Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hah arve.. :devil:

Hører på epsilon jeg, han er så snill å hjelper meg.. :love:

Mulig, mulig - men så har eg aldri kallt meg sjøl en CSS guru heller ;)

Herregud så kjedelige dagane er.. Har inspirasjon lik NULL uansett ka eg prøver å gjøre, og har berre lyst å sove heile tida. Ka skjer med meg? :cry:

Lenke til kommentar
Hei, hvem er jeg ?

Det er meget viktig å uttrykke seg på en "ordentlig" måte!

Du er sparks vell, men prøver å etterligne epsilon. Ikkje heilt vellykka, han bruker « og » - ikkje " ;)

At han er skilled i innleggformatering og CSS skal du vel ikkje mobbe han for vel? :w00t:

*nyte fin musikk og stirre tomt ut i lufta, som eg har gjort alt for masse i det siste*

Lenke til kommentar
Hei, hvem er jeg ?

Du er sparks vell, men prøver å etterligne epsilon. Ikkje heilt vellykka, han bruker « og » - ikkje " ;)

At han er skilled i innleggformatering og CSS skal du vel ikkje mobbe han for vel? :w00t:

*nyte fin musikk og stirre tomt ut i lufta, som eg har gjort alt for masse i det siste*

:) Syntes det er tøft jeg, men vanskelig å lese noen ganger..

Lenke til kommentar

Og ikke Times New Roman.

Bare for meg selv.

Lenke til kommentar

Praten stoppa visst helt opp idag. :(

Som den multidagbok denne kafèen faktisk er inviterer jeg dere til en ferd gjennom hele min helg.

[Fredag 12. mars 2004:]

Helgestart. Deilig! Rett hjem å pakke. Gleder meg til VM. VM er VinterMøte. I år arrangeres det i Ynglingehallen i Stavanger. Vært der de to siste årene, men i år forventer jeg det blir svært!

Avreise fra Sandnes sentrum. Treffer en bunch med venner som har pakket klær og mat i diverse råtne bagger. Reimen på ryggsekken til bestevennen min brister.

Bromm-bromm. Ti minutter på motorveien inn til Stavanger. Vi ankommer kvart over seks. Inn til registrering og inn på rommet på Lassa skole. Kult navn? Jupp.

Råttent rom. Masse plakater. Fotballplakater. Hernan Crespo, Michael Owen og Ronaldo med VM-frisyren sin. I tillegg har vi Avril Lavigne og Olsen Twins-plakater. Merk dere: dette er klasserommet til en 6-klasse.

Kul konsert med bandet Raphael om kvelden! Kongeband! Vi beveger oss ut mot Tjensvollkrysset etterpå. Essoen der har gode påskeegg. Slike med sjokoladetrekk og melkekrem (les: smørkrem) inni. Nammenamm. Kvalmt godt. Ble kvalm.

Natturnering. Jeg ble valgt ut til Schalke 04, eller lag nr. 4 om du vil. Røyk ut tidlig. Kjipt.

Snork.

[Lørdag 13. mars 2004:]

Våkner til skirkene fra trøtte fjortisser og dunkene fra heimkunnskaps-kasserollene.

Broderen mekker seg brødskive med salami med aprikossyltetøy og honning, og skinkeost til frokost. Det sies kaviar og honning er najs. Det hevder en svær kordirigent fra Høyland.

Idrett. Hadde hele Ynglingehallen til rådighet. Pent! :D

To be continued. Må stikke. Mat nå.

Lenke til kommentar
hmm. noen som vet om hardware/software er billigere i England? hvis ikke.. hva er billig i England? :p

Hardware/software er ikke spes. billig i england. Komplett har en engelsk butikk, men det er ikke så billig der at det lønner seg noe særlig. Biler tror jeg er billig i England

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Har nettopp formatert maskinen og kommer ikke inn på sider som bruker javascript. Hvor kan jeg laste ned det jeg trenger? Har ikke tid til å lete selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Til å bruke javascript, trenger du en nettleser. Skal følge med maskinen. Sikker på at du ikke mangler Java? Det kan skaffes på http://www.sun.com

Funker ikke med IE. Men jeg laster ned Opera nå, regner med at det funker da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...