Arve Systad Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Høh, enden. Det som du tenker på fungerer finfint Er ofte ved typiske AJAX-ting, og JavaScript-ting i seg sjølv. For eksempel hurtigsvar-funksjonen her på forumet får Opera til å kræsje sikkert 1/4 av gangane eg trykker på den. Kanskje det berre er PCen min :O Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hvis du leser hva som står på sidene står det fx at den pajer om man lukker en tab mens java initsialiserer osv.. -- Drømmekunden: Bruk kun grått, og skygger! Viser utkast-> Det er for fargeløst. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Humpf. - Shitt, kodet et design nå å det gikk på type 20 min :s Uheldigvis hadde vi kontrolert strømbrudd inatt som førte til at applikasjonen jeg bruker for å legge css'n inn i systemet ikke er oppe enda. :\ Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Bruker du applikasjoner for å skrive css? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Bruker du applikasjoner for å skrive css? Webapplikasjonen der jeg legger inn css til malsystemet. Men, ja jeg bruker en applikasjon til å skrive css, Dreamweaver CS3 Lenke til kommentar
Teig Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 http://www.sprymedia.co.uk/article/DesignFett Hmm, noe av det nyttigste jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 http://www.sprymedia.co.uk/article/DesignFett Hmm, noe av det nyttigste jeg har sett på lenge Da har du ikke testet rockband! Litt kjedelig at det virker som kvaliteten er så som så, gitaren begynner å bugge allerede liksom. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Steike, så vrangvillig sIFR er. Jeg får det faen ikke til å funke! :------( Ikke engang den medfølgende demoen vil fungere. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 TV4 spredte farlig kode Les kommentar nr. 2 og. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ånei, ikke HTML-virus! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ånei, ikke HTML-virus! Sitter å lager det nå jeg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Steike, så vrangvillig sIFR er. Jeg får det faen ikke til å funke! :------( Ikke engang den medfølgende demoen vil fungere. Tester du lokalt? I så fall vil det ikke fungere på grunn av noen restriksjoner i Flash. Jeg fikset noe sIFR for Hein i går, og det fungerte så vidt jeg vet knall med en gang...? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Nope, tester via webserver. Måtte bare gi opp sIFR 3-betaen. Funker imidlertid ganske bra med sIFR 2. Dette er demoen, lasta opp uten modifikasjoner. Det burde jo iallfall fungere. Endret 19. desember 2007 av Mikael Berg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Fungerer her. http://bildr.no/view/132465 Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hm... Funker faktisk i IE og FF her også, fant jeg ut nå. Men ikke i Opera. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 blablabla Korlies gjekk eksamen i dag? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Gikk bra, det. A-B-ish tenker jeg. Noen ting jeg er litt usikker på hvordan gikk, men alt i alt sitter jeg igjen med en god følelse Kvisleis gjekk det der? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Joda, bra her. Er berre ingen racer på javascript, men... Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Opera 9.5 fungere ypperlig her. Etter forrige beta har jeg faktisk godt helt over til den, fremfor 9.24. Men mulig en fresh install kan hjelpe på de problemer du måtte ha Arve? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 9.24 er jo velfungerende den også. Venter heller på endelig utgave av 9.5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå