Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plukka opp "The Unusual useful Web book" i dag, som er en del av pensumet (hadde de den på NITH i bergen, Tor og Hein?). Ser faktisk ut som om den ikkje er så aller verst. Har ikkje lest mykje av den endå, men er i alle fall ein del sitat frå f. eks Jeffery Zeldman, og ein del om webstandardar. Kanskje PJ210 er på riktig vei likevel? :D

 

Edit: Den er jo frå samme forlag som Zeldman og Shea har brukt òg, New Riders.

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Jeg er skuffa over Tor.

 

<a title="Les om stillingene!" href="XXX">
<h2>Vi søker nye medarbeidere</h2>
<p>Keyteq fortsetter å vokse. Har du lyst til å jobbe i Norges ledende webbyrå? Vi søker medarbeidere til å fylle ut stillingene utvikler og webredaktør.</p>
</a>

 

Samme guttungen grein over at Keyteq.no ikke validerte før i dag.

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar
Hva skal jeg skrive i en regex for å treffe NUL-karakteren (og bare den)? Har noen filer hvor hver annet tegn er NUL.

 

EDIT:

 

Diskusjon.no lar meg ikke skrive det (trolig på grunn av poison NULL byte inclusion-exploits), men NULL pleier som regel å refereres til i regex-dialekter som \O (bytt ut O med 0). :)

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Håper du tar deg betalt for å vere på overtid på den måten.

Blir vel 2,5 timer med dobbel lønn, siden jeg spurte om jeg fikk overtidsbetalt for det av prosjektlederen. Uansett vil jo det jeg gjorde i dag med stillingsannonsene gjøre at det blir flere å fordele arbeidet på. :---)

 

Ahh, har fått meg Logitech G9 :)))

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar
EDIT:

 

Diskusjon.no lar meg ikke skrive det (trolig på grunn av poison NULL byte inclusion-exploits), men NULL pleier som regel å refereres til i regex-dialekter som \O (bytt ut O med 0). :)

 

Etter å ha prøvd i diverse editorer, hav jeg opp og prøvde i PHP heller. Må være noen filtreringer som ikke virker sammen med NUL i notepad++, notepad2, ZDE etc. Jaja, nå virker det med regex i PHP, i det minste;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...