Vindstille Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Magnus: En liten digresjon - kjenner du noen som har gått eller går på Kvitsund? Har du godt der? Kjenner noen folk der. Traff i tillegg en fyr på 21-22 år som også het Jon på toget for ikke så lenge siden, som hadde gått der. Kjenner fyren? Meget spesiell type får en si, men interessant å prate med. Endret 7. januar 2008 av JonT Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 JonT er jo en hyggelig kramkar, mye mer enn hva man kan si om deg, Taulsen Paule! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Så du driver å tar kontakt med 22 år gamle fremmede menn på toget ? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Så du driver å tar kontakt med 22 år gamle fremmede menn på toget? Jepp. Neida, traff han gjennom en annen som har gått på Kvitsund. Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 JonT er jo en hyggelig kramkar, mye mer enn hva man kan si om deg, Taulsen Paule! Hey, jeg bare antok at du helst ville slippe unna en alkoholfri middagskveld med meg og en liten vennegjeng. Men my bad, du er selvsagt invitert neste gang. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Dette hadde vært noe ja. Haha, ser jo stilig ut.. til du ser at den faktisk ikke er en flatskjerm, og er ~40 cm dyp. Det er jo bare en bakprojeksjons-TV med kurvet lerret og høy oppløsning. Nothing to see here, move along. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som er med på wds kollektiv? Skal flytte nå, og er ikke så keen på standard kollektiv, og 2 roms er litt dyrt liksom.. Jeg er i hvertfall überkeen på å flytte ut nå, og WDS-kollektiv har vært tatt opp før. Kanskje Arve også er keen? Hadde vært utrolig fett i hvertfall, selv om jeg er eneste Fx-kar foreløpig Sennheiser HD595 er digg forresten, fekk dei med meg heim frå jobb i dag Sennheiser HD 25-1 II er enda diggere, vil jeg faktisk tørre å påstå. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sennheiser HD595 er digg forresten, fekk dei med meg heim frå jobb i dag Sennheiser HD 25-1 II er enda diggere, vil jeg faktisk tørre å påstå. Uten å ha prøvd HD595 (har bare prøvd HD25), er jeg tilbøyelig til å være uenig, på komfortgrunnlag. Helt ærlig, det er ingen vits å bruke så mye penger på HD25 om ikke du skal bruke dem live. Dessuten er jeg AKG-mann. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sheesh, webkafèen har jo skapt ein million andre "kafètrådar" på forumet, jo. Men vi har orginalen. Og vi har den lengste (opne) tråden på forumet. Mulig det er den lengste åpne (har den noen gang vært stengt mer enn svært korte perioder?), men det er på ingen måte originalen. Vi brukte en annen tråd som argument for å åpne denne. Hvilken husker jeg ikke, og jeg fant ikke PM-ene fra den gangen etter et svært raskt søk. Det er den første og originale tråden med -kafèen-navn. Og nei, trur aldri den har vore stengt litt ein gong. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dessuten er jeg AKG-mann. Da er vi to Neida, vi er tre. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dette hadde vært noe ja. Haha, ser jo stilig ut.. til du ser at den faktisk ikke er en flatskjerm, og er ~40 cm dyp. Det er jo bare en bakprojeksjons-TV med kurvet lerret og høy oppløsning. Nothing to see here, move along. ...då blir den liksom ikkje så imponerande lenger. Samsung 244 T Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Uten å ha prøvd HD595 (har bare prøvd HD25), er jeg tilbøyelig til å være uenig, på komfortgrunnlag. Helt ærlig, det er ingen vits å bruke så mye penger på HD25 om ikke du skal bruke dem live. Dessuten er jeg AKG-mann. Vel, jeg fikk dem med 30% rabatt, samt at jeg jobber en del live nå, så for meg passer de perfekt! AKG er digge de også, men ikke like digge uten rabatt Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jesper/Arve: Keen på wds kollektiv eller? Hadde jo ikke vært SÅ dumt.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jesper/Arve: Keen på wds kollektiv eller? Hadde jo ikke vært SÅ dumt.. Kanskje? Om vi finn ein bra plass som ligg sentralt og ikkje kostar alt for mykje etc. Er med på teh thought liksom. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jess, jeg er med jeg også, altså. Vi får ta en runde på finn etc for å se om vi finner noe Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg synes seriøst vi bør gå for den altså gutta! Det er jo superkåk! Med fjernvarme blir ikke strømregningen den store heller! Da har jeg råd til 50" og ps3 også Også Heis! Endret 8. januar 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er keen, igrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå