Steinmann Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jaj, 2 timers møte med kunde. Men ble salg da Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 9.24 er jo velfungerende den også. Venter heller på endelig utgave av 9.5. Men da far du ikke Opera Link noe som er rimelig kjekt. Nope, tester via webserver. Måtte bare gi opp sIFR 3-betaen. Funker imidlertid ganske bra med sIFR 2. Dette er demoen, lasta opp uten modifikasjoner. Det burde jo iallfall fungere. Virker hos meg med 9.5 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 http://www.sprymedia.co.uk/article/DesignFett Hmm, noe av det nyttigste jeg har sett på lenge Da har du ikke testet rockband! Litt kjedelig at det virker som kvaliteten er så som så, gitaren begynner å bugge allerede liksom. Hva er det som gjør at folk ikke klarer å linke direkte til XKCD? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Mhm, hva pokker er vitsen med XKCD når man ikke leser title? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Men da far du ikke Opera Link noe som er rimelig kjekt. Hva er det for noe spennende? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 http://www.sprymedia.co.uk/article/DesignFett Hmm, noe av det nyttigste jeg har sett på lenge Da har du ikke testet rockband! Litt kjedelig at det virker som kvaliteten er så som så, gitaren begynner å bugge allerede liksom. Hva er det som gjør at folk ikke klarer å linke direkte til XKCD? Vel jeg bruker den siden for å samle alle seriene jeg leser. Så det så! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Men da far du ikke Opera Link noe som er rimelig kjekt. Hva er det for noe spennende? Det synkroniserer mellom alle Opera Mini 4 og Opera 9 installasjonen du matte ha. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 http://g4452342.flexiweb.no/ Dagens lille værk. Noen som ser noen gurzors? Html i innholdet er nok grusom da det er en overføring fra vårt gamle cms system. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) http://g4452342.flexiweb.no/ Dagens lille værk. Noen som ser noen gurzors? Html i innholdet er nok grusom da det er en overføring fra vårt gamle cms system. Som kunde hadde jeg vært skeptisk til å kjøpe noe der. Ikke fordi det er dårlig designet, men fordi jeg som kunde ikke forstår design. Jeg som kunde tar en nettbutikk seriøst når den ligner andre nettbutikker, og er skeptisk til alt som avviker. Jeg som kunde gjør dette helt ubevisst, og med mindre jeg målsøkende skulle kjøpe noe av Savonna fordi jeg har et godt kundeforhold til dem, ville jeg dratt videre på min nettferd. Endret 19. desember 2007 av atomtissetasen Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Var pent det Steinmann. Om gurzors betyr småpirk i typografien, kan jeg værtfall komme med at den første undertittelen på "Spørsmål & Svar" har et innrykk. Den neste undertittelen har ikke det. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Noe som går igjen hos våre kunder er at de ønsker en nettside der de kan selge produkter, ikke en webshop. Dette er ikke komplett.no, det er savona.no som lager såpe, og her kan du også kjøpe såpen. - Bjørshol: Hehe, det er det jeg nevnte om at den var importert. Er i koden der trenger jeg. Det er sånt kunden, eller support fikser opp i Endret 19. desember 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ah. Tror jeg skal ønske meg en supportavdeling til jul jeg. Som kan rydde opp etter meg. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Steinmann: Jeg var bare ærlig og sa hva som gjør at Savona ikke kan regne med å øke omsettingen sin. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Fra denne standardmalen? http://savona.no/ Jeg vil tro at de som kjøper ikke er i en kategori som vil ha nettbutikk desing. Liker egentlig ikke designet lenger, men kunden liker så.. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Mye bedre enn originalsiden var det, og jeg synes nå du har gjort en god jobb. Endrer dog ikke på kundepsykologi. Men dette er jo noe bedriften selv må innse. Men når jeg fikk se kontrastene nå, så vil de nok øke omsetningen på nettsalget allikevel Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Mye bedre enn originalsiden var det, og jeg synes nå du har gjort en god jobb. Endrer dog ikke på kundepsykologi. Men dette er jo noe bedriften selv må innse. Men når jeg fikk se kontrastene nå, så vil de nok øke omsetningen på nettsalget allikevel HVa mener du er en nettbutikklayout som fungerer da? Ikke for å syte, mer for å få en diskusjon på det.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Dagens lille work in progress? Litt stolt over skalpen jeg gav henne, etter at jeg fikk utlevert dette bildet. Får jobbe videre imorra. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Virker hos meg med 9.5 Hmm.. Funker dårlig på de to PC-ene jeg har prøvd, med 9.24 og 9.25. Pent, Tor Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Nice Tor! Er en svak hvit linje rundt i bunnen av håret bak nakken der, men den tryller du sikkert bort. ---------------- Noen som vet om et godt font-bibiliotek som er gratis her? Endret 19. desember 2007 av Bjørshol Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Finnes ingen gode gratis fontbibliotek. Håret ser litt fucked ut på toppen der altså, ser tydelige linjer som bryter med hvordan håret hennes ligger, Tor. Men ellers ser det greit ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå