Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ...eller mySQL databaser Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 @whity: mySQL skal fungere fett. Sikker på at server støtter mySQL (ikke MSSQL)? Evt. at du har skrevet rett adresse til mySQL-serveren i install? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Skriv en tut om php-sessions! God ide! Er det bare jeg som sliter med mySQL eller er det kjent for å være noe piss? Får verken satt opp Invision eller phpBB boards på serveren min. Er nok kun du. Endret 15. mars 2004 av SirIce Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Fant en meget god artikkel om debugging av css nettopp, skrevet av Dave Shea. Alle som klager over at siden ikke vises som den skal, bør lese den før en ny tråd postes i forumet. Edit: Fant enda en. Endret 15. mars 2004 av satyrium Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Fant en meget god artikkel om debugging av css nettopp, skrevet av Dave Shea. Alle som klager over at siden ikke vises som den skal, bør lese den før en ny tråd postes i forumet. Digg, den kan jeg nok trenge noen ganger! Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Fant en meget god artikkel om debugging av css nettopp, skrevet av Dave Shea. Alle som klager over at siden ikke vises som den skal, bør lese den før en ny tråd postes i forumet. Edit: Fant enda en. Kongen over nyttige linker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 @whity: mySQL skal fungere fett. Sikker på at server støtter mySQL (ikke MSSQL)? Evt. at du har skrevet rett adresse til mySQL-serveren i install? Jepp, jeg vet den støtter det. Har et herk av et kontrollpanel. Får ikke til å opprette database i mySQL. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 En liten guide om sessions er lagt ut Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 En liten guide om sessions er lagt ut Nice.. Men er dette en liten skriveleif..? <? £pass = $_POST[pass] if ($pass == "heisann") £pass..? Med Pund-tegn..? Står på Introduksjon til PHP.. Og menyen har variabel plassering avhengig av sidene.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hmmm... Tok en tur innom Webform A/S sine websider. Hvis de der kan klare å leve av det de lager, så syns jeg faktisk dere som har talent her inne burde gå sammen om et globalt webdesignerfirma. Tittet på referansene deres, og fant ikke en av de 10 sidene jeg var innom som ikke jeg hadde klart å lagd, og hvis hva hadde ikke dere klart da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hmmm... Tok en tur innom Webform A/S sine websider. Hvis de der kan klare å leve av det de lager, så syns jeg faktisk dere som har talent her inne burde gå sammen om et globalt webdesignerfirma. Tittet på referansene deres, og fant ikke en av de 10 sidene jeg var innom som ikke jeg hadde klart å lagd, og hvis hva hadde ikke dere klart da? Heh, jeg satt å venta på en header skulle komme.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 hehe, den gang ei! Var ikke akkurat imponerende det der nei.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Gl@data - Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Btw, her er min dag: - Stå opp klokken 07.15 - Ete frokost - Se på klokken - 07.40 - Finne ut at "******, jeg har jo musikkprøve i dag! ******!" - Finne ut at "******, jeg har jo ikke heftet med det prøven handler om! ******!" - Stikke på skolen klokken 08.05 - Sniklese i matte- og engelsktimen - Takle prøven sånn passelig godt - Finne ut at jeg får ta prøven på nytt siden jeg var syk på fredag og fikk derfor ikke med meg heftet om prøven med hjem - Ha de andre timene - Gå hjem klokken 14.15 - Ete middag - Lese til ny musikkprøve i morgen... Kjeeeedelig! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Btw, her er min dag: - Stå opp klokken 07.15 - Ete frokost - Se på klokken - 07.40 - Finne ut at "******, jeg har jo musikkprøve i dag! ******!" - Finne ut at "******, jeg har jo ikke heftet med det prøven handler om! ******!" - Stikke på skolen klokken 08.05 - Sniklese i matte- og engelsktimen - Takle prøven sånn passelig godt - Finne ut at jeg får ta prøven på nytt siden jeg var syk på fredag og fikk derfor ikke med meg heftet om prøven med hjem - Ha de andre timene - Gå hjem klokken 14.15 - Ete middag - Lese til ny musikkprøve i morgen... Kjeeeedelig! Eid. /me har funne ut at eg skal lage ei side i heilt sjuke farger! :w0000t: Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Min dag: - Opp kl. 06:30 - Gjøre meg klar til tentamen - Ha tentamen fra kl. 08:00 til 14:30 - Dra hjem - Finne ut at jeg ikke liker det vi har til middag - Sitte på kafeen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 @SirIce: Synes du burde gått litt mer i dybden, og forklart litt hva de forskjellige delene av scriptene gjør. Det som er der nå er nesten bare koden med en kjapp intro. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Men er dette en liten skriveleif..? <? £pass = $_POST[pass] if ($pass == "heisann") £pass..? Med Pund-tegn..? Står på Introduksjon til PHP.. Var nok en skriveleif det ja.. Og menyen har variabel plassering avhengig av sidene.. HuH ? Hvilken browser bruker du? Skjer ikke i Mozilla ihvertfall.. @SirIce: Synes du burde gått litt mer i dybden, og forklart litt hva de forskjellige delene av scriptene gjør. Det som er der nå er nesten bare koden med en kjapp intro. På sessions, eller alt sammen? En liten "intro " til Regular expressions lagt ut. Endret 15. mars 2004 av SirIce Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Las Dagos de la Bergos: - Stå opp - Sykle til skole - Være på skole - Sykle innom prix og kjøpe 1.5liter husets - Være hjemme og mekke på litt forskjellig.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 @SirIce: så på tuttene dine om php, var grunnleggende, men forklarte på en god måte. Du kunne ikke tenke deg å lage en liten tutt om hvordan få informasjon fra et form til å legges inn i en database (mySQL)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå