Magnus Holm Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Sun kjøper MySQL. Jeg ser din nyhet og høyner med: Zed's STFU Feed Format Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Not buying it. Abonnerer aldri på feeds som kun inneheld ein URL, altså. Minstekrav er eit a-element med ei beskrivande overskrift. Endret 16. januar 2008 av Henrik Lied Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hva skal jeg skrive i en regex for å treffe NUL-karakteren (og bare den)? Har noen filer hvor hver annet tegn er NUL. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 http://www.araxis.com/merge/topic_regexpreference.html Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Takk, Ståle, men jeg får det ikke til å bli en gyldig regex. Jeg har omtrent 2000 filer hvor annet hvert tegn er NULL, veldig irriterende. Ingen av /[\b\B\<\>]/ virker slik jeg vil. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Plukka opp "The Unusual useful Web book" i dag, som er en del av pensumet (hadde de den på NITH i bergen, Tor og Hein?). Ser faktisk ut som om den ikkje er så aller verst. Har ikkje lest mykje av den endå, men er i alle fall ein del sitat frå f. eks Jeffery Zeldman, og ein del om webstandardar. Kanskje PJ210 er på riktig vei likevel? Edit: Den er jo frå samme forlag som Zeldman og Shea har brukt òg, New Riders. Endret 16. januar 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jeg er skuffa over Tor. <a title="Les om stillingene!" href="XXX"> <h2>Vi søker nye medarbeidere</h2> <p>Keyteq fortsetter å vokse. Har du lyst til å jobbe i Norges ledende webbyrå? Vi søker medarbeidere til å fylle ut stillingene utvikler og webredaktør.</p> </a> Samme guttungen grein over at Keyteq.no ikke validerte før i dag. Endret 16. januar 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er det rart dei vil ha nye folk? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Huff, skremmer nok vekk en del søkere med sånn Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har vært på jobb i 10 tellende timer, så jeg orker ikke å fikse i dag. Tor får fikse i morra. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hva skal jeg skrive i en regex for å treffe NUL-karakteren (og bare den)? Har noen filer hvor hver annet tegn er NUL. EDIT: Diskusjon.no lar meg ikke skrive det (trolig på grunn av poison NULL byte inclusion-exploits), men NULL pleier som regel å refereres til i regex-dialekter som \O (bytt ut O med 0). Endret 16. januar 2008 av jorgis Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har vært på jobb i 10 tellende timer, så jeg orker ikke å fikse i dag. Tor får fikse i morra. Håper du tar deg betalt for å vere på overtid på den måten. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Går jo fint: \0 edit .. but not really edit2 .. but really. Endret 16. januar 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Psst, jeg hadde ikke tid. Working the design machine. Endret 16. januar 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Håper du tar deg betalt for å vere på overtid på den måten. Blir vel 2,5 timer med dobbel lønn, siden jeg spurte om jeg fikk overtidsbetalt for det av prosjektlederen. Uansett vil jo det jeg gjorde i dag med stillingsannonsene gjøre at det blir flere å fordele arbeidet på. :---) Ahh, har fått meg Logitech G9 )) Endret 16. januar 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 EDIT: Diskusjon.no lar meg ikke skrive det (trolig på grunn av poison NULL byte inclusion-exploits), men NULL pleier som regel å refereres til i regex-dialekter som \O (bytt ut O med 0). Etter å ha prøvd i diverse editorer, hav jeg opp og prøvde i PHP heller. Må være noen filtreringer som ikke virker sammen med NUL i notepad++, notepad2, ZDE etc. Jaja, nå virker det med regex i PHP, i det minste;) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Si meg.. Kafeen, fosskoker den fortsatt eller har kaffekoppen detti i gulvet? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg tror noen har glemt å sette i ledningen på trakteren. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg kan si, som prosjektleder, at Kaféen har samlet mye støv, og jeg tror det som manglet mest var innhold og skribenter som kunne være aktive. Mulig jeg får given over meg senere på året, men akkurat for øyeblikket har jeg ikke nok overskudd til å styre prosjektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå