Steinmann Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hva skjer med sovende kafèfolk idag? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hva skjer med sovende kafèfolk idag? Man er våken, men man er på jobb. (Kvalifiserer vel ikke helt til å være "kaféfolk" heller ) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg er også på jobb, derfor jeg trenger kafèfolk - Ække Krast bandet til frøken Støland? De poppa opp på last.fm her. Veldig Gåte.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det stemmer nok det, Sebba. Jeg sitter på jobb jeg også, og jeg sitter ved siden av sjefen, så jeg vet ikke hvor happy han blir hvis han vet at jeg sitter i kaféen. Nå er det lunch, dog, så da er det greit med en pause for meg også Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Sikkert fordi det er linker og du ikke har satt farge på linkene. Edit: fordi linkfarden har høyere prioritet enn hva den fargen du vil ha får Og hvordan får jeg fikset dette? Er så irriterende... Om jeg bytter om til span, fungerer det, men da er det noe annet i den som fucker seg.. BTW: Morro på by'n i går Steinmann? Endret 27. desember 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har du definert linkene dine kun som a {, eller har du gitt de mer spesifike definisjoner (#id a {})? Kanskje dette kan hjelpe deg litt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 AnalX: Var greit på byen igår ja, men når de skulle dra videre dro jeg hjem istede. http://www.mlf.no/ Får vel spise snart jeg også :s Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har du definert linkene dine kun som a {, eller har du gitt de mer spesifike definisjoner (#id a {})? Kanskje dette kan hjelpe deg litt. Kun a { . Kanskje dette er problemet ja.. Skal se om jeg får til noe nå.. Ganske spennende tolkning av nicket mitt.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det er nok mest sannsynlig det som er problemet ditt, vil jeg tro. Jeg har begynt å gi ting ganske så spesifikke styles i det siste, da det gir meg bedre kontroll og bedre oversikt, i hvertfall i mine øyne Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Hmm, ser ikke ut som det løste problemet. Men det som er rart, er at det er kun fargen på skrifta som ikke fungerer. Alt det andre inni a {} greiene fungerer jo! Ah! Der fungerte det endelig! Grunnen var at det var satt til class, og ikke id. Og at det ikke var godt nok spesifisert som du forklarte Jesper.. Takk! Endret 27. desember 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Prøv å fjerne #footer a, #footer a:visited, du. Det hjelper. Hvis du først har definert en farge på en link som ligger i #footer, vil ikke en link med klasse som ligger innenfor få noen annen farge. En kjapp inspect av HTML og CSS med Firebug viste feilen med en gang. Edit: Jaja, du fant det ut selv. Sånn går det når man prøver å omformulere seg to-tre ganger før man trykker på knappen. Endret 27. desember 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Sorry... Viktigste er ihvertfall at det nå fungerer.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hadde du validert CSS-en din, tror jeg kanskje at du ville sett hva som var feil der uansett... Uten at jeg er hundre prosent sikker, men du ville sikkert fått en "declaration dropped"-warning eller noe slikt noe. Back to work! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som har link til den reviderte 'How to size text using ems'-artikkelen? Clagnut er nede... Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som har link til den reviderte 'How to size text using ems'-artikkelen? Clagnut er nede... http://alistapart.com/articles/howtosizetextincss ? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Samme fyren, men samme artikkelen da? Uansett, Clagnut er oppe igjen. Ingen som har noen meninger om denne Hans Kristian Løvdal? På diverse foraer rundt om skriver folk at han har lurt de, og uansett har han "stjålet"/tatt æren for arbeider verdt hundretusener. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Synes han er litt tvilsom. De har ikke en eneste skandinavisk referanse engang. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ikke den, MC2. Den jeg tenker på er relativt ny, jeg mente den var på 24ways, men det var den ikke, så den er sikkert fra desember en gang. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ingen som har noen meninger om denne Hans Kristian Løvdal? På diverse foraer rundt om skriver folk at han har lurt de, og uansett har han "stjålet"/tatt æren for arbeider verdt hundretusener. Man skal vel være forsiktig med å dømme (og å være etterpåklok). Faktisk må jeg si at jeg var skeptisk da han begynte å bli hauset opp. Hvorfor var alle hans referanser fra fjerne steder, samt at han ikke var nevnt noen sted i kildekode eller på annen måte. En 15 åring kan heller ikke ha mulighet til å bygge seg opp slike referanser. Nå er jo mer eller mindre alle nettsteder han er relatert til, nede (404). Men jeg synes de fleste har lite grunn til å klage, har man blitt lurt, må man i like stor grad skylde på sine egne mangelfulle sjekkrutiner. "Tyveri" av andres "intellektuelle" arbeid er langt fra uvanlig, men like lite akseptabelt av den grunn. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Tenkte jeg skulle vurdere Monument, for jeg føler ikke at siden "sitter" skikkelig. Jeg liker utseendet og alt det der, men den gir meg ingen følelse av samhold. Kanskje det er fordi det er så mange forskjellige "visninger" av artikler (1 hoved, 3 mindre og egentlig 4 små under hovedsaken). Noen som har noen løsninger på dette? Tror jeg skal gjøre siden litt bredere kanskje, slenge inn en ordentlig tredje-kolonne, og re-aligne hovedkolonnen. Har blitt obs på at sIFR-en krasjer FF under Vista, om noen lurer. Jeg venter på fiffige tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå