OlafG Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bombetrussel på skolen her nå... Tøft... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bombetrussel på skolen her nå... Sorry Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sorry Hehe, fikk værtfall fri ut dagen -så takk Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 må være veldig liten skole for jeg ville i alle fall ha trodd at noe slikt hadde kommet i nyhetene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pøh - sånt skjer jo hele tiden ? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 må være veldig liten skole for jeg ville i alle fall ha trodd at noe slikt hadde kommet i nyhetene. Det vil jo ikke nødvendigvis komme i nyhetene med en gang, om det ikke har skjedd noe mer enn en trussel. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den leiligheten er ganske så idéel egentlig, selv om den kanskje er litt dyr. Men det finner man alltid en løsning på, selv om man kanskje må ofre litt. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 ofre 50" tv og en ps3 kanskje.... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 PS3 har man, og vi har vel også en 42" allerede også, så det funker Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 PS3 har man, og vi har vel også en 42" allerede også, så det funker Har du PS3 alt, har håndkontroller og GH3 jeg - Noen som vet om en måte å få ut currency, datoformat, osv utifra en land i php? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som vet om det er mulig å dra på postkontoret å hente en pakke før du har fått henteseddel i posten? Så lenge jeg har med legitimasjon bør det vel gå bra? Hatt pcen på rep og er ikke særlig begeistret for å vente heeelt til i morgen ettermiddag med å hente den. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmm, trodde PS3-en var din, jeg... Eller var den Chris sin? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Satt og lurte voldsomt på hvorfor editoren i KeyPublisher kutta CSS-en i bunnen. Kopierte alt ut i en fil, og ser at fila ikke er mindre en 65527 byte, altså 9 byte fra 64kB. Det er ganske svært. :O Noen må sette opp limit i databasen Endret 8. januar 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hmm, trodde PS3-en var din, jeg... Eller var den Chris sin? Chris sin det gitt. Koster jo ikke allverden da... Haha, editoren klarer ikke skikkelig css? Endret 8. januar 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Altså.. Jeg har 360 jeg, som funker fett, så jeg bryr meg ikke så mye om PS3-en.... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Altså.. Jeg har 360 jeg, som funker fett, så jeg bryr meg ikke så mye om PS3-en.... Jeg skal ha meg PS3 tror jeg altså Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Som sagt, databasen som må endres ørlite grann. ^_- Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Henta akkurat en PS3 på postkontoret! Nå blir det en hyggelig dag med Assassins Creed og Ratchet and Clank.. BTW, hvorfor er tabellen "stygg" i FF, og riktig i IE på denne siden: Linkyh Hvordan kan dette fikses? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 BTW, hvorfor er tabellen "stygg" i FF, og riktig i IE på denne siden: Linkyh Hvordan kan dette fikses? Ta det med ro, den er stygg uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå