Haraldson Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Finnes sikkert ingen gode omfattende biblioteker, men det finnes en del gode og gratis fonter. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Takk skal du ha Hein. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 har faktisk aldri tenkt på det før, men må si meg litt enig i atomtissefanten: man forventer/forstår at det dreier seg om en kjøpeside med engang designet minner om tidligere erfaringer. Dessverre. Selv ville jeg nok ha kjøpt på den siden allikevel, da det ser veldig seriøst ut. Men mindre erfarne web-brukere vil kanskje navigere bort, da det minner lite om en web-shop. Men uansett: dette er butikkens problem, og noe de i såfall burde ha tenkt over da de bestilte nettsiden. Og må bare gjenta: flott design, skulle ønske jeg klarte å mekke design selv :-/ Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Internet Explorer 8 and Acid2: A Milestone Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 So, yes, the version after IE7 is IE8. We looked at a lot of options for the product name. Among the names we considered and ruled out: (...) IE Desktop Online Web Browser Live Professional Ultimate Edition for the Internet (the marketing team really pushed for this one ;-) Ie2.079 (we might still use this for the Math Major Edition) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Tja, med Ie2.079 ville de på en måte alltid være stuck på 7-serien i min bok. IE 7.9965 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Deilig deilig. Selv om det er en god følelse å lage noe cross-browser, så kan man nå fokusere litt mer på selve siden, enn "bugfiksing". Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Tja, med Ie2.079 ville de på en måte alltid være stuck på 7-serien i min bok. IE 7.9965 Ie2.079441542? Men da hopper de teknisk sett på versjon ~8.000000003. IE[x]04 Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Internet Explorer 8 and Acid2: A Milestone Ryker vel så snart det lages en ny test. Her har jo utviklerne målrettet jobbet mot å tolke acid-testen perfekt... Ikke uten videre imponert nei. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ligner litt på sprinten som Safari hadde, så lenge de også fokuserer på "vanlig" CSS så gjør det jo ikke noe. Vi burde egentlig ha flere slike tester, slik at hvis alle stemmer så har du full CSS2.1 Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Ryker vel så snart det lages en ny test. Her har jo utviklerne målrettet jobbet mot å tolke acid-testen perfekt... Ikke uten videre imponert nei.Du er ganske negativ av deg du? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har du noen gang sett Opera skryte om Acid-testen? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Tror ikke jeg har sett det, det er en bieffekt av at de folger standardene En av 9.5 alphaene var faktisk den forste builden som ikke rendret den ordentlig. altsa siden den ble rendret ordentlig for forste gang i 9.x Endret 20. desember 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 De skrøt endel av det de også husker jeg. Men kanskje ikke på samme nivå... Skal kode litt django idag jeg, håper jeg ikke får masse kundetelefoner og mails.. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det var en bieffekt som Ståle sier. Kan aldri huske å ha sett dem skryte. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hah, legg vekk den svarte og hvite malinga. Det lyser ureflekterte påstander her nå. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Mye bedre enn originalsiden var det, og jeg synes nå du har gjort en god jobb. Endrer dog ikke på kundepsykologi. Men dette er jo noe bedriften selv må innse. Men når jeg fikk se kontrastene nå, så vil de nok øke omsetningen på nettsalget allikevel HVa mener du er en nettbutikklayout som fungerer da? Ikke for å syte, mer for å få en diskusjon på det.. Nei for min personlige del fungerer ditt oppsett utmerket. Men tar man en større befolkningsgruppe, så antar jeg at de forventer at en slik layout skal være tilnærmet lik eksempelvis komplett.no, og at en slik layout gir den besøkende et øyeblikkelig tillitsforhold til butikken. Redigert: For mye tilgjengelighet er ikke tilgjengelig Endret 20. desember 2007 av atomtissetasen Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ingen som tilfeldigvis har en side med fritt tilgjengelige "ukens sitat" tilgjengelig? Eller til og med en RSS-feed? Wikiquote sin ukens sitat er upålitelig. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) ordtak.no hadde en dagens sitat greie. Man inkluderte en .js fil. edit; mente ordtak.no, men skrev sitat.no av en eller annen grunn Endret 20. desember 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå