Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt nyttår folkens. Jeg sto opp for en halvtime siden, med litt under 10 timers søvn, og er i strålende form, faktisk! Feiringen var så som så til å begynne med, men da hardstylen kicket ut av anlegget ble dansegulvet fullere (i dobbel forstand) enn det hadde vært til sammen tidligere på kvelden. Vanvittig morro, var det!

Mine nyttårsforsett er å endelig klare å slutte og røyke, begynne og trene, bli mer aktiv på webfronten jeg også, og bli flinkere til å gjøre Java/møte opp i forelesningene.

Lenke til kommentar
Hm... Har oppdatert den litt nå. Fortsatt for hard sortfarge?

Merkelig nok synes jeg det er et rotete design, enda så få elementer det faktisk er i det. Jeg synes menyen er dårlig plassert, jeg liker ikke avstanden mellom elementene, og liker ikke den stiplede linjen under overskriften. Og rart at eneste som er i en serif-font er navnet ditt. Hva skal de linkene på bunnen være til?

Lenke til kommentar
Hm... Har oppdatert den litt nå. Fortsatt for hard sortfarge?

Ikke for å pirke på skrivefeil, men det heter "more than", ikke "more then". Med mindre du snakker om noe som var mer før.

Ellers tror jeg det hadde vært penere med litt større bokstavavstand i lenkene. Blir litt mye forskjellig typografi som egentlig ikke passer sammen, som tidligere nevnt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...