Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg vil tro staten har retningslinjer for hvordan offentlige nettsider skal se ut, så det er kanskje håp?
Vi følger med, ja. :)

Men å støtte sikre passord på den nettsiden som prøver å bli den viktigste for nordmenn er teit. Ikke faen om jeg registrerer meg med et passord som ikke takler spesialtegn ut over - og _ en gang. Du kan være glad du ikke var online da jeg skulle endre skattekortet mitt og var dum nok til å lese reklamen som fulgte med og skrøt av minside.no.Da hadde det blitt verbal overhøvling, for det er jo selvfølgelig din feil :wee: Heldigvis går det fortsatt an å gå bakveien om skatteteaten.

 

Det skulle ikke vært lov av et statlig organ å operere med så dårlig sikkerhet. Er det ingen skikkelige retningslinjer på det?

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle vurdere Monument, for jeg føler ikke at siden "sitter" skikkelig. Jeg liker utseendet og alt det der, men den gir meg ingen følelse av samhold. Kanskje det er fordi det er så mange forskjellige "visninger" av artikler (1 hoved, 3 mindre og egentlig 4 små under hovedsaken). Noen som har noen løsninger på dette? Tror jeg skal gjøre siden litt bredere kanskje, slenge inn en ordentlig tredje-kolonne, og re-aligne hovedkolonnen.

 

Har blitt obs på at sIFR-en krasjer FF under Vista, om noen lurer.

 

Jeg venter på fiffige tilbakemeldinger.

Du vet at dette er fantastisk pent, ikke sant? Stort penere kan det ikke bli! Men vær så snill - du må kvitte deg med den HM-dama, Tor.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle vurdere Monument, for jeg føler ikke at siden "sitter" skikkelig. Jeg liker utseendet og alt det der, men den gir meg ingen følelse av samhold. Kanskje det er fordi det er så mange forskjellige "visninger" av artikler (1 hoved, 3 mindre og egentlig 4 små under hovedsaken). Noen som har noen løsninger på dette? Tror jeg skal gjøre siden litt bredere kanskje, slenge inn en ordentlig tredje-kolonne, og re-aligne hovedkolonnen.

 

Har blitt obs på at sIFR-en krasjer FF under Vista, om noen lurer.

 

Jeg venter på fiffige tilbakemeldinger.

 

Tør jeg spørre hva slags font som er brukt der det står "Inspirasjon Anmass"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...