Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da grusomt rotete. Kan ikke si at jeg synes dette passet inn. Får litt dinside.no følelse av det. Selvom det ikke er riktig så rotete som dinside.n

.

Artiklene og reklamen føler jeg kommer om hverandre og jeg "skjønner" ikke hva som er hva. Noen få lyspunkter er det jo. Liker menyen bedre. Men det er nesten det eneste.

EDIT: Alle hw søster sidene har fått nytt design?

Kim...

Endret av Kim T
Lenke til kommentar

Aj aj!

Uvant in the beginning, i can feel it. Men som førsteinntrykk, så ser det jo ikkje så verst ut. Delvis uenig at det er rotete - synest det er greit å stille ting opp på den måten der, får utnytta plassen bedre, og det er ikkje for trangt grunna lufta ting har fått.

Enkeltartikkel-visning kunne med fordel ha fått fjerna "Les også"-kolonna, den gjer det heile litt skeivt og rart synest eg. Alle arkivsidene (Tester, Guider, Artikler) ser veldig bra ut, imo.

EDIT:

Forresten heilt enig i det JonT sa om kafèen vår her. Vi har strengt tatt orginaltråden til alle dei tusen kafeane som har dukka opp på forumet, og den har fungert bra frå dag èin (nesten i alle fall :p) som den er. Det synest eg bør gi oss sære privilegiar angåande off-topic-prat innimellom. Å låse oss til on-topic-prat vil ikkje medføre noko som helst anna enn redusert aktivitet, sidan vi som den gjengen vi er neppe vil flytte oss over til forumkafèen...

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Synes også det var veeldig uvant, men merker det funker veldig bra likevel. Jeg mister ikke fokus og sånt, men typografien sitter ikke helt visse steder. Det er også for mye reklame, men det er nok lite å gjøre med. :)

- redigert -

Er for øvrig enig med Arve, men kanskje festplanleggingen bør taes i litt mindre grad? ;) Synes det har blitt ekstremt mye "Ut å feste! Faen jeg var full i går" i det siste.

Endret av loathsome
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke noe om dette altså.

Rotete typografi, rotete bruk av whitespace .

Artikkelbilder ser ut som rekame fordi overskriften kommer under. For ikke å snakke om prisguide søket.

Godt at de har fått en lik profil da!

-

Gjett hvem som var å trente før jobb idag :D

Lenke til kommentar
Det er fortsatt ment som en sosial tråd

Hmm, var budskapet så vanskelig å få med seg? Det er forskjell på å prate litt OT og å bruke en side på å diskutere programvare :)

Det jeg liker minst med det nye designet er artikkelflyten. Det er ingen naturlig rekkefølge eller kronologi lenger, og fokuspunktene er spredd. Hvis artikler begynner å hoppe ut og inn av fokus slik det blir gjort på Digi så blir det enda værre.

Lenke til kommentar

Jeg sitter å grubler litt nå. Føler at jeg kan spørre her, da det er relevant.

Jeg går mitt tredje år på vgs nå, men tar nytt grunnkurs. Jeg går for tiden på Service og Samferdsel og vurderer IKT-servicefaget neste år. Jeg har lest noen intervjuer med mennesker som valgte IKT-servicefaget og synes det virket spennende.

Jeg har også fått tilbud om å drifte en stor side sammens med en venn av meg her i byen. Han har allerede startet der, mens jeg skal være der nede når jeg ikke har undervisning. Vil dere si at det er lurt av meg å velge IKT-servicefaget? Og eventuelt ta påbygning og ta en bachelor innen IT senere?

link til et intervju

Lenke til kommentar
Du vil koble på port 21, som er sperra i brannmuren på skulen?

Arve: Seier du ordet "though" ut høgt? Krever isåfall lydopptak - kan innbille meg at det høyrast artig ut med førdedialekt. :p

Hmm, trur eg gjer det av og til. Mest skriftlig though (:p). Er eit godt ord som ikkje har nokon bra ekvivalent på norsk.

Bjørshol:

Ville nok heller gått påbygging og tatt ein bachelor (eller anna høgare utdanning) seinare. IKT driftsfag på VGS er vel strengt tatt ikkje verdt ein centimeter om du vil ha deg ein bra IT-jobb seinare i livet.

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...