Redak Tøren Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kunden får hva de betaler for ja... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 De fleste ganger mer. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Nesten alltid mer vil jeg si! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kunden jeg sitter med nå har vi vel gått titalls titalls timer over med. Men det var meninga, må ha referanser. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tror jeg har skaffet meg verdens beste MSN-adresse: [email protected] Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 .holm er da ikke godkjent TLD? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 En MSN-adresse som ikke fungerer er ingen kul MSN-adresse. Okey ? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kunden jeg sitter med nå har vi vel gått titalls titalls timer over med. Men det var meninga, må ha referanser. Superkunde 3000? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tja, egentlig ikke. Men men. Nå er det helg, og snart julebord. Ah. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Tror jeg har skaffet meg verdens beste MSN-adresse:[email protected] Pfft, [email protected] is operational (nei, jeg legger ikke til noen av dere. Det er den gamle som er i bruk. Denne er bare reservert for fremtiden) Skulle helst vært @ for a, men siden ø ikke er veldig nettvennlig så får det greit. Kan jeg be om feedback på ferdig løsning i kafeen, eller bør jeg lage egen tråd? Vil egentlig ikke ha kommentarer fra hvem som helst, så derfor en kafeen mest egnet. Det er dere som er guruene mine Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kjør på. Regner ikke med at du er ute etter lange avhandlinger uansett. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Ingen avhandlinger. Bare fortell meg om noe bugger mer enn det må: http://www.disabused.com/dev/ Selve innholdet er bare råkopiert og sanert etter beste evne på fem minutter. Mange av sidene mangler innhold, men det bør være nok der til å skape et bedre inntrykk av helhet enn lipsum. Jeg er fortsatt skeptisk til hele son of suckerfish dropdown-saken. Den ser ut til å henge seg opp i IE7 av og til. Type menyen fungerer, men vil ikke bort igjen... edit; ja, PHP-ytelsen til One suger tidvis. Men det er billig til et domene jeg ikke har brukt på noen år Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Trenger et faktureringsprogram for mac. Enten web eller til å kjøres lokalt! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tror jeg har skaffet meg verdens beste MSN-adresse:[email protected] Pfft, [email protected] is operational (nei, jeg legger ikke til noen av dere. Det er den gamle som er i bruk. Denne er bare reservert for fremtiden) Vel, MSN'en min funker fett den Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 sparks: Ta en titt på https://www.sendregning.no/ Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg sliter litt med å få itemstats til å fungere skikkelig etter en oppgradering av phpBB. Kan noen fortelle meg om det er mulig å poste en tråd med spørsmål, eller om det allerede finnes en god tråd, hvor jeg kan få hjelp til å evt. løse filleproblemet? Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 sparks: Ta en titt på https://www.sendregning.no/ Den var jo rett og slett genial. Jeg tror faktisk man skal slite med å slå den prisen selv med moderat mengde fakturaer. Det frister nesten å se på intgrasjon av vårt fakturasystem med ws-en der. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Har prøvd den og syntes den virker aller best, men skulle gjerne ha mulighet til å sende den selv. Er uansett verdt et forsøk. Da var Piraja Studios første større faktura sendt :-) Endret 14. desember 2007 av sparks Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Trenger et faktureringsprogram for mac. Enten web eller til å kjøres lokalt! Ingen gode (iallfall ikkje til mindre enn 5000,-) -- kjør heller Winvask elns i Parallels. Evt. bruk sendregning.no som er ganske OK. 37Signals krypterer ikkje passorda våre! Jesus. Endret 14. desember 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå