Cucum(r) Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg kan si, som prosjektleder, at Kaféen har samlet mye støv, og jeg tror det som manglet mest var innhold og skribenter som kunne være aktive. Mulig jeg får given over meg senere på året, men akkurat for øyeblikket har jeg ikke nok overskudd til å styre prosjektet. ...og eg har ikkje nok overskudd til å drive med koding. Det stemmer også for Sebba, trur eg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jeg fikset et par bugs for en stund tilbake, faktisk. Men pr. dags dato har nok ikke jeg heller noe tid til videre utvikling av Kafeen. Tor: Kom deg på MSN Endret 16. januar 2008 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Litt av problemet er vel det at skribentene venter på at siden er klar før de skriver noe, og de som mekker siden ikke vil lansere den/gjøre den ferdig før de har noe innhold å legge ut? Kanskje Lokaltog/de respektive forfattere kan ordne en løsning der innholdet fra unrealized.org kan evt. gjenbrukes til debugging/lansering/whatev.? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg synes hvertfall det er veldig synd at det ikke er kommet noe, kunne godt tenkt meg den siden under "Favoritter" Forstår selvfølgelig at dere har andre prioriteringer. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Noe jeg kom over nettopp, for dem som vurderer å lage iPhone-versjoner av nettsider: http://www.macrumors.com/iphone/2008/01/16...-bookmark-icon/ Ikke store greiene, men greit å vite. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Bedre å bruke 158x158px-ikoner har jeg fått høre. Lurer også på om det ikonet vil fungere hvis man velger ut en seksjon av siden man vil lage WebClip av, i stedet for ikonet med tekst. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 A Game in plain HTML (no JavaScript, no Flash, no PHP) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg kan si, som prosjektleder, at Kaféen har samlet mye støv, og jeg tror det som manglet mest var innhold og skribenter som kunne være aktive. Mulig jeg får given over meg senere på året, men akkurat for øyeblikket har jeg ikke nok overskudd til å styre prosjektet. ...og eg har ikkje nok overskudd til å drive med koding. Det stemmer også for Sebba, trur eg. Du kjenner meg som din egen lomme. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Driver med et design (div-basert) til Joomla 1.5RC4, men på en artikkel, så må jeg bruke tabell for å sortere infoen. I Firefox ser alt bra ut, men i Opera og IE7, så fortsetter tekst og bilde videre til høyre for tabellen. Er dette et kjent problem, eller er det noen som kan tenke seg hva problemet er? Firefox: Opera: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du har validert HTML-en, Ratleto? Ellers ser det ut som om det kan være mangel på float: left; på svømmebildet ditt.. Kan det være mulig? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du har validert HTML-en, Ratleto? Ellers ser det ut som om det kan være mangel på float: left; på svømmebildet ditt.. Kan det være mulig? Stemte med en float for lite gitt. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) D'oh! Nå er kalender-tabellen på svømmetur istedet. Edit: Fikk fiksa det med en float:none på tabellen. Endret 17. januar 2008 av Ratleto Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Air slått for elleve år siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Idiotisk artikkel! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Utrolig. Nå har noen installert GIMP på skole-PC'ene også! Digger administratorene akkurat nå (sender denne melding fra Firefox) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Utrolig. Nå har noen installert GIMP på skole-PC'ene også! Digger administratorene akkurat nå (sender denne melding fra Firefox) Gimp suger balle! Kose meg i PS CS3 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Air slått for elleve år siden Stilig. Mac slått av HP og eit bilmerke for ti år sidan. Den PCen må jo faktisk ha vore ganske stilig back then =D Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Gimp suger balle!Kose meg i PS CS3 +1. Har aldri takla Gimp. Ikke at jeg har prøvd altfor mye, det var forferdelig fra jeg begynte til jeg ikke orka mer av det 5 minutter etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Gimp suger balle!Kose meg i PS CS3 Utrolig enig. Jeg brukte mye Gimp for en stund tilbake, men det kan ikke måte seg med Photoshop, altså! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg testet ut Gimp en periode jeg også, men hadde samme erfaring som de fleste her inne, så det ble til at jeg fortsatte med PS. Er ikke overrasket over at noen har laget en maskin som er tynnere enn MacBook Air, men det er snakk om den tynneste som er i salg nå, så artikkelen var idiotisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå