Roberto Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Møter og behovsanalyser og møter og behovsanalyser og møter og behovsanalyser og møter og kravspek. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Møter og behovsanalyser og møter og behovsanalyser og møter og behovsanalyser og møter og kravspek. Ja, det jeg lurer på er hva slags spørsmål dere spør under møtene. Om dere viser de noe spesielt? Og hvoran forteller dere kunden at hans/huns eksiterende nettside suger? Eller gjør dere full analyse av nettsiden? Er det noen som gjør målgruppeundersøkelser? Hvis ja, hvordan gjør dere disse? Bare betaler dere noen for å sitte foran en skjerm mens dere spør div. spørsmål, eller gjør dere noe mer? Endret 17. desember 2007 av MC2 Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vil bare si at jeg skjønner ikke hvorfor jeg er oppe nå. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 nei, samtlige her inne er rystet JonT Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja, det jeg lurer på er hva slags spørsmål dere spør under møtene. Om dere viser de noe spesielt? Og hvoran forteller dere kunden at hans/huns eksiterende nettside suger? Eller gjør dere full analyse av nettsiden? Er det noen som gjør målgruppeundersøkelser? Hvis ja, hvordan gjør dere disse? Bare betaler dere noen for å sitte foran en skjerm mens dere spør div. spørsmål, eller gjør dere noe mer? Hør på showet til Andy Rutledge du. Mener å huske at det er episode 4 eller 5 som tar for seg akkurat det du spør om. Jeg må løpe, så hvis du ikke finner det, gir sikkert Tor deg link. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vil bare si at jeg skjønner ikke hvorfor jeg er oppe nå. Det gjør jeg aldri. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Til dere som jobber med kunder, hvordan kartlegger dere hva kunden er ute etter? Altså hva han/hun vil ha? Hvordan presentere dere forslagene og hvordan strukturer dere presentasjonen av produktet? Slik jeg jobber så er det selgere som (egentlig skal) finne ut hva kunden trenger osv av funksjonalitet osv. De skal egentlig også finne ut hva kunden ønsker med designet osv. Men vi har somregel snekker Hansen kunder og det er somregel best å fortelle de hva de vil ha Det jeg prøver å si er at behovsanalyse, cardsorting, og gjennomgang av bedriftens infastruktur ofte er fremmedord i bransjen der man støtter seg på et cms som egentlig er beregnet på å kunne spytte ut 100+ sider om dagen. - Rockband er foresten det kuleste ever! Tromme mannen spiller trommer! - http://www.useit.com/alertbox/web-2.html After all, we've known since 1968 that speedy interfaces feel better and support flow. - http://www.sprymedia.co.uk/article/Design Fett Endret 18. desember 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 http://www.sprymedia.co.uk/article/DesignFett Slettes ikke verst i det hele tatt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Den var ganske fet, ja. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Henrik is impressed: Ikea (zoom inn/ut) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som har eksempel på jævlig unikt design? Type layout. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Henrik: Pixel Zoom! Si ifra om noen faktisk bruker den designer-JS'en. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Angående denne Firefox-saken fra igår: link Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Aaw... Too good to be true, i guess. Kun eg som ikkje heilt ser det spesielle med Ikea-sidene? Steinmann: Trur ikkje det finst lengre, strengt tatt. Kva skal du med det? Herme etter for ein kunde? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Web Jam Session 2007 (Podcast/foredrag) Endelig. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Hyggelig med svar (svarer litt seint). Skal sjekke ut Andy Rutledge Det ser ut til å være show 4 som er mest relevant. Endret 18. desember 2007 av MC2 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Arve: Fordi vi har PixelZoom og er Tøffe Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vel, forstår fortsatt ikkje kvifor det var så spesielt. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Fordi den er bygget i EMz 'n shit, følg med i 'a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå