enden Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Pics. Ikke hvis han vil beholde tilgangen Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Går ann å sende på pm til de som vil ha kanskje? Jeg vil iallfall Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Be om tilgang da vel. Betaen åpnes mer og mer. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Be om tilgang da vel. Betaen åpnes mer og mer. Går ikke Konkurransen er ikke aktiv. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Pics. Ikke hvis han vil beholde tilgangen Exactly. Regner med at det er en grunn til at det ikke er en helt åpen beta Endret 23. desember 2007 av Kiman™ Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg finner ikke iPod Touchen min, jeg er redd jeg mistet den da jeg skulle sette meg inn i bilen i går...Faen. Håper ikke det er noen som har tatt den, håper jeg får den tilbake/finner den Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg finner ikke iPod Touchen min, jeg er redd jeg mistet den da jeg skulle sette meg inn i bilen i går...Faen. Håper ikke det er noen som har tatt den, håper jeg får den tilbake/finner den .. jaok. Feil tråd. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Angående WP: Sliter med å få wrappet en span tagg rundt i en meny: <ul id="nav"> <li class="page_item"><a href="<?php echo get_settings('home'); ?>/" title="Home"><span>Blogg</span></a></li> <?php wp_list_pages('sort_column=menu_order&depth=1&title_li=');?> </ul> Resten av pagene som kommer opp skal også ha en span tagg rundt seg. Hvordan? Det er nemlig satt som standard at den er uten span tagg, og slik blir det på de andre untatt "Blogg" som jeg definerer først der. Endret 22. desember 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg har hvertfall ikke tid eller ork til å pusle med web utenom jobben. Da tar jeg heller overtid. Er så tørr for kreativitet om dagen at jeg kan ikke bruke det på andre ting liksom :s Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Tusen takk, folkens. Fikk det til! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Faens lukka beta drit, vrælvræøl. Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg prøvde å asskisse meg til betatilgang fra Ueland, men det gikk ikke. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Merkelig. Trudde de fleste Webkaféen hadde fått tilgang. Merkelig at de ikke tar inn fler kompetente folk. Endret 23. desember 2007 av JonT Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Litt av greien er vel også at de vil ha tilbakemeldinger fra "mannen i forumet", ikke bare proffene som utgjør en liten andel av brukerne. Ueland påstår det er tilfeldig hvem som blir trukket ut, men jeg synes han kunne lagt inn en liten if ($name == 'PT') { $beta = true; } Endret 31. mars 2009 av PT Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Litt av greien er vel også at de vil ha tilbakemeldinger fra "mannen i forumet", ikke bare proffene som utgjør en liten andel av brukerne. Selvfølgelig. Men råd fra mer erfarende råd i tillegg kan da bare være plus. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg har jo sett designet, og de kunne trengt råd. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 tror det var en stor feil a poste det i denne traden Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Det finnes et eget forum for dette, Noreng. Bruk den Edit: Blææ. Ståle var for kjapp for meg der ja Edit 2: Takk for det, så ikke at jeg skrev feil Endret 23. desember 2007 av Anders Moen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Finnes faktisk et eget forum for det. Jeg vil også se de nye sidene til hw Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvem sier at Ruby er enkelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå