Haraldson Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 ...WordPress..? Mange juleøl har du drekki? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Arve: Ja. Sjekket DNS-innstillinger i det siste? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Dns er for pingler, skriver kun ip adresser jeg. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hvordan pokker får du postet her, da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hvordan pokker får du postet her, da? Uhm, han bruker IP-adressen istedenfor domenenavnet? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Og du har ikke tenkt på at Diskusjon.no bruker Virtual Host? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Uff, så langt tenkte jeg ikke på morgenen. Beklager "ovenfor og ned"-tonen min, Magnus. Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Og du har ikke tenkt på at Diskusjon.no bruker Virtual Host? Som svært mange andre Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Yay, nytt oppdrag på meg Mye arbeid i romjula. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Godt å ha fri i romjula Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Gleder meg til å jobbe uten å få flere oppdrag og uten kunder som ringer jeg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hva snakker du om, Sebastian? Fått en annen stilling? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Annen stilling nei? Men driver jo endel med kundebehandling i jobben min, høre hva de egentlig vil ha, og få korektur på ting osv. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ja, så når skal du jobbe uten å få flere oppdrag og uten kunder som ringer, som du sier? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ja, jeg har mer enn nok å gjøre. Har minst 16 nettsider jeg driver på med nå, som jeg kommer på i farta. 3 av de har jeg ikke startet på engang Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Godt å ha fri i romjula Hihi, jeg har fri til langt uti januar, jeg. Noe må jo oss som ikke er dropouts få kose oss med. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Gliset ditt pekte bare dithen at det var noe som allerede var spikra, Sebastian, men det høres mer ut som en utopisk drøm for meg. Jørgen: Noen nyter fri, andre nyter å gjøre noe etter ikke altfor lang tid med trasking, og å tjene penger. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 En utopisk drøm å ha så mye å gjøre? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jørgen: Noen nyter fri, andre nyter å gjøre noe etter ikke altfor lang tid med trasking, og å tjene penger. Hehe, noen av oss får gratis penger i hånden fra lånekassen. Bare gruer meg til studiene er over, og jeg må betale for morroen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jørgen: Noen nyter fri, andre nyter å gjøre noe etter ikke altfor lang tid med trasking, og å tjene penger. Hehe, noen av oss får gratis penger i hånden fra lånekassen. Bare gruer meg til studiene er over, og jeg må betale for morroen. Haha, har ikke et øre i lån jeg! - Sitter å heller innpå, fordi jeg skulle vist ut å drikke pluttselig. Bukser må jeg få på meg å, huff, bare mas! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå