst, uten at leser en må scrolle helt ned i enden av dokumentet for å lese dette? Selvfølgelig kan dette være et supplement til linker i bunnen. Endret 18. januar 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tenker du på noe mer spesifikt? Tja, tenkte kanskje litt sånn i hendhold til hva man burde bruke av bilder som grafiske elementer i designet. Hvis det var mer forståelig. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg vet at dette er et sensitivt tema, og varierer sikkert litt fra prosjekt til prosjekt, men dere freelancere; ca. hvor mye tar dere i timen? For konsulentarbeid med relativt lang løpetid (f.eks. 150 timer) ligg det på ca. 600kr eks. moms. På korte prosjekt er det rundt 800. Kjem sjølvsagt an på kundens betalingsdyktigheit, men det er sånn ca. Takk. Det var noe sånt jeg kom frem til og. Det jeg har fått høre er at det er mellom 600-1000 kr. Ganske rimelig med tanke på at en rørlegger koster 600-700 kr i timen, en professor ca. 1200 og en grafisk designer 800. Men har du noen relevant utdanning innenfor faget? Grafiske designere får gjerne mindre betalt enn utviklere. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har dere noen favoritter når det gjelder undermenyer og integreringen av denne på en nettside? Bumper denne jeg Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 http://dormsoflondon.com/ <- helt sinnsykt god designer jeg jobber for atm. (backend) http://www.hollisterbay.com/ og http://kruptonline.com/ Han er ekstremt god Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 er vel ikke helt enig i de uttalelsene dine loathsome. Lovskogen sitt design for båtsiden lenger opp mener jeg er mer "ekstrem" enn de du henviser til her. Ja, han er god men å gå så langt at han er ekstremt god vil jeg ikke. Kim... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 er vel ikke helt enig i de uttalelsene dine loathsome. Lovskogen sitt design for båtsiden lenger opp mener jeg er mer "ekstrem" enn de du henviser til her. Ja, han er god men å gå så langt at han er ekstremt god vil jeg ikke. Kim... Jo, han er ekstremt god. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva er det med det helsikkens båtdesignet til Lovskogen? Det er jo .. ingenting originalt med det? Gradientene er IKKE PEN, oppsettet har vi sett mange ganger før .. Eneste jeg liker er headeren, noe jeg tviler på han har tatt selv. Så .. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Lurer jeg også på, altså!! Jeg bliir såå SINT!! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg aner en eim av sarkasme i luften. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 loathsome: Gradientene er deilige skal jeg si deg, og jeg tviler på at kunden ville ha noe originalt, da folk ikke skjønner seg på sånt - og man skal selge varer, skal man ikke? Toppbildet er eksen min på 40, på hennes yacht utenfor Napoli. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du har vært sammen med ei på 40 år, med andre ord? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Tenkte jeg skulle vurdere Monument, for jeg føler ikke at siden "sitter" skikkelig. Jeg liker utseendet og alt det der, men den gir meg ingen følelse av samhold. Kanskje det er fordi det er så mange forskjellige "visninger" av artikler (1 hoved, 3 mindre og egentlig 4 små under hovedsaken). Noen som har noen løsninger på dette? Tror jeg skal gjøre siden litt bredere kanskje, slenge inn en ordentlig tredje-kolonne, og re-aligne hovedkolonnen. Har blitt obs på at sIFR-en krasjer FF under Vista, om noen lurer. Jeg venter på fiffige tilbakemeldinger. Ta en titt her i Opera..så ikke helt riktig ut Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Anax: Ja Anders: Driver å justerer designet, så det ser rart ut, ja. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 og man skal selge varer, skal man ikke?Jeg humrer like godt hver gang det der blir sagt her i kafeen.. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hva er det med det helsikkens båtdesignet til Lovskogen? Det er jo .. ingenting originalt med det? Gradientene er IKKE PEN, oppsettet har vi sett mange ganger før .. Eneste jeg liker er headeren, noe jeg tviler på han har tatt selv. Så .. Hva er det som er så fint med de designene som du linker til da? Er jo for det første en tabellsuppe uten like. For det andre er det jo bare en haug med bilder omtrent. Det jeg gir pluss for er st len og at han har fått det til på et "vis". Men å si at han er ekstremt god har jeg vanskeligheter for. Kim... Endret 19. januar 2008 av Kim T Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 og man skal selge varer, skal man ikke?Jeg humrer like godt hver gang det der blir sagt her i kafeen.. Hvorfor gjør du det? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Eg syns denne mysteriedesigneren er ganske så flink (til designdelen, iallfall). Designa hans er ikkje standard A4, men breier seg litt litt utover sida. Oppsettet er ganske kreativt, også. Typografien er heller ikkje så verst. Ser bra ut, syns eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå