Bolson Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Gimp suger balle!Kose meg i PS CS3 Utrolig enig. Jeg brukte mye Gimp for en stund tilbake, men det kan ikke måte seg med Photoshop, altså! Nei, når man har X (5-10) års tilvenning på Photoshop, da blir GIMP litt håpløst. Men "suger balle" gjør det ikke, har anbefalt det for en del som ikke ønsket å bruke penger på bildebehandlingsprogram. Faktisk sier de fleste at de synes det fungerer helt OK. Endret 17. januar 2008 av Bolson Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Men så er det vel uansett kreativitet og dyktighet ting kjem an på til slutt uansett kva programvare ein brukar. Men, altså - har du førstvokst opp med photoshop så er der liksom ingen alternativ... Endret 17. januar 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Men så er det vel uansett kreativitet og dyktighet ting kjem an på til slutt uansett kva programvare ein brukar. Men, altså - har du førstvokst opp med photoshop så er der liksom ingen alternativ... Jeg klarer ganske enkelt ikke å bruke det, men det er jo fordi jeg vet hvordan jeg gjør ting i PS, og da blir jeg bare frustrert når det ikke fungerer på samme måte i the gimp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det er jo et ekstern prosjekt som prøver å endre layout/navigasjon/hurtigtaster i GIMP til å ligne Photoshop, men dette var også bare jall - i mine øyne. Jeg påstår ikke at GIMP er dårlig, men det kan nok ikke måle seg med Photoshop, ihvertfall ikke CS 3 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ganske så n00bish spørsmål... På denne siden skulle jeg hatt den last.fm-tingen ved siden av Twitter-saken, helt i bunn av siden, slik som bildet Nesten flaut å spørre om det her, men jeg er ikke flink til det her, såehm. Noen som vet hva jeg kan gjøre for at den skal validere også? Den validerer ikke etter at jeg satt inn Twitter-scriptet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 OlafG: Hvor viktig er det for deg at det validerer? Det er vel der det største hinderet ligger. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ikke sinnsykt viktig, men det hadde vært greit. Og jeg kan vel også lære noe av å fikse det slik at det valideres? Ikke meningen å plage her, men jeg er læringsprosessen, så jeg får bare gjøre så godt jeg kan. Lenke til kommentar
semafor Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Entitetsfeilene kan du hvertfall fjerne med å gjøre om [url="http://twitter.com/?&bug=1"]http://twitter.com/?&bug=1[/url] til [url="http://twitter.com/?&"]http://twitter.com/?&[/url] amp ;bug=1 Hvis du har mulighet. edit: & amp ; Endret 17. januar 2008 av semafor Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvor/ i hvilket dokument står dette? Jeg kan ikke finne det noe sted. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nifty little CSS Gradient Text Effect Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Genialt. Rett og slett. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vel... Si farvel til klikkbare titler med den metoden der. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Mhm, det er vel ikke så mye bedre når man fortsatt ikke kan merke teksten. Da er det bedre å lage det som et bilde og droppe den tomme span'en... EDIT: Vel, det er mulig å lage klikkbare titler, men man må putte alt i en a-tag, og det er mulig å merke noen titler (hvis bokstavene er høyere enn bildet). Er vel kun en fordel hvis man vil masse-produsere titlene. Endret 17. januar 2008 av Magnus Holm Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Dette var bøst Endret 17. januar 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Flickrrrr – Library of Congress sitt bildearkiv Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Flickrrrr – Library of Congress sitt bildearkiv Utrolig bra gjort av de! Men hva vil "No known copyright restrictions" si? Hva har man lov til å gjøre med bildet? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du kan gjøre hva faen du vil, trolig? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 These facts do not mean the image is in the public domain, but do indicate that no evidence has been found to show that restrictions apply. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Du kan gjøre hva faen du vil, trolig? Enda mer enn om du ikke hadde bannet tror jeg. Tøffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå