Arve Systad Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Nyttår og ferie etc. Nevnte forresten address-elementet for fleire sider sida. Så om du bare skal skrive en adresse, så er det jo ingen liste. Enig. Men det kjem vel litt an på formatet og innholdet. Kun (gate-)adresse midt i ei tekstblokk bør vel ikkje ha eiga markering i det heile tatt. Står addressa for seg sjølv i typisk kontakt-/infosideformat bør den vel markerast med ADDRESS og eventuellt UL/LI dersom innholdsmengda og oppstillinga tillét det. EDIT GODT NYTTÅR, KAFÉEN! Endret 31. desember 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nytt år folkens. Har nytt en flott biff, noen øl og noen drinker. Så nå skal jeg ta en 5-6 Jäger/Battery og noen Isbjørn mens jeg spiller Rock band(Ja, dere kan få ta på meg) før jeg graver opp dressen og begynner drikke! Årets nyttårsforsett, legge meg selv inn på avrusing! Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår adle samen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Godt nytt år folkens. Har nytt en flott biff, noen øl og noen drinker. Så nå skal jeg ta en 5-6 Jäger/Battery og noen Isbjørn mens jeg spiller Rock band(Ja, dere kan få ta på meg) før jeg graver opp dressen og begynner drikke! Årets nyttårsforsett, legge meg selv inn på avrusing! Pinnekjøtt og juleøl på meg her om ein halvtime. Deretter er det ut på besøk til andre for ei halveis roleg nyttårsfeiring. Det blir digg, det. Men, det er greit å vere heime hos foreldrene mine av og til *ta på Sebastian* Fint nyttårsforsett forresten. Mitt skal vere å bli litt flinkare å spare pengar, bli meir produktiv på webfronten, samt begynne å trene. Sheesh, må utvide døgnet mitt, må eg. Endret 31. desember 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Sitter her å spiller Fifa på Ps3 drikker pils og venter på at alle skal bli ferdig i middagsbesøk, dressen skipper eg lett.. den hadde ikkje overlevd anyway... Så godt nyttår alle sammen, må dagen i dag overgå resten av 07 og gi dere en glimrende avslutning på dette året, og en helvetes start med fæl fyllesyke i morgen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Skal begynne å trene på onsdag også faktisk! Får fin deal på sats med jobben, og det trengs! Føler jeg begynner å bli litt tipsy her altså, er vel dritings jeg før folk er ferdig med disse middagsgreiene idag :\ Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) NÅ har jeg tatt et par øl og fyrt opp litt preø-fyrverkeri og HELVEte det smeller! Skal chille nå resten av kvelden før vi tar av kl 00:00 og så er, det fest til det er morgen igjen GODT NYTTÅR KAFFE! Endret 31. desember 2007 av loathsome Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 chille nå???? hmm, eg som nett var tenkt å slutte av mit en manns vorspiel og tusle de 300 meterene bort på skikkelig fest med hjelm!! (må jo sikre meg for skader liksom!!) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Vil minne om at fylleposting var på moten sånn rundt 04/05-sesongen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Vil minne om at fylleposting var på moten sånn rundt 04/05-sesongen. Mener du at jeg som person er ut? Synes det er litt tidlig med slik ravling da, selv jeg etter gudene vet hvor mange drinker og øl klarer å luke ut de værste skrivefeilene. Nei, nå er det dags å komme seg av gårde. Vurderer taxi om jeg finner en... Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Marvil, regner med at du har lest de siste ukers lørdagsposter, har vel egentlig ikkje vært lørdag men, fra Steinmann, det har virkelig ikkje vært mangel på skriveleifer der Regner med at når du kommer dinglende hjem Steinmann så kommer det en forelesningi hvordan skrive feil ordentlig Men anyways.. kos dere i kveld.. I'm off aswell Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår alle dere kaféfolk (og alle andre) Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Vil minne om at fylleposting var på moten sånn rundt 04/05-sesongen. Rai Rai! Godt nyttår Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Mener du at jeg som person er ut?Neida. Godt nyttår x2 Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Yay, 2008! Får prøve å ikke bryte nyttårsforsettet allerede første uken. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Haha, noen slang drinken sin i sofaen uten å si ifra so hosten ble sinna. Delte da taxi med 3 ukjente. Men det var like greit for dama jeg hadde sjarmert halve(ikke hele) kvelden skulle da bli hentet av typen. Hater damer altså. Jeg kunne jo gtt eteetter dama såm så ut som madonna i yng alder. on topic Kan man styre typografien på tekst skytt upp med raketter? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Interesting, Sebba. Now i know what you meant by "jeg har blitt lurt som alltid.". Eid. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 on topicKan man styre typografien på tekst skytt upp med raketter? Klart. Pyroteknikeren har en laptop på bakken. Han kan endre font, fontstørreslse, linjeavstand... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Shitt, jeg har sovet til nå, med unntak av de 3 gangene jeg har vært oppe å spydd. Men jeg er ikke fyllesyk så må ha vært noe jeg spiste igår, ikke så jævla godt nytt år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå