Redak Tøren Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Noen som husker hvor den artikkelen om kolonneopplegg var? Der hvor det ble argumentert for å ikke bruke standard 3-kolonne-oppsett. Var en som hadde en enorm brødtekst i artiklene sine, men et ellers pent design. Edit: Fant det http://www.andyrutledge.com/bad-layout-conventions.php Endret 20. desember 2007 av atomtissetasen Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Mikael Berg: Ordtak.no har det Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ønsker kombinasjon av grått, hvitt, svart, slik at det blir litt farve over siden uansett om vi ikke bruker orange el.l. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Tenk 80-tallet møter klassisk eleganse Endret 20. desember 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Steinmann: Hjelpe meg for en kunde. Vet kunden for øvrig at han/hun blir sitert på et offentlig nettforum? Har du ikke en taushetsplikt å holde ovenfor kundene dine? Endret 20. desember 2007 av atomtissetasen Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ønsker kombinasjon av grått, hvitt, svart, slik at det blir litt farve over siden uansett om vi ikke bruker orange el.l. Imponerende fargevalg må eg si blir nok veldig fargerikt vil eg tro.. og atomtissetasen, du kan bruke sitat fra kunder selv om du er underlagt taushetsplikten, så lenge sitatet ikke på noen måte kan linkes tilbake til kunden. (så vidt eg vet ihvertfall) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ønsker kombinasjon av grått, hvitt, svart, slik at det blir litt farve over siden uansett om vi ikke bruker orange el.l. Imponerende fargevalg må eg si blir nok veldig fargerikt vil eg tro.. og atomtissetasen, du kan bruke sitat fra kunder selv om du er underlagt taushetsplikten, så lenge sitatet ikke på noen måte kan linkes tilbake til kunden. (så vidt eg vet ihvertfall) Det vil jeg også tro. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 En ting er hva som er lov, en annen ting er hvilket nivå man vil ligge på.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg er så professjonell at jeg hever meg over regerrytterne og ser ting fra et litt høyere perspektiv. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 En ting er hva som er lov, en annen ting er hvilket nivå man vil ligge på.. Jeg er på sytenivået Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg er så professjonell at jeg hever meg over regerrytterne og ser ting fra et litt høyere perspektiv. Moral og etikk er også en viktig del av yrket ditt Man kan ikke heve seg over god moral... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Neida, men å ytre min frustrasjon ovenfor et ønske om "80-tallet møter klassisk eleganse" må være lov. Hva godt har jeg med yrket mitt, om jeg ikke får dele det med andre? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ser ingen sammenheng mellom dårlig moral og behovet for å få ut litt frustrasjon over kunder som i tillegg ikke navngis. ...man kan jo gå gjennom porteføljen til Keyteq og gjette hvem det er vi omtaler, men sjansen for å gjette riktig er vel på 1:550 eller deromkring. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Jeg siktet for øvrig ikke til deg Det er greit at ingen kan vite hvem det er, men jeg tror ikke det er så greit i det kunden selv leser sitat her. Da hadde i alle fall ikke jeg vært blid, og heller ikke kunde lenger. Endret 20. desember 2007 av atomtissetasen Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg siktet for øvrig ikke til deg Det er greit at ingen kan vite hvem det er, men jeg tror ikke det er så greit i det kunden selv leser sitat her. Da hadde i alle fall ikke jeg vært blid, og heller ikke kunde lenger. Skjønner tankegangen din, men for å være litt vanskelig: Hvis de kommer med slike ønsker, hvor stor er da sjansen for at de leser på ett designforum? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Noen som har lyst til å høre tilbakemeldingen jeg fikk fra Konkurransene.no? OooO!o Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Sjansen er vel stor for at de kan komme over en tråd i Norges nest største forum? Dette er alt som skal til Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Men la nå Lovskogen gjøre det om han selv vil, så kan du gjøre som du vil. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ja, siden blir jo a beauty. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ja, det er hans kunder og ikke mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå