Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk også mange boksarar og sokkar. Ellers kom det ei morgenkåpe, Egly-Ouriet Blanc de Noirs (champagne), penger, Mastercard Gavekort, ny Moccamaster, stort grytesett, 12 Rosendahl ølglass og litt anna dilldall. :)

Why 2008 will be an awesome year for movies: Gleder meg til The Fighter, Semi-Pro, The X-Files 2, Twenty-One og The Dark Knight.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Fikk en kraftig kjøkkenoppgradering – ny skjærefjøl, ny knivblokk med fire forskjellige, skikkelige kniver, steikepanne i titan med lokk, nytt biffbestikk (sløvt bestikk er hat), nye glass, samt en svær blender med masse muligheter :wee:

Fikk ikke en eneste nerdete tingest i år.

Blenderes har sikkert en spesifikasjon i watt. Det er jo litt nerdete da :wee: Fikk masse "tull" jeg trenger og ikke dritt jeg ønsket meg. Motoriserte Peugeot kryddekverner er litt kult da. That's christmas :)

Lenke til kommentar
Fikk en kraftig kjøkkenoppgradering – ny skjærefjøl, ny knivblokk med fire forskjellige, skikkelige kniver, steikepanne i titan med lokk, nytt biffbestikk (sløvt bestikk er hat), nye glass, samt en svær blender med masse muligheter :wee:

Fikk ikke en eneste nerdete tingest i år.

Nice oppgradering :D

Eg fekk ein ny kaserolle av den skikkelige sorten. Det var litt digg, den gamle var umulig å bruke uten å bruke ein halvtime på å få den rein etterpå. Ellers gjekk det litt i standard-stæsj; undertøy, sokkar, sjampo/deodorantsett, sjokolade, litt klede og ei ny toalettmappe. Dæven så praktisk ein del av det blir no når eg bur for meg sjølv...

Lenke til kommentar

Bare litt Vikingboard, ikke noe annet spennende å gjøre på egentlig.

Men okei, la oss si at jeg har denne lille saken i JS:

var foo = {
'bar' : 'foo',
'foo' : 'bar',
'foobar' : 'barfoo',
'barfoo' : 'foobar'
};

Er det mulig å gjøre noe enkel hokus pokus og få 'bar=foo&foo=bar&foobar=barfoo&barfoo=foobar'?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...