Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert fordi det er linker og du ikke har satt farge på linkene.

 

Edit: fordi linkfarden har høyere prioritet enn hva den fargen du vil ha får

Og hvordan får jeg fikset dette? Er så irriterende... Om jeg bytter om til span, fungerer det, men da er det noe annet i den som fucker seg..

 

 

BTW: Morro på by'n i går Steinmann? :)

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Hmm, ser ikke ut som det løste problemet. Men det som er rart, er at det er kun fargen på skrifta som ikke fungerer. Alt det andre inni a {} greiene fungerer jo!

 

Ah! Der fungerte det endelig! Grunnen var at det var satt til class, og ikke id. Og at det ikke var godt nok spesifisert som du forklarte Jesper.. :) Takk!

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Prøv å fjerne #footer a, #footer a:visited, du. Det hjelper. Hvis du først har definert en farge på en link som ligger i #footer, vil ikke en link med klasse som ligger innenfor få noen annen farge. En kjapp inspect av HTML og CSS med Firebug viste feilen med en gang.

 

Edit: Jaja, du fant det ut selv. Sånn går det når man prøver å omformulere seg to-tre ganger før man trykker på knappen.

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
Ingen som har noen meninger om denne Hans Kristian Løvdal? På diverse foraer rundt om skriver folk at han har lurt de, og uansett har han "stjålet"/tatt æren for arbeider verdt hundretusener.

 

Man skal vel være forsiktig med å dømme (og å være etterpåklok). Faktisk må jeg si at jeg var skeptisk da han begynte å bli hauset opp. Hvorfor var alle hans referanser fra fjerne steder, samt at han ikke var nevnt noen sted i kildekode eller på annen måte. En 15 åring kan heller ikke ha mulighet til å bygge seg opp slike referanser.

 

Nå er jo mer eller mindre alle nettsteder han er relatert til, nede (404).

 

Men jeg synes de fleste har lite grunn til å klage, har man blitt lurt, må man i like stor grad skylde på sine egne mangelfulle sjekkrutiner.

 

"Tyveri" av andres "intellektuelle" arbeid er langt fra uvanlig, men like lite akseptabelt av den grunn.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle vurdere Monument, for jeg føler ikke at siden "sitter" skikkelig. Jeg liker utseendet og alt det der, men den gir meg ingen følelse av samhold. Kanskje det er fordi det er så mange forskjellige "visninger" av artikler (1 hoved, 3 mindre og egentlig 4 små under hovedsaken). Noen som har noen løsninger på dette? Tror jeg skal gjøre siden litt bredere kanskje, slenge inn en ordentlig tredje-kolonne, og re-aligne hovedkolonnen.

 

Har blitt obs på at sIFR-en krasjer FF under Vista, om noen lurer.

 

Jeg venter på fiffige tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...