Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noncommercial. You may not use this work for commercial purposes.

 

Share Alike. If you alter, transform, or build upon this work, you may distribute the resulting work only under the same or similar license to this one.

Er jo ganske enkelt å forstå at du ikke kommer deg rundt CC-lisensen i alle fall...

Ja, men nå var ikke Highslide lansert under den lisensen.

Lenke til kommentar
Og tabeller? Hvor? Innhold da eller? Eller har du fulgt en link jeg ikke har klart å endre, så du har sett den gamle siden uten å få med deg forskjellen? :p

Gjorde vist det ja :blush:

 

Hover på menyen kan fikses, men jeg har egentlig ikke noen gode forslag i forhold til å beholde den konservative stilen. Ikke vil jeg ha hover bare for å ha det heller, så det må ha en konkret misjon.

Kan du ikke bare legge til en hover som gjør linker bittelitt gråere. Eller en annen farge. Det burde holde på profilen samtidig som det gjør det litt mer synlig at man holder musen over linken.

 

Hvilke marginer er for små? Alle eller bare de ytterst på kantene? De får jeg ikke lov å gjøre noe med, da innholdet skal følge linjene i headeren. Alternativt må jeg utvide whitespacet ytterst. Blir ikke siden veldig lubben da?

Mellom teksten og det meste annet. Egentlig mest bare høyre side, selv om de andre sidene også kunne fått en liten økelse.

 

Mener du seriøst at man skal korte inn linjene enda mer? Det er jeg uenig i.

Ikke spesielt viktig. Men jeg tror det hadde skapt litt mer rom og lesbarhet hvis man ikke lot teksten gå lenger enn der teksten går der det er bilder.

 

Redigert: Huff. Nå føler jeg at jeg har vært alt for flink til å gi tilbakemeldinger på ting. Både på dette (ikke spesielt) og på det nye HW/Amobil/Akam-designet.

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...