Cucum(r) Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 My day -Våkne -Få frokost på senga -Springe forkavet ned til bussen -Mekke på en Suzuki TSX @teh school -Høre på framføringer om Nasjonalromantikken i to timer -Ha gym -Skrive en "intro" om sessions og regular expressions Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) @SirIce: så på tuttene dine om php, var grunnleggende, men forklarte på en god måte. Du kunne ikke tenke deg å lage en liten tutt om hvordan få informasjon fra et form til å legges inn i en database (mySQL)? Joda, det kan jeg godt. Noe spesiellt som bør være med? Edit: Tror vi tar en "legg til kommentar" dings jeg Endret 15. mars 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Min dag: lese masse off-topic piss her. Vær så snill folkens, ja det har forbedret seg, men ikke nok. Vi vil ikke ha tråden stengt? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 retorisk spørsmål: er en uttalelse om for mye off-topic on topic? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Nei, men den er ment til å gi ET HINT. Endret 15. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Æsj, Telenor har vært så snille og gitt meg ISDN hastighet helt uten grunn :-( Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Telenor har vært snille mot meg og. Nå peaker jeg på 150KB/s (1,2mbit). Hvis du har ustabil linje er det fordi de oppgraderer utstyret. De oppgraderer linjene nå, sånn at /me skal få 2mbit... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Da er en liten "send inn kommentar til sql-database" guide ute Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Da er en liten "send inn kommentar til sql-database" guide ute ser man det, har ikke rukket å se på det enda, men har tenkt å bruke kombinasjonen php database til en gjestebok i første omgang. tenkte det også kunne være en grei måte å lære mer om hva databaser kan brukes til.. skal se på artikkelen etter trening. btw, er det bare å bestille artikler på løpende bånd? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ARGH! Når jeg stiller inn på en Font i Frontpage, bytter den bare tilbake til Times New Roman, nesten uansett hva jeg gjør, hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 /me har kjeda seg litt i dag, og fått tilgang til diverse på heilt ukjente PCer... http://absentvoid.com/hwno/ting2.gif Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 btw, er det bare å bestille artikler på løpende bånd? Hehe, ja, egentlig. Skal satse på å få mest mulig innhold på siden, så hvis du har noen idèer er det bare å komme med dem. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 @SirIce: Hvorfor ikke ha linker til Demo av scriptet? Slik at folk kan teste om det funker, og hvordan det funker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Noen andre som kjenner jenter som scripter, oppretter databaser og gir det gratis .net og .com domener? Får fikset mySQL'en min nå. @SirIce: Guide-maskin. Er ikke du bare 13-14 år, eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ARGH!Når jeg stiller inn på en Font i Frontpage, bytter den bare tilbake til Times New Roman, nesten uansett hva jeg gjør, hva kan jeg gjøre? Bytte til DW! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 /me har kjeda seg litt i dag, og fått tilgang til diverse på heilt ukjente PCer... http://absentvoid.com/hwno/ting2.gif Haha ja du råkker.. Fant du ut til slutt åssen maskin du hadde funnet..? Jeg har ingen maskin ved navn Juliette, og Polert ingen ved navn Cornelia.. Og igjen; CMD og NetBIOS V 1.10 erke det mest 1337 hacke verktøyet som finnes.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ARGH!Når jeg stiller inn på en Font i Frontpage, bytter den bare tilbake til Times New Roman, nesten uansett hva jeg gjør, hva kan jeg gjøre? Bytte til DW! Si meg, har du fått slag? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ARGH!Når jeg stiller inn på en Font i Frontpage, bytter den bare tilbake til Times New Roman, nesten uansett hva jeg gjør, hva kan jeg gjøre? Bytte til DW! Si meg, har du fått slag? Something hit me in the head, and it was.............. .............common sense! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Forventer kritikk av alle sammen nå altså! Get your asses over in this thread. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå