sparks Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Funker bedre i både miniatyr og stor versjon: Kommentarer? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) For å imponere Lied om hvor oppdatert jeg er på hans sysler, gratulerer jeg herved med (offisiell?) lansering av Rubbel i dag. Endret 8. januar 2008 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Link til leiligheita? Fin, enkel-å-hugse-adresse Dyr though, men lekker kåk jah.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tja, overkommelig pris for fire det der. Kanskje ikke studenter... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bugfiksing på gang? ;-P Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jævla n00bs. 4roms er for 3 personer. Tviler på at Jesper og Arve vil dele rom... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tja, overkommelig pris for fire det der. Kanskje ikke studenter... Tre soverom. :O Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Funker bedre i både miniatyr og stor versjon: Kommentarer? Typografien ble bedre nå, men synes ikke boksen ble noe penere. Var bedre sånn den var egentlig. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Link til leiligheita? Fin, enkel-å-hugse-adresse Dyr though, men lekker kåk jah.. I Stavanger måtte du ha punget ut med det dobbelte for å få noe tilsvarende. Sjekk hva du får for 24.000. Nei nå vil jeg til østlandet hvor det er billig å bo. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kjem vel strengt tatt an på kor i byen du bur. Leiligheten vi ser på her ligg jo ikkje akkurat på beste vestkant. Sentralt though. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Østkanten i Stavanger har leiligheter på 20 km2 for 7000 i måneden. Om det finnes dyre leiligheter i Oslo skal jeg ikke benekte, men det er et bedre marked for leietaker der enn her. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Østkanten i Stavanger har leiligheter på 20 km2 for 7000 i måneden.Om det finnes dyre leiligheter i Oslo skal jeg ikke benekte, men det er et bedre marked for leietaker der enn her. 20km^2 for 7000 i mnd er faktisk ubegripelig billig. Ser du ein feil her? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Uuh, Sebastian er cranky. Var bare litt for rask. Uansett så det ut som en stor kåk, Arve kan bo bak et laken som henger ned fra taket, i stua. Eventuelt under trappa. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eller et eget soverom? Vi er tre, det er tre soverom. It matches perfectly! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Skal Sebastian, som eneste fulltidsjobbende, eller moren til Jesper betale, da? Hvor interessant er det å bruke hele studielånet på det der? Endret 8. januar 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Ser eg ut som eg er fattig? Eg skal i alle fall klare å betale for meg, ja! Endret 8. januar 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du har igjen 400 av studielånet, hvorvidt du er fattig eller ikke har vel ikke så mye med det å gjøre, det har litt med hvor lurt det er å bruke såpass mye penger i måneden på å leie en leilighet sammen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Uuh, Sebastian er cranky. Var bare litt for rask. Uansett så det ut som en stor kåk, Arve kan bo bak et laken som henger ned fra taket, i stua. Eventuelt under trappa. Er jo ett enormt soverom. Som muligens kan deles i 2 på en måte.. Evt at den som bor der betaler mer.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bombetrussel på skolen her nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå