Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shift-enter blir harde linjeskift i de fleste applikasjoner, så det syns jeg ikke er så urimelig, JonT.

Er det virkelig det? Nevn i fleng.

Uansett, hvor mange det egentlig som vet om det? Jeg husker selv jeg ble utrolig frustrert av at jeg ikke kunne lage ett enkelt linjeskift da jeg bruke Frontpage for første gang.

 

Dessuten er jo uansett faren der for at brukerne skal bruke dobbelt enkellinjeskift så dobbel <br> til p er fortsatt et must.

Lenke til kommentar
Shift-enter blir harde linjeskift i de fleste applikasjoner, så det syns jeg ikke er så urimelig, JonT.

Er det virkelig det? Nevn i fleng.

Uansett, hvor mange det egentlig som vet om det? Jeg husker selv jeg ble utrolig frustrert av at jeg ikke kunne lage ett enkelt linjeskift da jeg bruke Frontpage for første gang.

MSN.

Lenke til kommentar
MS Office(Word) 2007.

Var det ikke på tidligere versjoner også?

Nei. Man har alltid måttet trykke to ganger for å lage et avsnitt.

Feil - et trykk på linjeskift har alltid vært avsnitt i Word. Men før Word 2007 var Word ikke satt opp standard med marginer før/etter på avsnitt, derfor ser det ulikt ut. Sett bare margin før/etter på normal stilen, så ser man forskjellen og hva som faktisk er korrekt.

 

Og omsette enter/linjeskift med hardt linjeskift er feil, da det ikke følger standard.

Lenke til kommentar

Microsoft strikes back at Opera antitrust claims

 

*snip* "Internet Explorer has been an integral part of the Windows operating system for over a decade and supports a wide range of Web standards." *snip*

Blir som å si at "bilen vår kan både blinke med lysene, snu på rattet, og tute. Men å kjøre derimot.."..

 

edit: kjøre selvfølgelig. Stygg typo..

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...