Haraldson Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Hva er ikke mulig? Du bruker jo en annen template, er sikkert en feil i den. Nei, pleier å sette strek ved block i inline altså. Endret 13. desember 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 <div class="name"><h2>Logg inn</h2><div></div></div> Div på billigsalg på Obs, eller? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) <div class="name"><h2>Logg inn</h2><div></div></div> Div på billigsalg på Obs, eller? Vel, om du skulle laget en html som skulle passe til alle design du kunne tenke deg, hvordan ville du gjort det? http://digi.no/php/art.php?id=500230 Go Opera! Endret 13. desember 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vi har akkurat laget en ny seksjon på sida vår (Tendoub.no), som vi skal ha nyheter, materiell(brosjyre f.eks som folk kan titte på) og messer(diverse om de messene vi har deltatt på, hva vi gjorde der osv) Jeg har hittil kalt seksjonen "Nyheter/materiell", men jeg føler det blir skikkelig stygt og uproft. Se på siden nå, og se hvor dumt det ser ut med ett så langt navn. Noen som kan ha noen lure ideèr til navn på den nye seksjonen? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vel, om du skulle laget en html som skulle passe til alle design du kunne tenke deg, hvordan ville du gjort det? Forkastet idéen som utopisk. Men ok, jeg skjønner poenget. Alt tatt i betraktning er det mulig det er beste løsning. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Vi har akkurat laget en ny seksjon på sida vår (Tendoub.no), som vi skal ha nyheter, materiell(brosjyre f.eks som folk kan titte på) og messer(diverse om de messene vi har deltatt på, hva vi gjorde der osv) Jeg har hittil kalt seksjonen "Nyheter/materiell", men jeg føler det blir skikkelig stygt og uproft. Se på siden nå, og se hvor dumt det ser ut med ett så langt navn. Noen som kan ha noen lure ideèr til navn på den nye seksjonen? "Aktuelt" burde vel dekke alt det? Edit: Glemte å quote her. Endret 13. desember 2007 av Garreth Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) "Aktuelt" burde vel dekke alt det? ? - Kald pils i posten til Hein: hadde sån jævla div rundt 2 og 2 kategorier, og å lage linjer av en eller annen tåpelig grunn. Og der hadde jeg bomma maks.! - http://bildr.no/view/130509 Tanker? Er hurtigdesign :s Og ja, fonten passer ikke i menyen.. Endret 13. desember 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kald pils i posten til Hein:hadde sån jævla div rundt 2 og 2 kategorier, og å lage linjer av en eller annen tåpelig grunn. Og der hadde jeg bomma maks.! Sender du med frysebil? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kald pils i posten til Hein:hadde sån jævla div rundt 2 og 2 kategorier, og å lage linjer av en eller annen tåpelig grunn. Og der hadde jeg bomma maks.! Sender du med frysebil? Smartpost med isbiter i? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Flaskepost er vel mere lønnsomt på denne tiden av året? Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 [...] My bad! Men jeg fikk i alle fall rantet litt som i gamle dager. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 http://www.hardware.no/nyheter/annet/opera...microsoft/46438 Nais. I like it. MS har sikkert fått nok av slike klager, men....ein til frå eit såpass innflytelsesrikt firma i bransjen kan umulig skade. La oss håpe MS tar det til ettertanke. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er postet litt tidligere idag. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Steinmann: Det er ikke altfor mange måneder siden jeg prøvde å opplyse deg om at line-height ikke trenger enhet, gjennom et innlegg i kafeen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Steinmann: Det er ikke altfor mange måneder siden jeg prøvde å opplyse deg om at line-height ikke trenger enhet, gjennom et innlegg i kafeen. Jeje, men du fortalte ikke at den da ble relativ til den aktuelle fonten. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vel, det burde si seg litt selv. Egentlig. Men velkommen til den lyse siden, nå mangler bare Tor, tror jeg. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Men han liker jo å være spesiell, så vi får se... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hardware.no med nytt design Jeg meldte meg på i hvert fall. Selv om det gratis arbeid. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Meldte meg på nettopp jeg og, selv om jeg tror feedback fra mannen i gata kanskje er mer det de er ute etter. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Æ vil også være med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå