Jesper Karsrud Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Neh, beste dagen å være full på er definivt tirsdag! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Funker da fett i IE den? IE 6.0, 1152x864. EDIT: OK, så var det noe opprom som ikke skulle være der. Endret 12. februar 2004 av Mikka Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Neh, beste dagen å være full på er definivt tirsdag! Åssn det!? Da er du berre slapp og ekkel @ skulen neste dag!... CreatureCanis og Mikka, slutt å gå On Topic i denne tråden!! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg har bare ikke så mye offtopic og snakke om naa.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 korfor sånne dumme dager?! Fredag/lørdag er beste dagane å vere full på.. så kan du sove ut rusen dagen etterpå Jeg minnes vagt en viss person som sa han aldri skulle drikke mer (libbe.org/gfx.no/ elns) Arve87 = 17 år, altså under lovlig drikkealder Skamme seg arve Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) korfor sånne dumme dager?! Fredag/lørdag er beste dagane å vere full på.. så kan du sove ut rusen dagen etterpå Jeg minnes vagt en viss person som sa han aldri skulle drikke mer (libbe.org/gfx.no/ elns) Arve87 = 17 år, altså under lovlig drikkealder Skamme seg arve ...faktisk, så har eg ikkje tøtsja alkohol sida den gangen! HAH! Men kan vel ha meininger likevel? Edit: blæh, alder... Må begynne tidlig om eg skal bli.. uh... god fyllik? Endret 12. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 korfor sånne dumme dager?! Fredag/lørdag er beste dagane å vere full på.. så kan du sove ut rusen dagen etterpå Fordi Sogndal er studentplass, ergo reiser mange hjem i helgene så da drikker vi midt i uka.. Jeg har roa ned da.. Harke drukket på 2mnds ellerno.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 korfor sånne dumme dager?! Fredag/lørdag er beste dagane å vere full på.. så kan du sove ut rusen dagen etterpå Fordi Sogndal er studentplass, ergo reiser mange hjem i helgene så da drikker vi midt i uka.. Jeg har roa ned da.. Harke drukket på 2mnds ellerno.. Såklart, at /me ikkje tenkte på det... blæh /me har ikkje drukke sida *tenke* den gangen eg kom med stygge bilder av meg @ gfx.no planleggingsforumet.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Såklart, at /me ikkje tenkte på det... blæh Jea.. Menneh det er jo cf drikking i helgene også da.. © Er jeg barsk siden jeg ikke gidder på skolen i morgen..? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 I all verden, CreatureCanis!? Siden din validerer jo HTML4.01 bortsett fra en ussel liten alt-definisjon, og allikevel fucker den? :s Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Hm.. Noen som har lagt merke til at vi på Web-design alltid topper Dagens Topp 10 postere her på forumet..? Som oftest jeg, arve87 og PoleCat.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 I all verden, CreatureCanis!? Siden din validerer jo HTML4.01 bortsett fra en ussel liten alt-definisjon, og allikevel fucker den? :s I know... Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Hm.. Noen som har lagt merke til at vi på Web-design alltid topper Dagens Topp 10 postere her på forumet..? Som oftest jeg, arve87 og PoleCat.. Jeg var ofte med å toppe den listen... Helt til webcaféen kom Da ble jeg slått ned fra tronen... Menne nå stikker jeg til køys og leser Rainbow 6 (tror jeg ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Your wish has been granted? Tok vekk scanlines... eller tenkte du paa noe annet? Bedre med en gang.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Hm.. Noen som har lagt merke til at vi på Web-design alltid topper Dagens Topp 10 postere her på forumet..? Som oftest jeg, arve87 og PoleCat.. Jeg var ofte med å toppe den listen... Helt til webcaféen kom Da ble jeg slått ned fra tronen... Menne nå stikker jeg til køys og leser Rainbow 6 (tror jeg ) Ja men det er jo ferie nåh..! Skalke sove på leeeeenge.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Hm.. den buggen din plager meg skikkelig, CreatureCanis! Setter deadline frem til 0000, da gir jeg opp! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Sitter å kjeder meg litt, og tenkte å komme med noe jeg lurer på, siden det er litt off-ståpi... *host* topic [Fortelling] I påvente av ny leilighet (sannheten er vel dame m/ leilighet ) så har jeg flyttet tilbake til gamlingene. For å trimme gammern så spiller jeg m/flere tennis en gang i uka. Det blir en biltur på noen mil til sammen. [/Fortelling] [Problem] Gammern har en lei tendens til å fortelle ting flere ganger. Når jeg setter meg i bilen nå, kan jeg nesten gjette meg til hva han kommer til å si, dette kan bli ganske så irriterende etter hvert. [/Problem] [Løsning og spørsmål] Mistenker sterkt for at han har kun RAM i skallen og mangler en harddisk. Så alt han husker ved dagens ende, blir borte når han sovner. Det jeg lurer på er om det går an å settte inn en harddisk ( ) inn i skallen på'n, og i tillegg installere et lite program som autolagrer seg innimellom, slik at når han våkner neste dag så husker han litt bedre hva han har fortalt før. Lar dette seg gjøre? Gikk inn på pensjister.com, men fant ingen drivere der som jeg kunne bruke, så da er det kun harddisk igjen [/Løsning og spørsmål] Da vil jeg tro at jeg har bidratt med nok tull , men seriøst, lar det seg gjøre? Endret 12. februar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 ^^ Haha najs.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Her, Monica! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Her, Monica! How the hell did you do that? *kneleforogkyssetær* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå