AnaXyd Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Haha, sånn som det der har jeg lyst til å gjøre selv engang.. Lage en slik bane i hele huset! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hvem er Alexandra, Loathsome? Ei jente. Noen har litt for mye fritid.... http://www.collegehumor.com/video:1777554 Fy faen ... ! Seriøst, jeg hadde aldri hatt tålmodighet til å lage noe slikt. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ei jente. Kødder du?!.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Jeg kunne se kjeder meg EDIT: Ingen som er blinde som har lyst på domenet? Endret 29. desember 2007 av Magnus Holm Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Noen her som har peiling på Invision Power Board? Trenger å kunne importere en phpBB database til den. (Har prøvd, men får error) Lenke til kommentar
Badering Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har denne mockupen potensiale? Prøvde meg på grids og noe alá Subtraction. Har ikke gjort noe lignende før, så hadde vært fint med et par ord om det Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg synes dessverre ikke at det virker gjennomført. Infoen til de to første innleggene virker spesielt malplassert. Om du jobber litt mer med marginer og linjer, vil det straks bli noen hakk bedre. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Bleklagerer badreignnd det fungerte ikke me grotesk i brødteksten her altså! Faktisk hatt det ganske gøy idag. Brune pubber über alllers Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Antiqua som det også kalles? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Bleklagerer badreignnd det fungerte ikke me grotesk i brødteksten her altså!Faktisk hatt det ganske gøy idag. Brune pubber über alllers Jævla fyllik! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Bleklagerer badreignnd det fungerte ikke me grotesk i brødteksten her altså!Faktisk hatt det ganske gøy idag. Brune pubber über alllers Fylla igjen ja... Bra du har hatt det gøy med...brune pubber! Endret 30. desember 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Brune puber > * Badering: Enig med Haugsand og Steinmann. Pluss at kua i toppen der tok litt for mykje oppmerksomhet. Stilig bilde, men den blei litt for blikkfang Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg synes idéen din er god, Badering, men den er litt for dårlig gjennomført. Men for å svare deg på spørsmålet ditt: Ja, den har potensiale, men må nok jobbes med mer enn et par timer til for å bli bra. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Brune puber > * Badering: Enig med Haugsand og Steinmann. Pluss at kua i toppen der tok litt for mykje oppmerksomhet. Stilig bilde, men den blei litt for blikkfang Åja, det han mente.. Da ble det litt mer forståelig.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Syns det ble litt for likt Subtraction, altså. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Okidoki folks. Takk for feedback Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Syns det ble litt for likt Subtraction, altså. Knew I'd seen it before... Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Badering: Hvorfor er det øverste spørsmålet i preteritum? Ellers en stilig mockup. Mye tekst og rare plasseringer men veldig unikt. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Jasså? Du lister jo opp navn, telefon, dato, fotograf etc, så jeg mener det er en liste. Hvordan mener du man ellers skulle gjort det? Hvis du har flere adresser, så lister du opp adressene. Navn, telefon, dato osv. er jo objekter av en adresse. Så om du bare skal skrive en adresse, så er det jo ingen liste. Eksempel: "Hva er adressen din?" "-Vent litt, så skal jeg finne en liste over adressen min." HTML har for øvrig en egen tag for adresse som kan brukes. <address></address> En html-liste derimot kan jeg være enig i at kan brukes, ettersom det ikke er en reell liste, men uansett en markup-liste. For den åpner for opplistninger av objekter med særegne attributter på en litt annen måte. Men så lenge det er snakk om en enkelt adresse, ville jeg gått for address-tagen. Edit: Særs stille det var her? Endret 31. desember 2007 av atomtissetasen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå