MC2 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Bra thick-/lightbox alternativ Endret 15. desember 2007 av MC2 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jøss, den var faktisk ikke så dum. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Synd det koster penger, ellers hadde nok Highslide vært et bra alternativ for mye rart på jobben. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 jeg foler det mangler noe. Og det skal inn til imorgen. -- btw: http://trm.md/eurovision/ sang nr2 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Kortet mangler unnerdyness. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hm... Hva hvis du kun gjør en liten endring og så releaser den som GPL/MIT? Lisensen sier ikke noe om hvilken lisens "adapted work" må gis ut under, eller? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Magnus: Vil anta at det du må relansere under samme lisens. Men jeg forstår ikke hvorfor folk har problemer med en liten avgift. Tviler på at mine kunder hadde protestert om jeg hadde fakturert dem 200kr ekstra pga. lisensen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hein: Vi kan jo få firmaet til å skaffe oss en lisens da, er jo ikke akkurat store penger for en god løsning. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Bare jeg som var litt rask ja, er jo en unlimited der til rundt tusenlappen. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 MC2: Hvorfor har de da også en ShareAlike-lisens? (Selv om jeg egentlig ikke tror at det går) Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 MC2: Hvorfor har de da også en ShareAlike-lisens? (Selv om jeg egentlig ikke tror at det går) Slik jeg ser det så burde det gå hvis du kjøper en lisens og så relanserer den under gpl. Men altså dette med lisenser har også noe å gjøre med respekt og moral (nesten søndag). Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Noncommercial. You may not use this work for commercial purposes. Share Alike. If you alter, transform, or build upon this work, you may distribute the resulting work only under the same or similar license to this one. Er jo ganske enkelt å forstå at du ikke kommer deg rundt CC-lisensen i alle fall... Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Noncommercial. You may not use this work for commercial purposes. Share Alike. If you alter, transform, or build upon this work, you may distribute the resulting work only under the same or similar license to this one. Er jo ganske enkelt å forstå at du ikke kommer deg rundt CC-lisensen i alle fall... Ja, men nå var ikke Highslide lansert under den lisensen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Bra thick-/lightbox alternativFiffig løsning..Han som har utviklet den jobber i etasjen over meg faktisk.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Bra thick-/lightbox alternativ Mja, kommer litt an på bruksområdet. Førsteinntrykket mitt er at bildegallerier med flere bilder/navigering funker bedre med Thick-/Lightbox, mens dette er en mer elegant løsning på enkeltbilder. Edit: Og thick-/lightbox er gratis. Endret 16. desember 2007 av Lokaltog Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Alt til sitt bruk, Kim. Det er ikke snakk om å hive inn bilder i den, i alle fall ikke i mitt hode. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Og tabeller? Hvor? Innhold da eller? Eller har du fulgt en link jeg ikke har klart å endre, så du har sett den gamle siden uten å få med deg forskjellen? Gjorde vist det ja Hover på menyen kan fikses, men jeg har egentlig ikke noen gode forslag i forhold til å beholde den konservative stilen. Ikke vil jeg ha hover bare for å ha det heller, så det må ha en konkret misjon. Kan du ikke bare legge til en hover som gjør linker bittelitt gråere. Eller en annen farge. Det burde holde på profilen samtidig som det gjør det litt mer synlig at man holder musen over linken. Hvilke marginer er for små? Alle eller bare de ytterst på kantene? De får jeg ikke lov å gjøre noe med, da innholdet skal følge linjene i headeren. Alternativt må jeg utvide whitespacet ytterst. Blir ikke siden veldig lubben da? Mellom teksten og det meste annet. Egentlig mest bare høyre side, selv om de andre sidene også kunne fått en liten økelse. Mener du seriøst at man skal korte inn linjene enda mer? Det er jeg uenig i. Ikke spesielt viktig. Men jeg tror det hadde skapt litt mer rom og lesbarhet hvis man ikke lot teksten gå lenger enn der teksten går der det er bilder. Redigert: Huff. Nå føler jeg at jeg har vært alt for flink til å gi tilbakemeldinger på ting. Både på dette (ikke spesielt) og på det nye HW/Amobil/Akam-designet. Endret 16. desember 2007 av JonT Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg har ikke fått innpass :--/ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jon, ingen har noen gang quotet så mye av enden. Tror du er hans nye helt. Dakar toremannen. Du gikk ihvertfall ikke fra ei dame ved bordet for å pisse slik jeg presterte idag. Skammer meg bra. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har ikke fått innpass jeg heller Tor, hvis det er noen trøst...? Jaja, off I go for å rigge anlegg og styre lyd på julekonsert i kirka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå