Steinmann Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hehe, grattis med dagen ja. http://www.jaarvandekleuter.be/ Fansy Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvorfor kan ikke flere skrive kildekoden slik: Gratulerer med dagen Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Gratulerer med dagen! -------- Noen som kan gi meg navnet på den fiffige Firefox addonen som lar deg endre css på sider? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Firebug Takk takk. Endret 3. januar 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Forresten, gratulerer Loathsome! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Gratu-føkkings-lerer, Loathsome. :party: Åååh, tilbake i Oslo, ferdig utpakka og med loads of nyinnkjøpt mat i huset. Digg å vere tilbake. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Gratu-føkkings-lerer, Loathsome. :party: Åååh, tilbake i Oslo, ferdig utpakka og med loads of nyinnkjøpt mat i huset. Digg å vere tilbake. Noe bra matforslag eller pizza mannen? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tjasj, biff m. tilbehør er alltids en slager i alle fall. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som var hvordan jeg kan lage et script som automatisk gjør linker (www.blabla.no eller http://blabla.no) klikkbare? Er ment for en gjestebok slik at man slipper å drive å kopiere linken noen skriver når man skal gå innpå den siden Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg elsker dere alle Noen som var hvordan jeg kan lage et script som automatisk gjør linker (www.blabla.no eller http://blabla.no) klikkbare?Er ment for en gjestebok slik at man slipper å drive å kopiere linken noen skriver når man skal gå innpå den siden Hvilket språk? Er da rimelig enkelt i PHP, i hvert fall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvilket språk har du skrevet gjesteboken i ? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Det er PHP Planen min var å bruke noe regulære uttrykk, men jeg har null kontroll på det Endret 3. januar 2008 av Equerm Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Equerm: Er det din familie som er portrettert i juleheftet Vangsgutane? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Equerm: Er det din familie som er portrettert i juleheftet Vangsgutane? Jeg heter vel og merke Vangen som stammer fra garden "Vanglia" men det er nok ikke min familie nei Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Noen som vet om et bra PHP/Flash-skript for opplasting av bilder, som støtter opplasting av flere filer samtidig og i tillegg har en progressbar for å vise hvor lang tid det er igjen? Snakker her opplasting av 40-70 bilder samtidig. Endret 3. januar 2008 av JonT Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Sømmer det seg ikke best å bruke Java (slik som f.eks facebook) når det er snakk om så mange bilder? Eller muligens ftp? ^^ Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Java kunne jo funket greit. Noen som vet om noe? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Slike ting kan vel bare kjøres ordentlig fra klientens PC, så java må jo til. Eller... Finnes jo andre scripttyper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå