Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
korfor sånne dumme dager?!

Fredag/lørdag er beste dagane å vere full på.. så kan du sove ut rusen dagen etterpå ;)

Jeg minnes vagt en viss person som sa han aldri skulle drikke mer :p (libbe.org/gfx.no/ elns)

Arve87 = 17 år, altså under lovlig drikkealder

Skamme seg arve :lol:

Lenke til kommentar

Fredag/lørdag er beste dagane å vere full på.. så kan du sove ut rusen dagen etterpå ;)

Jeg minnes vagt en viss person som sa han aldri skulle drikke mer :p (libbe.org/gfx.no/ elns)

Arve87 = 17 år, altså under lovlig drikkealder

Skamme seg arve :lol:

...faktisk, så har eg ikkje tøtsja alkohol sida den gangen! HAH!

Men kan vel ha meininger likevel? :p

Edit: blæh, alder... Må begynne tidlig om eg skal bli.. uh... god fyllik? :roll:

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Fordi Sogndal er studentplass, ergo reiser mange hjem i helgene så da drikker vi midt i uka..:)

Jeg har roa ned da.. Harke drukket på 2mnds ellerno.. :lol:

Såklart, at /me ikkje tenkte på det... blæh :w00t:

/me har ikkje drukke sida *tenke* den gangen eg kom med stygge bilder av meg @ gfx.no planleggingsforumet....

Lenke til kommentar
Hm.. Noen som har lagt merke til at vi på Web-design alltid topper Dagens Topp 10 postere her på forumet..? ;) Som oftest jeg, arve87 og PoleCat.. :lol:

Jeg var ofte med å toppe den listen... Helt til webcaféen kom :p Da ble jeg slått ned fra tronen...

Menne nå stikker jeg til køys og leser Rainbow 6 :w00t: (tror jeg :p )

Lenke til kommentar
Hm.. Noen som har lagt merke til at vi på Web-design alltid topper Dagens Topp 10 postere her på forumet..? ;) Som oftest jeg, arve87 og PoleCat.. :lol:

Jeg var ofte med å toppe den listen... Helt til webcaféen kom :p Da ble jeg slått ned fra tronen...

Menne nå stikker jeg til køys og leser Rainbow 6 :w00t: (tror jeg :p )

Ja men det er jo ferie nåh..! :yes: Skalke sove på leeeeenge..;)

Lenke til kommentar

Sitter å kjeder meg litt, og tenkte å komme med noe jeg lurer på, siden det er litt off-ståpi... *host* topic :roll:

[Fortelling]

I påvente av ny leilighet (sannheten er vel dame m/ leilighet :devil: ) så har jeg flyttet tilbake til gamlingene. For å trimme gammern så spiller jeg m/flere tennis en gang i uka. Det blir en biltur på noen mil til sammen.

[/Fortelling]

[Problem]

Gammern har en lei tendens til å fortelle ting flere ganger. Når jeg setter meg i bilen nå, kan jeg nesten gjette meg til hva han kommer til å si, dette kan bli ganske så irriterende etter hvert.

[/Problem]

[Løsning og spørsmål]

Mistenker sterkt for at han har kun RAM i skallen og mangler en harddisk. Så alt han husker ved dagens ende, blir borte når han sovner. Det jeg lurer på er om det går an å settte inn en harddisk ( :dremel: ) inn i skallen på'n, og i tillegg installere et lite program som autolagrer seg innimellom, slik at når han våkner neste dag så husker han litt bedre hva han har fortalt før.

Lar dette seg gjøre? Gikk inn på pensjister.com, men fant ingen drivere der som jeg kunne bruke, så da er det kun harddisk igjen

[/Løsning og spørsmål]

Da vil jeg tro at jeg har bidratt med nok tull :ermm: , men seriøst, lar det seg gjøre?

Endret av EndeligFerie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...