Steinmann Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Tror jeg venter med å se den til jeg kommer hjem fra jobb. Sånn apropos jobb har jeg fått jobb som lydteknikker på Nordstrandrevyen i år. Den burde sees, er ganske så morsom Vi lerde har da bedre å gjøre enn så se på småripsa dine? Som å etterforske nyinnflyttede nabojenter og vifspillere? Jepp. Er ikke nabojente da, hun bor i samme leilighet som meg! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har oppdatert designet mitt, og føler selv at det har blitt bedre... Hva syns dere? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 FAEN, gjett hvem som forsov seg til 14:00 i dag? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 http://comics.jodal.no/c/pennyarcade/2008/1/4/ Hehe Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har oppdatert designet mitt, og føler selv at det har blitt bedre... Hva syns dere? Bedre, men fortsatt ikke bra, vil nå jeg si. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 http://comics.jodal.no/c/pennyarcade/2008/1/4/ Hehe Den var veldig bra! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 FAEN, gjett hvem som forsov seg til 14:00 i dag? Tror Gud har bestemt seg for å straffe oss. Greide akkurat det samme idag. Dog hadde lang dag idag så like greit det var denne dagen når det først skjedde. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 The First Poem Written for Computers Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Err... Oppfinnsomt dikt. Tror også at Gud har mye med det å gjøre, JonT. Og kanskje litt Jesus. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Det er bra vi er så Web-design, HTML og CSS-orienterte for tiden Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Idag, med litt hjelp av Hein(selv om jeg gjorde grunnarbeidet som kanskje ikke var noe å skryte av da) klarte jeg å dra et katastrofalt design over til noe brukbart som kunden likte Viste han aldri den første da, men dere skal få se det på mandag. Gled dere! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg skal designe layouten til skolekatalogen vår Spennende oppgave. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) http://www.b-list.org/weblog/2007/dec/31/noah/ Burn - Testa Songbird nå, hvis den er like bra på windows vurderer jeg å bytte ut last.fm altså. Endret 4. januar 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Ble dette bedre? Føler at hoved-artikkelen får i det minste litt mer fokus. Edit: Ai, ligger noen notiser der, og litt fransk her og der, nevermind that ;-) Endret 4. januar 2008 av Lovskogen Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Herregud, så Apple-inspirert det var. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Herregud, så Apple-inspirert det var. Jah, det er jo også en måte å si det på. En bedre måte er kanskje at det ikke er det? Hvorfor er det apple-inspirert? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg som har hentet inspirasjon fra BeOS og Debian.. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Fikk fryktelige assiasjoner med Apple.com Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Åja, menyen der ja. Den ja, tok en Aftenposten. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Ble dette bedre? Føler at hoved-artikkelen får i det minste litt mer fokus. Edit: Ai, ligger noen notiser der, og litt fransk her og der, nevermind that ;-) Jeg synes dette designet er i den høye klasse. Ikke fordi at det er så forferdelig komplisert men liker stilen og designet har veldig mye "klasse" over seg hvis du forstår. De myke, rolige og komfortable blåfargene spiller virkelig på lag med resten av siden. Skjønner at jeg i alle fall har en laaaaang vei å gå. Er noe småplukk jeg reagerer på men det finner man på de fleste sider. Man kan ikke ti fredstille alle 100%. Har et "teknisk" spørsmål angående den arkiv menyen. Hvordan skal du få til den graderingen på fargene på linkene? Skal du ha klasse på linkene og gi de en farge nyanse forskjell? Off topic: Er det bare meg som sliter å skrive i "det nye forumet"? Plutselig bare skriver jeg en uendelig lang setning som bare fortsetter ut av "textarea". I stedenfor at den normalt skal bryte ved høyre kant. Dette fører til at innleggene mine blir helt rasert når det gjelder linjer og avsnitt. Dere kan se hvordan det ble i andre avsnitt i dette innlegget. (bruker opera) Kim... Endret 5. januar 2008 av Kim T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå