Garreth Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Noen som sitter på Opera 9.50 som får "null" før labelene her? http://www.alistapart.com/d/prettyaccessibleforms/example_3/ Edit: Fant svaret selv. It’s no problem that the JavaScript runs for Opera, and it can easily be fixed by changing this line in the java script: this.innerHTML = null; to: this.innerHTML = ””; Endret 15. januar 2008 av Garreth Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Trodde innerHTML var fy-fy, jeg. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Man må se an situasjonen litt, mener nå jeg. Endret 15. januar 2008 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
whom Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Uh! En Google Reader Trends showoff! From your 230 subscriptions, over the last 30 days you read 6,691 items, starred 34 items, shared 0 items, and emailed 0 items. Okay, ganske uaskelig, men er det noen som har tatt den "How many HTML elements can you name in 5 minutes?". Noen som visste at menu var en tag? Når du 'starrer' dinne feeds i Google reader, dannes det jo en html side med nyhetene, ment til dine venner. Er det mulig å opprette en enkel form for kommentarboks i samsvar med denne siden? Lenke til kommentar
semafor Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Trodde innerHTML var fy-fy, jeg. Alle browsere har jo implementert denne Internet Explorer-metoden, så det er jo fritt frem. Hvis du driver på med store ting i JS, har du ikke stålkontroll uten w3 dom. http://www.quirksmode.org/dom/innerhtml.html Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Trodde innerHTML var fy-fy, jeg. Funker da helt fint. Eneste man bør være klar over er at det ikke funker i XHTML enda (ligger i spesifikasjonen for (x)HTML5). Endret 15. januar 2008 av JonT Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Når du 'starrer' dinne feeds i Google reader, dannes det jo en html side med nyhetene, ment til dine venner.Er det mulig å opprette en enkel form for kommentarboks i samsvar med denne siden? Når du trykker på "share" knappen så dannes en slik side, starred items er ment for deg selv Men der er jo en RSS feed på shared siden så det er nok mulig å hente ut disse for å lage noe som ligner på en blogg vil jeg tro Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Når du 'starrer' dinne feeds i Google reader, dannes det jo en html side med nyhetene, ment til dine venner.Er det mulig å opprette en enkel form for kommentarboks i samsvar med denne siden? Er vel "Shared items" som vises til venner. Ikke Stared. Jeg ville tro det ikke finnes noen annen metode enn å importere dem selv gjennom RSS. Burde ikke være så mye jobb med Django. Så kan du bare bruke FreeComment for kommentarer. Endret 15. januar 2008 av JonT Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er det chrisp eller sharp(eller kanskje none?) folk bruker for å se tekst uten AA i Photoshop? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er det ikke litt logisk at antialias skal settes til none for å skru av AA? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er det chrisp eller sharp(eller kanskje none?) folk bruker for å se tekst uten AA i Photoshop? Er det ikke litt logisk at antialias skal settes til none for å skru av AA? Logikk er en fin ting, ja Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hehe, logikk er oppskrytt. Men når f.eks. IE5 rendrer en nettside, gjør den ingenting med teksten da(altså none AA)? For jeg synes none i Photoshop ser ganske mye dårligere ut enn vanelig tekst sett med IE5. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Gah, ingen ny "standard" MacBook i år. Det var dumt, altså. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Gakkakk: Går vel på plattform, ikke nettleser. Henrik: Skal ikke ha deg en MacBook Air da? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Henrik: Skal ikke ha deg en MacBook Air da? Hvem vil ha en litt tynnere bærbar uten DVD/CD-spiller, dårligere harddisk, dårligere prosessor, bare én USB-port og betale 5000 kr. ekstra for det. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Henrik: Skal ikke ha deg en MacBook Air da? Hvem vil ha en litt tynnere bærbar uten DVD/CD-spiller, dårligere harddisk, dårligere prosessor, bare én USB-port og betale 5000 kr. ekstra for det. Ein ekte Apple-fanboi. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Var det et spørsmål? I tilfelle hjelper et spørsmålstegn mye. Svaret må være veldig mange. Neste dumme spørsmål? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Var det et spørsmål? I tilfelle hjelper et spørsmålstegn mye. Svaret må være veldig mange. Neste dumme spørsmål? Penget var vel heller at jeg ville uttrykke at de færreste trenger en minimalt lettere og mindre pc. Selvfølgelig er det mer praktisk, men når det går utover så mye utstyr og lommebok egner den seg egentlig bare for et få tall forretningsfolk som benytter minimalt med USB-utstyr. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Skjønnheten da, hvem vil ha en slank jente - når ei på hundre gjør akkurat det samme? Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Penget var vel heller at jeg ville uttrykke at de færreste trenger en minimalt lettere og mindre pc. Selvfølgelig er det mer praktisk, men når det går utover så mye utstyr og lommebok egner den seg egentlig bare for et få tall forretningsfolk som benytter minimalt med USB-utstyr.Poenget er at vi har en Mac-kafe, eller hva den nå heter. Still samme spørsmålet der og se hva som skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå