Lovskogen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har sovet til 14-15 flere dager nå jeg, får skerpe meg i morgen, ellers blir det kipt på jobben. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fy faen, det tok av i går Og jeg har en hel kasse med batterier til overs, som jeg ikke aner hvorfor ble fyrt opp .. Nice. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ta den inn i stua, sett den opp-ned og tenn på Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår folkens. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fy faen, det tok av i går Og jeg har en hel kasse med batterier til overs, som jeg ikke aner hvorfor ble fyrt opp .. Nice. Ta den inn i stua, sett den opp-ned og tenn på Evt. "mekk raketter" og spreng av deg en fot Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår folkens. Jeg sto opp for en halvtime siden, med litt under 10 timers søvn, og er i strålende form, faktisk! Feiringen var så som så til å begynne med, men da hardstylen kicket ut av anlegget ble dansegulvet fullere (i dobbel forstand) enn det hadde vært til sammen tidligere på kvelden. Vanvittig morro, var det! Mine nyttårsforsett er å endelig klare å slutte og røyke, begynne og trene, bli mer aktiv på webfronten jeg også, og bli flinkere til å gjøre Java/møte opp i forelesningene. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år folksens. Forholdsvis trøtt nå. Én og en halv time søvn er i grunnen litt lite. Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår ikkje mye godt for min del foreløbig, rotet vekk telefonen i går, og istedet for å ringe Netcom å sperre den, ringte eg banken og sperret visakortene mine istedetfor :S Og en helvetes fyllesyke i dag.. blæh!! Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Funker dette? Fungerer gjør det vel. Om jeg liker det er en annen sak. Er det simplicity du ønsker så har fått det til. Dog jeg liker at fontene er så store, men det er en smak sak da. Jeg liker design med farger og figurer. Kim.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg er en programmerer, så det er innholdet som skal telle. Det skal være en behagelig innpakning Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 For sterkt med den harde sortfargen mot den krasse hvitfargen, syns jeg. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hm... Har oppdatert den litt nå. Fortsatt for hard sortfarge? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hm... Har oppdatert den litt nå. Fortsatt for hard sortfarge? Merkelig nok synes jeg det er et rotete design, enda så få elementer det faktisk er i det. Jeg synes menyen er dårlig plassert, jeg liker ikke avstanden mellom elementene, og liker ikke den stiplede linjen under overskriften. Og rart at eneste som er i en serif-font er navnet ditt. Hva skal de linkene på bunnen være til? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 I'en og P'en smelter sammen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 På hvilken plattform og i hvilken nettleser? Skjer ikke i noen av mine lesere. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hm... Har oppdatert den litt nå. Fortsatt for hard sortfarge? Jeg liker ikke bruken av whitespace. Du har for mye der det bør være lite of ALT for lite der det bør være. Liker ikke den striplede linjen heller... - Litt tungt å jobbe idag merker jeg.. Nice Endret 2. januar 2008 av Steinmann Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hm... Har oppdatert den litt nå. Fortsatt for hard sortfarge? Ikke for å pirke på skrivefeil, men det heter "more than", ikke "more then". Med mindre du snakker om noe som var mer før. Ellers tror jeg det hadde vært penere med litt større bokstavavstand i lenkene. Blir litt mye forskjellig typografi som egentlig ikke passer sammen, som tidligere nevnt. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 På hvilken plattform og i hvilken nettleser? Skjer ikke i noen av mine lesere. Windows Vista, Firefox. (Tenker da på I'en og P'n i overskriften Lorem Ipsum.) Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg sitter også med akkurat dette, og det skjer ikke hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå